Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 08:12



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 781.136- nepravidelny chod :o( 
Autor Zpráva

Příspěvky: 205
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Jonny píše:
LiMaK píše:
nejde z karbu ale z takej nadobky co je pribastlena na nom . momentalne je to zaslepene srobom :evil: . ale neviem ktoru hadicu na odvzdusnenie myslis - na nadrzi su 2 jedna hruba a jedna tenka . a nedalo by sa to vyriesit tak ze by som navrtal do hrdla niekde pri tom gumovom kolene dierku , vyrezal zavit a tam priviedol tu hadicku od odbublinkovaca ?



ano, prave tu nadobku co je u karbu myslim, tam kde mas ten sroubek je zacatek VRACEčKY do nadrze a konec zapoj na takovy maly natrubek co je jakoby za vickem nadrze. na tom natrubku bys mel mit original takovou tenkou pruhlednou hadicku, kterou nekde zahod. Pro tu vracečku použij 6tku hadici, cernou, tlakovou, neco jako je od pumpy ke karbu, ale to je 8čka...

na vratku musis pouzit 6tku prumer, bo jinak ji neupnes solidne na ten natrubek pod vickem (je moc tenky)

_________________
Vsechny správné vozy mají motor na té správné straně....ferrari,porsche, lambo...a 742 :-)


10.8.08, 20:23
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
LiMaK píše:
kdyz mas napojeny prepad z karbu, mas polovinu vitezstvi. benal se ti vraci do nadrze, ale v nadrzi vznika podtlak, tim, ze z ni odsavas palivovou pumpou benzin, ktery spalujes. takze ti vlastne z nadrze odchazi benzin, a potrebujes misto toho mnozstvi co jsi propalil dostat dovnitr vzduch, jinak po 2km jizdy palivova pumpa prestava sat z nadze....jako by jsi vysaval pivo z lahvace a nedodaval misto nej vzduch....po 2 hltech skoncis a musis psyknout aby jsi mohl dat dalsi lok :-)
ale ved na to je tam to odvetravanie nie ? aby nevznikal podtlak . a ten motor toho zas tolko nezozere nie ? teraz vravim teoreticky :za hodinu AC pumpa vycerpa z nadrze 4 l , cez odbublinkovac sa s5 vrati 3l :arrow: v motore sa spotrebuje 1 l , ktory sa nahradi 1l vzduchu z atmosfery . je to spravne ?

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


10.8.08, 20:27
Profil ICQ

Příspěvky: 205
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Jonny píše:
LiMaK píše:
kdyz mas napojeny prepad z karbu, mas polovinu vitezstvi. benal se ti vraci do nadrze, ale v nadrzi vznika podtlak, tim, ze z ni odsavas palivovou pumpou benzin, ktery spalujes. takze ti vlastne z nadrze odchazi benzin, a potrebujes misto toho mnozstvi co jsi propalil dostat dovnitr vzduch, jinak po 2km jizdy palivova pumpa prestava sat z nadze....jako by jsi vysaval pivo z lahvace a nedodaval misto nej vzduch....po 2 hltech skoncis a musis psyknout aby jsi mohl dat dalsi lok :-)
ale ved na to je tam to odvetravanie nie ? aby nevznikal podtlak . a ten motor toho zas tolko nezozere nie ? teraz vravim teoreticky :za hodinu AC pumpa vycerpa z nadrze 4 l , cez odbublinkovac sa s5 vrati 3l :arrow: v motore sa spotrebuje 1 l , ktory sa nahradi 1l vzduchu z atmosfery . je to spravne ?


AC pumpa ti vysaje na VOLNOBEZNE otacky tak 2 litry za 1 minutu,
motor by mel mit spotrebu 0,6litru (+-) za hodinu bublani na volnobeh

_________________
Vsechny správné vozy mají motor na té správné straně....ferrari,porsche, lambo...a 742 :-)


10.8.08, 20:30
Profil ICQ
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
LiMaK píše:
odvzdusneni:

bud budes v tomto stadiu jezdit BEZ toho plastoveho vicka nadrze, coz ti nedoporucuju, anebo

musis nejak upravit vicko, aby dovnitr mohl vzduch....
sundat jeho tesneni nedoporucuju, za a) je to zbytecne velka plocha pro odvzdusnini a za b) pri natankovani plne nadrze by se ti v zatackach moh benal dostavat ven.

ja to resil tak, ze sem neupravil vicko ale tu dosedaci hranu, te hlinikove trubky, na kterou se sroubuje vicko.

vyrez proste nahore maly zarez pilkou (flexu nedoporucuju, dela jiskry a mohl by si bouchnout) vem plátek pilky na zelezo a udelej jemny zarez.

vicko ti bude celou gumou dolehat na tu trubku a jen nahore v tom malem zarezuu bude skulinka pro vzduch aby se dostal dovnit.
aha , uz som to asi pochopil zajtra to fiknem . bude stacit len ta hrana alebo mam fiknut aj zavit ?

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


10.8.08, 20:32
Profil ICQ

Příspěvky: 205
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
s tohle co jsi citoval byl ten stav,
kdy ZRUSIS odvetrani nadrze tim prepadem z odbublinkovače, ktery musis nekam zapojit aby ti benzin chcal zpet do nadrze. a to je prave nejjednodussi v mistech kde bylo puvodni Hadicove odvetrani.
pak jsem ti psal dalsi prizpevek, jak to odvzdusneni nahradis nahradni metodou

_________________
Vsechny správné vozy mají motor na té správné straně....ferrari,porsche, lambo...a 742 :-)


10.8.08, 20:36
Profil ICQ

Příspěvky: 205
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Jonny píše:
LiMaK píše:
odvzdusneni:

bud budes v tomto stadiu jezdit BEZ toho plastoveho vicka nadrze, coz ti nedoporucuju, anebo

musis nejak upravit vicko, aby dovnitr mohl vzduch....
sundat jeho tesneni nedoporucuju, za a) je to zbytecne velka plocha pro odvzdusnini a za b) pri natankovani plne nadrze by se ti v zatackach moh benal dostavat ven.

ja to resil tak, ze sem neupravil vicko ale tu dosedaci hranu, te hlinikove trubky, na kterou se sroubuje vicko.

vyrez proste nahore maly zarez pilkou (flexu nedoporucuju, dela jiskry a mohl by si bouchnout) vem plátek pilky na zelezo a udelej jemny zarez.

vicko ti bude celou gumou dolehat na tu trubku a jen nahore v tom malem zarezuu bude skulinka pro vzduch aby se dostal dovnit.
aha , uz som to asi pochopil zajtra to fiknem . bude stacit len ta hrana alebo mam fiknut aj zavit ?



staci jen ta hrana, tak 1-2 milimetry do hloubky, zavit nedupej, protoze ti to jinak bude dojebavat ten zavit co je vicku (je plastove)
ten zavit neni hermeticky tesny, ta gumicka na vicku tesni jen a pouze tu hranu hlinikove trubky do ktere strkas pistol na tankovani u benzinpumpy

_________________
Vsechny správné vozy mají motor na té správné straně....ferrari,porsche, lambo...a 742 :-)


10.8.08, 20:38
Profil ICQ

Příspěvky: 205
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
jo a nic jineho nenarezavej nez jen na sirku toho platku pilky na zelezo, tak cca ten milimetr do hloubky.
--> udelej tam jen takovou CARECKU, at to tesneni trosicku nedoleha a muze se tam dostat vzduch.... (podivej se na to plastove vicko, kde ma gumicku, a bude ti to uz jasne)

_________________
Vsechny správné vozy mají motor na té správné straně....ferrari,porsche, lambo...a 742 :-)


10.8.08, 20:41
Profil ICQ

Příspěvky: 205
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
ajak to udelas, vis jak vyzkousis ze mas vse v poradku?!

nastartujes, projed se tak kilometr, dva.

zastav a jdi k nadrzi, odsroubuj pooomalicku vicko a NESMIS slyset jak syci vzduch.
pokud slysis syceni vzduchu pri otevirani vicka, je v nadrzi prave podtlak a to nechceme.

pokud to bude oka, neuslysis zadne syceni, protoze v nadrzi je normalni tlak tak jak ma byt....tzn: spravne si to prisava vzduch za jizdy

_________________
Vsechny správné vozy mají motor na té správné straně....ferrari,porsche, lambo...a 742 :-)


10.8.08, 20:49
Profil ICQ

Příspěvky: 205
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
a posledni rada, krasa tohoto odvzdusneni narezani te dosedaci plochy pod vickem je v tom, ze

kdyby ses nahodou nekdy rozhodl to vsechno zrusit a dat zpatky sedr a klasicke odvzdusneni hadickou, tak

koupis epoxidove dvouslozkove lepidlo a to nariznuti zase ypatky zalepis, vybrousis a zase ti vicko tesni na 100 procent :-)

_________________
Vsechny správné vozy mají motor na té správné straně....ferrari,porsche, lambo...a 742 :-)


10.8.08, 20:58
Profil ICQ
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
LiMaK píše:
ajak to udelas, vis jak vyzkousis ze mas vse v poradku?!

nastartujes, projed se tak kilometr, dva.

zastav a jdi k nadrzi, odsroubuj pooomalicku vicko a NESMIS slyset jak syci vzduch.
pokud slysis syceni vzduchu pri otevirani vicka, je v nadrzi prave podtlak a to nechceme.

pokud to bude oka, neuslysis zadne syceni, protoze v nadrzi je normalni tlak tak jak ma byt....tzn: spravne si to prisava vzduch za jizdy
oki , vyskusam diki :wink:

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


10.8.08, 21:01
Profil ICQ
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
no takze som to nako zmontoval . A : kedze som bol priliz lenivy na to aby som to spravil cez to odvertavanie , vyriesil som to tak ze : ze som to napojil na tie pipiky ktore trcia v mot. priestore z plniaceho hrdla ( trcia tam calkovo 2 ) a vybral som ten hrubsi . napojil som nan tu hadicu od odbublinkovaca a isiel to prejst . bolo to super , netrhalo , nechcipalo , dokonca sa dalo aj pri tom motore postat a popocuvat jeho tichy chod ( bez potreby plynovej masky ) . Ziadne prechcavanie na blatnik sa nekonalo . vicko to spolahlivo zatesnilo . ine prublemy sa nevyskytli . ALE : motor ma stale tendenciu k nepravidelnemu chodu ( ale nie natolko aby to chcipalo ) , vymenim sviecky a VN kable ( vsetko je este original PAL a niesu v zrovna TOP stave... ) a potom uvidime .

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


12.8.08, 18:20
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz