Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 05:30



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 Automatický sytič Favorita - výměna za manuál 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Koukni na těleso sitiče, je tam jedna ryska jako nálitek a pak dva záseky, tak ty záseky musí být proti sobě, pak auto nastartuj a ohřej, až bude zahřáté tak při nastartovaným motoru natoč sytič do plného otevření ale pomalu aby ti to nezdechlo a musíš trochu pootevřít druhou rukou plyn, až to taklhe zapneš na teplým motoru tak dorazem sitiče nastav 1800 - 2200 otáček na volnoběh. Těch 2200 je myslím že od výroby a je to zbytečný 1800 stačí. No pak drnkni za plyn a spadne to dolu a je to nastavený. Jinak automatickej sitič bych nevyhazoval pokud chodí tak jak má tak je to pro motor lepší než manuál a pro spotřebu to vyjde na stejno protože když dáš manuál a zavřeš si ho tak stejně přijedeš někde na křižovatku a budeš buď prošlapávat plyn nebo ho vytáhneš aby ti to nezdechlo a automat za jízdy se postupně odpojuje.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


21.2.08, 20:15
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 233
Bydliště: Úpice
Příspěvek 
pokud chceš malou spotřebu tak si to předělej na karbec ze 105 já to měl ve 120 s motorem z fáčka 136 a na 240 Km si to vzalo 15 litrů a ted to samé chci udělat znova ve Fáčku


21.2.08, 21:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Beda píše:
pokud chceš malou spotřebu tak si to předělej na karbec ze 105 já to měl ve 120 s motorem z fáčka 136 a na 240 Km si to vzalo 15 litrů a ted to samé chci udělat znova ve Fáčku


Tak to bych nedělal, do fáva jako takovýho karbec ze šáde.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


21.2.08, 21:15
Profil

Příspěvky: 233
Bydliště: Úpice
Příspěvek 
Kristensen píše:
Beda píše:
pokud chceš malou spotřebu tak si to předělej na karbec ze 105 já to měl ve 120 s motorem z fáčka 136 a na 240 Km si to vzalo 15 litrů a ted to samé chci udělat znova ve Fáčku


Tak to bych nedělal, do fáva jako takovýho karbec ze šáde.


Proč myslíš co se může stát ?


21.2.08, 21:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
vzdyt ty favoritacky karburatory jsou daleko lepsi...


21.2.08, 21:20
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
SEDR není vhodný pro použití vepředu, soudruzi to tak původně taky chtěli, ale ukázalo že je to nevhodné (proč jsem se nikde nedopátral), ale myslím že kdyby byl SEDR vyhovují pro pro fávo jistě by nedělali zbytečně LEKRa :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


21.2.08, 21:21
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Šemik píše:
SEDR není vhodný pro použití vepředu, soudruzi to tak původně taky chtěli, ale ukázalo že je to nevhodné (proč jsem se nikde nedopátral), ale myslím že kdyby byl SEDR vyhovují pro pro fávo jistě by nedělali zbytečně LEKRa :)


Lekra dělali né k vůli použití vepředu ale k vůli spotřebě...Dá se říct,že je to strop ve vývoji karburátorů.... spotřeba-výkon.......A karburátor SEDR-EDSR atd.. je na předku použitelný,jako na zadku.... Pierburg nebo pak ten v jejich licenci Jikov,má cca o jeden litr menší spotřebu než-li karburátory předešlé....Ale??????Je otázkou,který je lepší pro výkon bez ohledu na spotřebu...A tady vzniká otázka kdo z koho.... :wink:


21.2.08, 21:29
Profil

Příspěvky: 233
Bydliště: Úpice
Příspěvek 
Šemik píše:
SEDR není vhodný pro použití vepředu, soudruzi to tak původně taky chtěli, ale ukázalo že je to nevhodné (proč jsem se nikde nedopátral), ale myslím že kdyby byl SEDR vyhovují pro pro fávo jistě by nedělali zbytečně LEKRa :)


JO a radči tam dali karbec s automat sytičem a zároveň s mechanickým že ?


21.2.08, 21:29
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Beda píše:
Šemik píše:
SEDR není vhodný pro použití vepředu, soudruzi to tak původně taky chtěli, ale ukázalo že je to nevhodné (proč jsem se nikde nedopátral), ale myslím že kdyby byl SEDR vyhovují pro pro fávo jistě by nedělali zbytečně LEKRa :)


JO a radči tam dali karbec s automat sytičem a zároveň s mechanickým že ?


Přiznám se že nevím, ba ani netuším. Pouze píšu to, co jsem kdysi vyčetl z nějaké literatury :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


21.2.08, 21:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 49
Bydliště: Frýdek-Místek,Pržno
Příspěvek Re: Automatický sytič Favorita - výměna za manuál
Zdravím lidi nemůže se náhodou automatický sytič někde zadrhávat? Protože jak tu psal někdo v jednom příspěvku tak sytič by se měl po sešlápnutí vypnout a pak se řídit podle termostatu ale když to tak vezmu jezdím denně do města a topí mi to výborně po 1-2 km to mám zahřáté ale sytič se mi zapíná i po 10 km nevíte někdo náhodou radu ? Díky

_________________
Forman 135L r.v.1992 Obrázek


14.3.12, 20:52
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Automatický sytič Favorita - výměna za manuál
ráno sdělej dekl na filtru, dej cihlu na plyn a zapni klíček, pak napíš za jak dlouho se ti sytič postavil :oops:


15.3.12, 06:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 49
Bydliště: Frýdek-Místek,Pržno
Příspěvek Re: Automatický sytič Favorita - výměna za manuál
Dobře skusím to a dám kdyžtak vědět ;-)

_________________
Forman 135L r.v.1992 Obrázek


15.3.12, 08:02
Profil ICQ

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Automatický sytič Favorita - výměna za manuál
Jestli nebude prasklý bimetal, nebo něco s těmi mechanismy, které ovládají přívěru a zůstává vyset přivřená. Občas jsem viděl, že jde ztuha ta stupňovitá vačka.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


15.3.12, 19:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6330
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Automatický sytič Favorita - výměna za manuál
Rozobrať,poriadne prečistiť a rozhýbať,ľahko namazať a nastaviť podľa Andrta..a pude to

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


15.3.12, 22:07
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 45
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek Re: Automatický sytič Favorita - výměna za manuál
to já mímu fáčku šlapu na krk furt a točím ho a na spotřebe se nic nějak nemění,furt jezdím okolo 7-8L

_________________
Pepan


18.3.12, 09:39
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 59 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz