Autor |
Zpráva |
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
u tohohle bych řek že bude problém v karbu )jestliho to má
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
4.1.07, 18:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Barbone
Příspěvky: 134 Bydliště: Olomouc
|
ted se prodavaj rozdelovace na http://www.aukro.cz je to auto moto/nahradni dily/casti motoru
_________________ Nyní Favo 135LS po smrti (nyní jen porad zlobi elektrika)
|
4.1.07, 18:55 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
4.1.07, 19:12 |
|
|
Kaliban123
Příspěvky: 761 Bydliště: Brno
|
Kurňa chlapi neštvěte mě ten jsem si našel já
|
4.1.07, 19:21 |
|
|
morfik
Příspěvky: 38 Bydliště: Chrudim
|
Sadra17 píše: u tohohle bych řek že bude problém v karbu )jestliho to má
jj stara verze s karburatorem, o autech sice vim par veci ale ty vase vychytavky jako podivej se na klapku druhyho stupne karbecu jestli se otvira.... to nepobiram..
_________________ Favorit 1990, 136L pastelová žlutá, 46kW karbec, bez tuningu a stylingu, audio 150W woofer a 2*50W ve dverich
Do budoucna: interier komplet Felda, koniky navic, ...
|
5.1.07, 00:46 |
|
|
morfik
Příspěvky: 38 Bydliště: Chrudim
|
patrik-hp píše: morfik píše: patrik-hp píše: morfik píše: Mám podobný problém, favorit, motor 781,136, 46kW, rv 90, najeto 55k km, na 4 max 110-120, pak se bojim ze klekne, 5 je tam jen pro parada, pridava jen kdyz se jede z kopce. v technicaku Vmax 150, ale nejvic co jsem jel po dalnici cca 135, vic to neslo. prijde mi ze nema vykon. nevite co to muze delat? motor komplet pretesnen, repase rozdelovace, za stovku ujedu cca 35-45 km vic ne. jiskru dava slusnou, serizoval odbornik s 20lety praxe. uz nevim. treba jen blbe zajetej (po dědovi) - ale zase jak novej. No to je docela mrzutý ti povím.Ale zas je jako z muzea Buď ta repase rozdělovače je ukvapená nebo motor je utahaný a podtáčený přesně jak říkáš,naprostá pravda ale taky třeba jestli se vůbec otevírá škrtící klapka druhého stupně v karburátoru naplno?... repasi delali v autorizovanym skoda servisu dva tydny tak nevim jestli je ukvapena. a nevim jak s tou skrtici klapkou, jsem automechanik - amater. pro vas ostatni naprosta lama. auto je koupeny po nejakym dedovi z bazaru, kdyz jsem ho kupoval tak bylo netknute... jako by s nim vubec nejezdil., pravidelny servisy atd... nevim kolik ma presnej stav ale odhadem 55000 jelikoz mam na pocitadle 38 000 (je rozbitej). pak jsem ho nááhodou (znamej od pratchýně) potkal a vypadal že autům (škodovkam) docela dost rozumi. takze pochybuju ze by byl blbe zajetej ale nejsem si jistej. mam ho rok a pul a zral kolem 7-8l ted kdyz to zhruba prepocitam tak cca 13-14l s tím že výkon šel rapidně dolů a přitom nic takovyho jako že by me brzdili kola nemam.. nevim co s tim, asi se ho na jare zbavim... ted naposled mi chcipla spinaci skrinka (psal sem do sekce motor) ale asi ten vyvod z elektromagnetu volnobehu prepojim natvrdo na kabilek k nadobce s brzdovou kapalinou (ta taky spíná po startu (a funguje)) (takovej malej off-topic) Tak dobrá,dobrá,dobrá.A jsi amatér...tak co ti poradit???.Tak to dej znovu do servisu,že to nejede...reklamuj to.Na to máš právo.Ten musí mít zvuk jako pila,když má najeto 55 a repasovanej rozdělovač.Dej jim to,ať to opraví.A řekni jim,že to jede na čtyři 120 max.a je to naprosto zabitý...musí alespoň těch 140-150 za čtyři snad i bez oleje
ono jezdilo a jezdi stejne jak pred repasi tak po ni. a proc repas? za jizdy se me ozvala rana a auto okamzite nejelo, pak se zjistilo ze se rozdelovac zlomil a ohnul (ta ruzice pod kladivkem) a to jsem dobrzdoval na semafor takze rychlost pod 50 docela komedie
_________________ Favorit 1990, 136L pastelová žlutá, 46kW karbec, bez tuningu a stylingu, audio 150W woofer a 2*50W ve dverich
Do budoucna: interier komplet Felda, koniky navic, ...
|
5.1.07, 00:54 |
|
|
barton
Příspěvky: 436 Bydliště: Praha-západ
|
Já mám teď u toho svýho potvoráka v podezření klapku 2stupně.Na rovince za 2 ohřátý-max otáčky 4,5 tisíce,bez kvaltu de přes 5
Zkoušel jsem ručně otvírat tu klapku a de krásně lehce-když jsem to oroštoval ,tak se otevřela max. tak o 1/4-motor byl bez zátěže,tak nevím,jestli by se měla otevřít víc.Může se tam podělat něco jinýho než ta membrána? Jestli to není zbytečně drahá sranda,tak bych to i vyměnil,ale nevím kolik za to budou chtít v mototechně.
_________________ Felicia 1999 50kw NEMÁM RÁD AUTOPOTAHY
|
5.1.07, 20:06 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
morfik píše: patrik-hp píše: morfik píše: patrik-hp píše: morfik píše: Mám podobný problém, favorit, motor 781,136, 46kW, rv 90, najeto 55k km, na 4 max 110-120, pak se bojim ze klekne, 5 je tam jen pro parada, pridava jen kdyz se jede z kopce. v technicaku Vmax 150, ale nejvic co jsem jel po dalnici cca 135, vic to neslo. prijde mi ze nema vykon. nevite co to muze delat? motor komplet pretesnen, repase rozdelovace, za stovku ujedu cca 35-45 km vic ne. jiskru dava slusnou, serizoval odbornik s 20lety praxe. uz nevim. treba jen blbe zajetej (po dědovi) - ale zase jak novej. No to je docela mrzutý ti povím.Ale zas je jako z muzea Buď ta repase rozdělovače je ukvapená nebo motor je utahaný a podtáčený přesně jak říkáš,naprostá pravda ale taky třeba jestli se vůbec otevírá škrtící klapka druhého stupně v karburátoru naplno?... repasi delali v autorizovanym skoda servisu dva tydny tak nevim jestli je ukvapena. a nevim jak s tou skrtici klapkou, jsem automechanik - amater. pro vas ostatni naprosta lama. auto je koupeny po nejakym dedovi z bazaru, kdyz jsem ho kupoval tak bylo netknute... jako by s nim vubec nejezdil., pravidelny servisy atd... nevim kolik ma presnej stav ale odhadem 55000 jelikoz mam na pocitadle 38 000 (je rozbitej). pak jsem ho nááhodou (znamej od pratchýně) potkal a vypadal že autům (škodovkam) docela dost rozumi. takze pochybuju ze by byl blbe zajetej ale nejsem si jistej. mam ho rok a pul a zral kolem 7-8l ted kdyz to zhruba prepocitam tak cca 13-14l s tím že výkon šel rapidně dolů a přitom nic takovyho jako že by me brzdili kola nemam.. nevim co s tim, asi se ho na jare zbavim... ted naposled mi chcipla spinaci skrinka (psal sem do sekce motor) ale asi ten vyvod z elektromagnetu volnobehu prepojim natvrdo na kabilek k nadobce s brzdovou kapalinou (ta taky spíná po startu (a funguje)) (takovej malej off-topic) Tak dobrá,dobrá,dobrá.A jsi amatér...tak co ti poradit???.Tak to dej znovu do servisu,že to nejede...reklamuj to.Na to máš právo.Ten musí mít zvuk jako pila,když má najeto 55 a repasovanej rozdělovač.Dej jim to,ať to opraví.A řekni jim,že to jede na čtyři 120 max.a je to naprosto zabitý...musí alespoň těch 140-150 za čtyři snad i bez oleje ono jezdilo a jezdi stejne jak pred repasi tak po ni. a proc repas? za jizdy se me ozvala rana a auto okamzite nejelo, pak se zjistilo ze se rozdelovac zlomil a ohnul (ta ruzice pod kladivkem) a to jsem dobrzdoval na semafor takze rychlost pod 50 docela komedie
no jezdí to bledě. ....A rozdělovač dali nový,nebo opravovali ten šrot,co se rozlítnul??Jde o to,že jestli opravdu funguje vše jak má,i když zdaleka pochybuju ale vše je možné tak jde o blbě zajetý motor a to je známá věc,která se napraví jízdou svižnou,aby ten motor taky věděl kde má koně na vrcholu ..Ale zase to protiřečí ten tvůj známý,co to měl,a autům velice dobře rozumí....
já snad vezmu nářadí a pojedu do Chrudimi na výlet .........
Já bych se ho určitě nezbavoval už k vůli této maličkosti....Chrudim je docela z ruky...do Brandýsa....
|
5.1.07, 21:18 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
barton píše: Já mám teď u toho svýho potvoráka v podezření klapku 2stupně.Na rovince za 2 ohřátý-max otáčky 4,5 tisíce,bez kvaltu de přes 5 Zkoušel jsem ručně otvírat tu klapku a de krásně lehce-když jsem to oroštoval ,tak se otevřela max. tak o 1/4-motor byl bez zátěže,tak nevím,jestli by se měla otevřít víc.Může se tam podělat něco jinýho než ta membrána? Jestli to není zbytečně drahá sranda,tak bych to i vyměnil,ale nevím kolik za to budou chtít v mototechně.
No jde taky o to,jestli ti na příklad správně pracuje otáčkoměr. Ty se u Favoritů dost posejřujou....nějak se unavuje šváb uvnitř a časem to začne takhle blbnout a místo 6000 máš třeba těch 4500.A i počasí má na něj velikej vliv. Už jsem jej taky párkrát měnil ...Směrodatné by spíš bylo kolik ti to na toho dvojáka šmakuje....tachometr kupodivu je stabilní.Ta klapka se ti ani tak moc neotevře.Potřebuje zátěž.Ta strhává vzduch.Nezatížený motor málo.Ale může to dělat i to... membrána je držák.Spíš se zasejřuje ten kanálek podtlaku.Je to takovej klikyhák,že se mu nedivim .Né ale.
Jde o to,jestli to taky neřídil někdo,pro koho 3000ot.už je mnoho .Pak ta klapka takhle dopadá...
|
5.1.07, 21:34 |
|
|
morfik
Příspěvky: 38 Bydliště: Chrudim
|
patrik-hp píše: morfik píše: patrik-hp píše: morfik píše: patrik-hp píše: morfik píše: Mám podobný problém, favorit, motor 781,136, 46kW, rv 90, najeto 55k km, na 4 max 110-120, pak se bojim ze klekne, 5 je tam jen pro parada, pridava jen kdyz se jede z kopce. v technicaku Vmax 150, ale nejvic co jsem jel po dalnici cca 135, vic to neslo. prijde mi ze nema vykon. nevite co to muze delat? motor komplet pretesnen, repase rozdelovace, za stovku ujedu cca 35-45 km vic ne. jiskru dava slusnou, serizoval odbornik s 20lety praxe. uz nevim. treba jen blbe zajetej (po dědovi) - ale zase jak novej. No to je docela mrzutý ti povím.Ale zas je jako z muzea Buď ta repase rozdělovače je ukvapená nebo motor je utahaný a podtáčený přesně jak říkáš,naprostá pravda ale taky třeba jestli se vůbec otevírá škrtící klapka druhého stupně v karburátoru naplno?... repasi delali v autorizovanym skoda servisu dva tydny tak nevim jestli je ukvapena. a nevim jak s tou skrtici klapkou, jsem automechanik - amater. pro vas ostatni naprosta lama. auto je koupeny po nejakym dedovi z bazaru, kdyz jsem ho kupoval tak bylo netknute... jako by s nim vubec nejezdil., pravidelny servisy atd... nevim kolik ma presnej stav ale odhadem 55000 jelikoz mam na pocitadle 38 000 (je rozbitej). pak jsem ho nááhodou (znamej od pratchýně) potkal a vypadal že autům (škodovkam) docela dost rozumi. takze pochybuju ze by byl blbe zajetej ale nejsem si jistej. mam ho rok a pul a zral kolem 7-8l ted kdyz to zhruba prepocitam tak cca 13-14l s tím že výkon šel rapidně dolů a přitom nic takovyho jako že by me brzdili kola nemam.. nevim co s tim, asi se ho na jare zbavim... ted naposled mi chcipla spinaci skrinka (psal sem do sekce motor) ale asi ten vyvod z elektromagnetu volnobehu prepojim natvrdo na kabilek k nadobce s brzdovou kapalinou (ta taky spíná po startu (a funguje)) (takovej malej off-topic) Tak dobrá,dobrá,dobrá.A jsi amatér...tak co ti poradit???.Tak to dej znovu do servisu,že to nejede...reklamuj to.Na to máš právo.Ten musí mít zvuk jako pila,když má najeto 55 a repasovanej rozdělovač.Dej jim to,ať to opraví.A řekni jim,že to jede na čtyři 120 max.a je to naprosto zabitý...musí alespoň těch 140-150 za čtyři snad i bez oleje ono jezdilo a jezdi stejne jak pred repasi tak po ni. a proc repas? za jizdy se me ozvala rana a auto okamzite nejelo, pak se zjistilo ze se rozdelovac zlomil a ohnul (ta ruzice pod kladivkem) a to jsem dobrzdoval na semafor takze rychlost pod 50 docela komedie no jezdí to bledě. ....A rozdělovač dali nový,nebo opravovali ten šrot,co se rozlítnul??Jde o to,že jestli opravdu funguje vše jak má,i když zdaleka pochybuju ale vše je možné tak jde o blbě zajetý motor a to je známá věc,která se napraví jízdou svižnou,aby ten motor taky věděl kde má koně na vrcholu ..Ale zase to protiřečí ten tvůj známý,co to měl,a autům velice dobře rozumí.... já snad vezmu nářadí a pojedu do Chrudimi na výlet ......... Já bych se ho určitě nezbavoval už k vůli této maličkosti....Chrudim je docela z ruky...do Brandýsa....
rozdelovači menili kompletni streva, nechali jen tu hlinikovou "objimku". ten znamej je jen prodejce, videl jsem ho nahodou asi rok po koupi, rikal co na nem delal atd abych vedel pac jsem to kupoval bez infa co se na tom delalo. na technicky mi rekli ze vypada velmi dobre ze se nekdo o to dobre staral . abych mu nabral koníky a trochu protáhnul tak jezdim co to da. akorat to papa. ale i kdyz jezdim hodne normalne a opatrne tak stejne spotreba 12l. dneska jsem zariznul konec hadicky ktera vede do rozdelovace, byla zpuchrela a moc tam nedrzela. ma ta hadicka nejaky vliv na vykon?
zatim morfik
_________________ Favorit 1990, 136L pastelová žlutá, 46kW karbec, bez tuningu a stylingu, audio 150W woofer a 2*50W ve dverich
Do budoucna: interier komplet Felda, koniky navic, ...
|
6.1.07, 00:03 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Ta hadička je podtlaková regulace předstihu, takže vliv to určitě má...
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
6.1.07, 10:04 |
|
|
morfik
Příspěvky: 38 Bydliště: Chrudim
|
Nepér píše: Ta hadička je podtlaková regulace předstihu, takže vliv to určitě má...
mimochodem dekuji vsem za ochotu a rady, libi se mi tu, az sezenu dig. fotak tak sem zaparkuju
_________________ Favorit 1990, 136L pastelová žlutá, 46kW karbec, bez tuningu a stylingu, audio 150W woofer a 2*50W ve dverich
Do budoucna: interier komplet Felda, koniky navic, ...
|
6.1.07, 10:07 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
morfik píše: rozdelovači menili kompletni streva, nechali jen tu hlinikovou "objimku". ten znamej je jen prodejce, videl jsem ho nahodou asi rok po koupi, rikal co na nem delal atd abych vedel pac jsem to kupoval bez infa co se na tom delalo. na technicky mi rekli ze vypada velmi dobre ze se nekdo o to dobre staral . abych mu nabral koníky a trochu protáhnul tak jezdim co to da. akorat to papa. ale i kdyz jezdim hodne normalne a opatrne tak stejne spotreba 12l. dneska jsem zariznul konec hadicky ktera vede do rozdelovace, byla zpuchrela a moc tam nedrzela. ma ta hadicka nejaky vliv na vykon? zatim morfik
Jj má a v podstatě dost velký a taky na tu spotřebu jj....tak že ten rozdělovač dali do kupy,ale dali popraskanou hadičku...to jsou mi tedy opraváři...Asi ještě spali po nějakym tahu,když ti to dělali...Dát tam zpuchřelou hadici...jj lempli...abys měl pořád oči na šťopkách,když tě takhle klamou ....hlavně že jsi spokojen
|
6.1.07, 13:01 |
|
|
barton
Příspěvky: 436 Bydliště: Praha-západ
|
patrik-hp píše: barton píše: Já mám teď u toho svýho potvoráka v podezření klapku 2stupně.Na rovince za 2 ohřátý-max otáčky 4,5 tisíce,bez kvaltu de přes 5 Zkoušel jsem ručně otvírat tu klapku a de krásně lehce-když jsem to oroštoval ,tak se otevřela max. tak o 1/4-motor byl bez zátěže,tak nevím,jestli by se měla otevřít víc.Může se tam podělat něco jinýho než ta membrána? Jestli to není zbytečně drahá sranda,tak bych to i vyměnil,ale nevím kolik za to budou chtít v mototechně. No jde taky o to,jestli ti na příklad správně pracuje otáčkoměr. Ty se u Favoritů dost posejřujou....nějak se unavuje šváb uvnitř a časem to začne takhle blbnout a místo 6000 máš třeba těch 4500.A i počasí má na něj velikej vliv. Už jsem jej taky párkrát měnil ...Směrodatné by spíš bylo kolik ti to na toho dvojáka šmakuje....tachometr kupodivu je stabilní.Ta klapka se ti ani tak moc neotevře.Potřebuje zátěž.Ta strhává vzduch.Nezatížený motor málo.Ale může to dělat i to... membrána je držák.Spíš se zasejřuje ten kanálek podtlaku.Je to takovej klikyhák,že se mu nedivim .Né ale. Jde o to,jestli to taky neřídil někdo,pro koho 3000ot.už je mnoho .Pak ta klapka takhle dopadá...
Rychlost byla kolem 60-70km/h-což je slabota.Jednou jsem z jinýho fáva za stejných podmínek vyrazil 90km/h.Takže otáčkoměr asi neblbne-nevim no.Jinak ten kanálek-stačí sundat tu membránu a nahustit do něj trochu tlaku vzduchu?(De mi o to,abych ten bordel v něm jen někam nenahnal do kouta a neucpal to eště víc)
_________________ Felicia 1999 50kw NEMÁM RÁD AUTOPOTAHY
|
6.1.07, 14:05 |
|
|
morfik
Příspěvky: 38 Bydliště: Chrudim
|
patrik-hp píše: morfik píše: rozdelovači menili kompletni streva, nechali jen tu hlinikovou "objimku". ten znamej je jen prodejce, videl jsem ho nahodou asi rok po koupi, rikal co na nem delal atd abych vedel pac jsem to kupoval bez infa co se na tom delalo. na technicky mi rekli ze vypada velmi dobre ze se nekdo o to dobre staral . abych mu nabral koníky a trochu protáhnul tak jezdim co to da. akorat to papa. ale i kdyz jezdim hodne normalne a opatrne tak stejne spotreba 12l. dneska jsem zariznul konec hadicky ktera vede do rozdelovace, byla zpuchrela a moc tam nedrzela. ma ta hadicka nejaky vliv na vykon? zatim morfik Jj má a v podstatě dost velký a taky na tu spotřebu jj....tak že ten rozdělovač dali do kupy,ale dali popraskanou hadičku...to jsou mi tedy opraváři...Asi ještě spali po nějakym tahu,když ti to dělali...Dát tam zpuchřelou hadici...jj lempli...abys měl pořád oči na šťopkách,když tě takhle klamou ....hlavně že jsi spokojen
mno ja jim daval jen ten rozdelovac, vyndal jsem ho a odvez ho tam. hadicka byla puvodni tak se nediv. sice jsem uriz cca cm ale uz je dost na fest tak az budou prachy tak koupim novou
_________________ Favorit 1990, 136L pastelová žlutá, 46kW karbec, bez tuningu a stylingu, audio 150W woofer a 2*50W ve dverich
Do budoucna: interier komplet Felda, koniky navic, ...
|
6.1.07, 17:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 35 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|