Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 08:37



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 demontaz piestov 1.2 40kw 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: demontaz piestov 1.2 40kw
mi zrovna včera přišel HTP dal mi číslo na stěrače za 80 korun že je chce, dneska přišel že mu ty stěrače nepasujou,

když jsem mu řekl že na II htp stojí 690 kč :shock: :shock: :shock: děkuji nechci


13.1.17, 12:08
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek Re: demontaz piestov 1.2 40kw
svatá pravda, to už je lepší MPi, sice je taky líné a rozežrané (nebylo by, kdyby ta kastle nebyla z olova) nicméně závažnost jeho závad je proti tomu směšná.... ropzvody neprasknou, nepřeskočí, stojí tisícovku, hlava když už je někdo úplný ignorant a tím že tomu 15 let nevyměnil fridex shnije, stojí 5000,- ostatní drobné vrtochy zbytku auta jsou totožné...

Htp je motor pro lidi, co si to koupí nové, ujedou 5000 km za rok mezi vesnicema, na dálnic nepáchnou a dřív než to ujede kritické množství kilometrů aby umřel motor to stihne shnít.... Jako otetina to v 95% případů nedává smysl, krom poslední verze v F2 a uloženek po důchodcích, co se vyplatí za pár korun koupit a dojezdit.

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


13.1.17, 16:03
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: demontaz piestov 1.2 40kw
To je porád...
HTP se ti rozesere
MPI nejede a chlastá
16V chlastá jako tank...
to se pak patři vykašlat na nejaky fábyje a jezdit busem nebo na kole... :-D

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


13.1.17, 17:05
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: demontaz piestov 1.2 40kw
pokud do auta investuješ, řešíš každý problém, doržuješ servisní plán, jezdíš podle pravidel, tankuješ kvalitní palivo, nemáš problém se spotřebou ani s výkonem,

je to můj pohled bydlím na rovině kopce tu moc nemáme,



soused se pustil do itálie s HTP 12V, jel několik hodin ve třech, v úmorném vedru i na jedničku do hor, navíc i zácpa tak stál, po několika hodinách se speklo vedení v blízkosti katu 12voltů vlítlo do pěti voltů a fábka skončila na odtahovace, :evil: taliání to opravit neuměli chtěli za 30.000 kč měnit řídící jednotku motoru


14.1.17, 10:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Vel Mez
Příspěvek Re: demontaz piestov 1.2 40kw
Dám taky příspěvek o HTP. Vlastním FII 1.2 44KW a krom toho, že sem měnil cívky na svíčkách ve 210tkm jsem krom běžné údržby nic nedělal. Motor startuje stejně při minus 20 jako v létě. Při jízdě 90-100km/h jezdí za 5l/100km. Maximálka po rovině 180km/h taky stačí.
Brácha má roomstera 1.2 51KW najeto 110tkm a taky nic neměnil.

Takže za mě, když nejezdím trasy pouze po dálnici,kde ten motor nemá obrovský zrychlení ve 150km/h, ale kombinovaně tak je to nenáročný ekonomický a svižný motor na jednadvojku s vysokým krouťákem. Takže za mě je to výbornej motor.

Nepočítám první motory HTP, který povedený fakt nebyli, ale motory cca po roce 2007.
(Dřív jsem taky nesnášel HTPéčka, taky sem si z nich delal prdel)

_________________
Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40


15.1.17, 23:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek Re: demontaz piestov 1.2 40kw
HTP se 60 koníky a 180km/h.... A teď tu o karkulce, tohle je rádo když se to rozhoupe na 150. Na 180 se v F2 horko těžko vybičuje 1,4-85k. A roomster Htp - to je tak líné a uřvané, že se s tím dá žít tak v městském provozu..

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


16.1.17, 20:00
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: demontaz piestov 1.2 40kw
No tym piatim litrom sa mi nechce verit, sak to na 90-100kmh potrebuje furt nehu na podlahe

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


16.1.17, 21:11
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: demontaz piestov 1.2 40kw
hh já mám motorku, která má 50kw, a když veze po rovině 280kg (sebe a mě), tak vic jak 200 nedá... :D asi špatná aerodynamika... s aerodynamikou knedlika aneb FII bych s tou hmotností musel lítat na autobahn přes 250 :mrgreen:
Ale ono každá liška si chválí ocas, a člověk si těžko přiznává, že koupil sračku :-)

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


16.1.17, 21:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Vel Mez
Příspěvek Re: demontaz piestov 1.2 40kw
Pech : Nechcu se s tebou hádat, protože tohle téma od toho není, napsal jsem pocit z jízdy těmahle dvěma autama a naměřený výsledky. To co píšeš rozhodně pravda není. Nebo možná je, pokud má někdo špatný neudržovaný motor s přibrzděnýma brzdama. S takovým zkušenost nemám.
Měl jsem tu čest se svézt s FI s motorem 1.4 16V a do rychlosti 100km/h se zdá být motor línější než moje 1.2, zřejmě delším odstupňováním čtrnáctistovkové převodovky. Samozřejmě ve vyšších rychlostech je 1.4 16V ochotnější zrychlovat.

Příspěvkem jsem chtěl dát najevo, že pozdější HTP motory po roce 2007, 44 a 51KW jsou dobré. A pokud jezdí auto dálnice méně, tak za mě je motor dokonce vynikající.

.... koukám že je tu více takových :D zkuste se s tím autem v dobrým stavu projet a uvidíte sami o čem mluvím

a už na vás prdím stejně to nemá cenu :D

_________________
Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40


Naposledy upravil tomvm dne 16.1.17, 21:37, celkově upraveno 1



16.1.17, 21:35
Profil
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4137
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: demontaz piestov 1.2 40kw
tomvm píše:
Dám taky příspěvek o HTP. Vlastním FII 1.2 44KW a krom toho, že sem měnil cívky na svíčkách ve 210tkm jsem krom běžné údržby nic nedělal. Motor startuje stejně při minus 20 jako v létě. Při jízdě 90-100km/h jezdí za 5l/100km. Maximálka po rovině 180km/h taky stačí.
Brácha má roomstera 1.2 51KW najeto 110tkm a taky nic neměnil.

Takže za mě, když nejezdím trasy pouze po dálnici,kde ten motor nemá obrovský zrychlení ve 150km/h, ale kombinovaně tak je to nenáročný ekonomický a svižný motor na jednadvojku s vysokým krouťákem. Takže za mě je to výbornej motor.

Nepočítám první motory HTP, který povedený fakt nebyli, ale motory cca po roce 2007.
(Dřív jsem taky nesnášel HTPéčka, taky sem si z nich delal prdel)



A to se už prý dnes utkvělé představy a halucinace dají léčit ambulatně...

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk
OctaviaII 1,9tdi 462tk


16.1.17, 21:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Vel Mez
Příspěvek Re: demontaz piestov 1.2 40kw
škodovka : Prosímtě a copak se ti nezdá ?

_________________
Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40


16.1.17, 21:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Mám zkušenost z Fábie (sice z jedničkové...) že jim dost přeměřuje tachometr, takže 180 tachometrových tam být opravdu mohlo. Já je tam měl taky (s 1.4 55kW) ale GPS ukazovala 165 km/h. Ty mrchy přeměřujou i při nižších rychlostech, proto se všechny tak vlečou.

Fabka od ségry stejný případ. Ale tam jsem nikdy nezkoušel jet víc jak 130 km/h... tachometrových.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


16.1.17, 21:46
Profil
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4137
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: demontaz piestov 1.2 40kw
Protože jsem měl ,,tu čest,, v několika těchto autech vybavených zmíněným vyborným motorem jezdit..

Nejzářnější příklad byl služebák F2, která byla ve firmě od novoty a po necelém roce s 16tk šla do světa.
A důvody: bylo to neskutečně líný - na první pohled se sice zdálo, že to i zrychluje, ale to jen kvůli krátké převodovce a v reálu žebrák.
Tím, že to nejelo, se tomu šlapalo a pak to žralo jak tank, zvlášť naložené nebo nedejbože s přívěsem (ano blbost firmy).
Nakonec to dospělo do takového stádia, že s tím nikdo nechtěl jezdit a každej raději volil transita s propadlou technickou a pruhem bláta na čelním skle - zevnitř! :sick:
Tak mi tu nepovídej jak je to super motor :roll:

Závěrem? Může to být dobrý pro důchodce, kterej si jede do kaufu, k doktorovi a jednou za tejdem pár km na chalupu a je spokojenej, že se mu pojistka povinná vleze do třinácti kubíků, ale není to na normální každodenní ježdění delší než 15-20km, nedejbože s naloženým autem..to trpí jak auto tak osádka (hlavně řidič)

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk
OctaviaII 1,9tdi 462tk


16.1.17, 21:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
A to říká někdo, kdo jezdí stopětkou. :D Ten motor patří na začátek nabídky a tam nemůžeš čekat žádnou bombu. Tomu autu to stačí a někdo kdo nepotřebuje trhat rekordy může dobře posloužit.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


16.1.17, 22:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Vel Mez
Příspěvek Re: demontaz piestov 1.2 40kw
Je jasný že pokud to koupí firma a začne s tím tahat náklady po dálnici tak to bude rozežraný a prd to pojede. To musí bejt jasný každýmu. A to že se s jedničkovou fábií se někdo bojí jet přes 130km/h je buď nadsázka, nebo to auto bylo ve špatným stavu. Souhlasím s názorem goralik 8)

_________________
Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40


16.1.17, 22:16
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz