Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 23:58



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 60 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 jednoduché turbo 
Autor Zpráva

Příspěvky: 183
Příspěvek 
Caute viem ze to tu uz niekde bolo, ale vydrzi to klukovka ? Klukovka je uchytena na 3 loziskach a takymto vykonom ktore spravi to turbo by nemusela vydrzat. Alebo sa mylim ?

btw: da sa na motore z favorita 781.136 prevrtat valce na vacsi obsah ? povedzme 1.6 ?


25.1.07, 17:38
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Samozřejmě záleží na tom,jak ten motor uděláš,aby s tím turbem spolupracoval a zbytečně ho nepřetěžoval.Zničit se může vše... :wink:Ale ta klika vydrží moc......Ale vše má své hranice :wink: A objem se zvednout dá cca ten co ty uvádíš.Ale???... :wink:


25.1.07, 18:07
Profil

Příspěvky: 183
Příspěvek 
:) ale ?? :)


25.1.07, 20:30
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
FEFE píše:
:) ale ?? :)


strucne: chces zvysit vykon alebo objem?:D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


25.1.07, 20:39
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
FEFE píše:
:) ale ?? :)


jestli chceš 1.6 tak vyměn celej motor narvat to do tohohle bloku by bylo umění :lol: ale neříkám že to nejde

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


25.1.07, 20:40
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Jestli výkon, tak sportuj, jestli objem, tak hodně žer!
:lol:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


25.1.07, 20:41
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
FEFE píše:
:) ale ?? :)
To snad raději 1400-a nebo 1500.Páš s tou spolehlivostí ano,ale musíš ten motor hlídat,to jest předehřívat jako na závodech atd...Né jako se sériovym jet hned.To pak zkracuje životnost :wink:


25.1.07, 21:08
Profil

Příspěvky: 110
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
to jsem se fakt pobavil karburátor s turbem, :D potřebuješ podtlak v sání abys vycucal z trysek štávu a tím přetlakem ji budeš natláčet zpátky, všechny turba jsou stříkačky, ale za pokus to stojí, venku je celkem pěkně i nejvetší blbost vyjde kolikrát velmi pozitivně miloš


A co fixirka Milosi? Tam taky foukas do difuzoru podtlak? :D
No ale netroufam si tipovat, jak by to fungovalo se seriovym karburatorem :-)


26.1.07, 13:59
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
Obrázek
:roll:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


26.1.07, 14:22
Profil

Příspěvky: 258
Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
Příspěvek 
já bych dal veklej větrák dozadu za motor a poháněl bych to jako vznášedlo :P :P :P


26.1.07, 17:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek Re: jednoduché turbo
[quote="Sadra17"]napadlo mě na vzduchovej filtr napasovat ventilátor topení spínalo by se to z kabiny přes spínač[/quote
šlo by to ale musel by sis tam dat vstřikovací karbec z novjejších favoritů a v motoru bych dal silnější ojnice a snížil bych eště hlavu co nejvíc to pude a dal ostrou vačku + něaky adytyvy do paliv pořádně zeštelovat ventyli a předstih a máš ztoho letadlo :lol:


2.2.07, 23:37
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek Re: jednoduché turbo
[quote="Sadra17"]napadlo mě na vzduchovej filtr napasovat ventilátor topení spínalo by se to z kabiny přes spínač[/quote
šlo by to ale musel by sis tam dat vstřikovací karbec z novjejších favoritů a v motoru bych dal silnější ojnice a snížil bych eště hlavu co nejvíc to pude a dal ostrou vačku + něaky adytyvy do paliv pořádně zeštelovat ventyli a předstih a máš ztoho letadlo :lol:


2.2.07, 23:37
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek 
nevydrzel jsem to tu cist a neco vam k tomu povim:zpocitejte si objem kterej motor potrebuje a objem vuduchu kterej da ten vetrak za urcitej cas a hlavne aby vam to fungovalo tak by jste museli vytvorit jistej tlak vzduchu aby to melo ucinek jaki turbo a ne jen pruvan ve vzduchovim filtru!!!kdyby to bylo tak jednoduchy jak to delate s vetrakama tak proc vymejsleli slozity turba???? :evil:


3.2.07, 00:05
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek 
ps:a stary turbomotory to foukaly prez karburator takze zadny vstriky nepotrebujes!!!


3.2.07, 00:06
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 30
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
myslim si ze levnejsi aa snazsi bude snizit hlavu a dat tam ostrou vacku vykon to zvedne na max co motor vydrzi nikdo nic nepozna a neni stim takova prace


3.2.07, 00:36
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 60 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz