demontaz piestov 1.2 40kw
Autor |
Zpráva |
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: demontaz piestov 1.2 40kw
mi zrovna včera přišel HTP dal mi číslo na stěrače za 80 korun že je chce, dneska přišel že mu ty stěrače nepasujou, když jsem mu řekl že na II htp stojí 690 kč děkuji nechci
|
13.1.17, 12:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
Re: demontaz piestov 1.2 40kw
svatá pravda, to už je lepší MPi, sice je taky líné a rozežrané (nebylo by, kdyby ta kastle nebyla z olova) nicméně závažnost jeho závad je proti tomu směšná.... ropzvody neprasknou, nepřeskočí, stojí tisícovku, hlava když už je někdo úplný ignorant a tím že tomu 15 let nevyměnil fridex shnije, stojí 5000,- ostatní drobné vrtochy zbytku auta jsou totožné...
Htp je motor pro lidi, co si to koupí nové, ujedou 5000 km za rok mezi vesnicema, na dálnic nepáchnou a dřív než to ujede kritické množství kilometrů aby umřel motor to stihne shnít.... Jako otetina to v 95% případů nedává smysl, krom poslední verze v F2 a uloženek po důchodcích, co se vyplatí za pár korun koupit a dojezdit.
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
13.1.17, 16:03 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: demontaz piestov 1.2 40kw
To je porád... HTP se ti rozesere MPI nejede a chlastá 16V chlastá jako tank... to se pak patři vykašlat na nejaky fábyje a jezdit busem nebo na kole...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
13.1.17, 17:05 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: demontaz piestov 1.2 40kw
pokud do auta investuješ, řešíš každý problém, doržuješ servisní plán, jezdíš podle pravidel, tankuješ kvalitní palivo, nemáš problém se spotřebou ani s výkonem, je to můj pohled bydlím na rovině kopce tu moc nemáme, soused se pustil do itálie s HTP 12V, jel několik hodin ve třech, v úmorném vedru i na jedničku do hor, navíc i zácpa tak stál, po několika hodinách se speklo vedení v blízkosti katu 12voltů vlítlo do pěti voltů a fábka skončila na odtahovace, taliání to opravit neuměli chtěli za 30.000 kč měnit řídící jednotku motoru
|
14.1.17, 10:57 |
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
Re: demontaz piestov 1.2 40kw
Dám taky příspěvek o HTP. Vlastním FII 1.2 44KW a krom toho, že sem měnil cívky na svíčkách ve 210tkm jsem krom běžné údržby nic nedělal. Motor startuje stejně při minus 20 jako v létě. Při jízdě 90-100km/h jezdí za 5l/100km. Maximálka po rovině 180km/h taky stačí. Brácha má roomstera 1.2 51KW najeto 110tkm a taky nic neměnil.
Takže za mě, když nejezdím trasy pouze po dálnici,kde ten motor nemá obrovský zrychlení ve 150km/h, ale kombinovaně tak je to nenáročný ekonomický a svižný motor na jednadvojku s vysokým krouťákem. Takže za mě je to výbornej motor.
Nepočítám první motory HTP, který povedený fakt nebyli, ale motory cca po roce 2007. (Dřív jsem taky nesnášel HTPéčka, taky sem si z nich delal prdel)
_________________ Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40
|
15.1.17, 23:06 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
Re: demontaz piestov 1.2 40kw
HTP se 60 koníky a 180km/h.... A teď tu o karkulce, tohle je rádo když se to rozhoupe na 150. Na 180 se v F2 horko těžko vybičuje 1,4-85k. A roomster Htp - to je tak líné a uřvané, že se s tím dá žít tak v městském provozu..
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
16.1.17, 20:00 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: demontaz piestov 1.2 40kw
No tym piatim litrom sa mi nechce verit, sak to na 90-100kmh potrebuje furt nehu na podlahe
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
16.1.17, 21:11 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: demontaz piestov 1.2 40kw
hh já mám motorku, která má 50kw, a když veze po rovině 280kg (sebe a mě), tak vic jak 200 nedá... asi špatná aerodynamika... s aerodynamikou knedlika aneb FII bych s tou hmotností musel lítat na autobahn přes 250 Ale ono každá liška si chválí ocas, a člověk si těžko přiznává, že koupil sračku
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
16.1.17, 21:18 |
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
Re: demontaz piestov 1.2 40kw
Pech : Nechcu se s tebou hádat, protože tohle téma od toho není, napsal jsem pocit z jízdy těmahle dvěma autama a naměřený výsledky. To co píšeš rozhodně pravda není. Nebo možná je, pokud má někdo špatný neudržovaný motor s přibrzděnýma brzdama. S takovým zkušenost nemám. Měl jsem tu čest se svézt s FI s motorem 1.4 16V a do rychlosti 100km/h se zdá být motor línější než moje 1.2, zřejmě delším odstupňováním čtrnáctistovkové převodovky. Samozřejmě ve vyšších rychlostech je 1.4 16V ochotnější zrychlovat. Příspěvkem jsem chtěl dát najevo, že pozdější HTP motory po roce 2007, 44 a 51KW jsou dobré. A pokud jezdí auto dálnice méně, tak za mě je motor dokonce vynikající. .... koukám že je tu více takových zkuste se s tím autem v dobrým stavu projet a uvidíte sami o čem mluvím a už na vás prdím stejně to nemá cenu
_________________ Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40
Naposledy upravil tomvm dne 16.1.17, 21:37, celkově upraveno 1
|
16.1.17, 21:35 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: demontaz piestov 1.2 40kw
tomvm píše: Dám taky příspěvek o HTP. Vlastním FII 1.2 44KW a krom toho, že sem měnil cívky na svíčkách ve 210tkm jsem krom běžné údržby nic nedělal. Motor startuje stejně při minus 20 jako v létě. Při jízdě 90-100km/h jezdí za 5l/100km. Maximálka po rovině 180km/h taky stačí. Brácha má roomstera 1.2 51KW najeto 110tkm a taky nic neměnil.
Takže za mě, když nejezdím trasy pouze po dálnici,kde ten motor nemá obrovský zrychlení ve 150km/h, ale kombinovaně tak je to nenáročný ekonomický a svižný motor na jednadvojku s vysokým krouťákem. Takže za mě je to výbornej motor.
Nepočítám první motory HTP, který povedený fakt nebyli, ale motory cca po roce 2007. (Dřív jsem taky nesnášel HTPéčka, taky sem si z nich delal prdel) A to se už prý dnes utkvělé představy a halucinace dají léčit ambulatně...
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
16.1.17, 21:37 |
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
Re: demontaz piestov 1.2 40kw
škodovka : Prosímtě a copak se ti nezdá ?
_________________ Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40
|
16.1.17, 21:39 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Mám zkušenost z Fábie (sice z jedničkové...) že jim dost přeměřuje tachometr, takže 180 tachometrových tam být opravdu mohlo. Já je tam měl taky (s 1.4 55kW) ale GPS ukazovala 165 km/h. Ty mrchy přeměřujou i při nižších rychlostech, proto se všechny tak vlečou.
Fabka od ségry stejný případ. Ale tam jsem nikdy nezkoušel jet víc jak 130 km/h... tachometrových.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
16.1.17, 21:46 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: demontaz piestov 1.2 40kw
Protože jsem měl ,,tu čest,, v několika těchto autech vybavených zmíněným vyborným motorem jezdit.. Nejzářnější příklad byl služebák F2, která byla ve firmě od novoty a po necelém roce s 16tk šla do světa. A důvody: bylo to neskutečně líný - na první pohled se sice zdálo, že to i zrychluje, ale to jen kvůli krátké převodovce a v reálu žebrák. Tím, že to nejelo, se tomu šlapalo a pak to žralo jak tank, zvlášť naložené nebo nedejbože s přívěsem (ano blbost firmy). Nakonec to dospělo do takového stádia, že s tím nikdo nechtěl jezdit a každej raději volil transita s propadlou technickou a pruhem bláta na čelním skle - zevnitř! Tak mi tu nepovídej jak je to super motor Závěrem? Může to být dobrý pro důchodce, kterej si jede do kaufu, k doktorovi a jednou za tejdem pár km na chalupu a je spokojenej, že se mu pojistka povinná vleze do třinácti kubíků, ale není to na normální každodenní ježdění delší než 15-20km, nedejbože s naloženým autem..to trpí jak auto tak osádka (hlavně řidič)
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
16.1.17, 21:55 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
A to říká někdo, kdo jezdí stopětkou. Ten motor patří na začátek nabídky a tam nemůžeš čekat žádnou bombu. Tomu autu to stačí a někdo kdo nepotřebuje trhat rekordy může dobře posloužit.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
16.1.17, 22:02 |
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
Re: demontaz piestov 1.2 40kw
Je jasný že pokud to koupí firma a začne s tím tahat náklady po dálnici tak to bude rozežraný a prd to pojede. To musí bejt jasný každýmu. A to že se s jedničkovou fábií se někdo bojí jet přes 130km/h je buď nadsázka, nebo to auto bylo ve špatným stavu. Souhlasím s názorem goralik
_________________ Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40
|
16.1.17, 22:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|