Autor |
Zpráva |
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
patrik-hp píše: barton píše: Já mám teď u toho svýho potvoráka v podezření klapku 2stupně.Na rovince za 2 ohřátý-max otáčky 4,5 tisíce,bez kvaltu de přes 5 Zkoušel jsem ručně otvírat tu klapku a de krásně lehce-když jsem to oroštoval ,tak se otevřela max. tak o 1/4-motor byl bez zátěže,tak nevím,jestli by se měla otevřít víc.Může se tam podělat něco jinýho než ta membrána? Jestli to není zbytečně drahá sranda,tak bych to i vyměnil,ale nevím kolik za to budou chtít v mototechně. No jde taky o to,jestli ti na příklad správně pracuje otáčkoměr. Ty se u Favoritů dost posejřujou....nějak se unavuje šváb uvnitř a časem to začne takhle blbnout a místo 6000 máš třeba těch 4500.A i počasí má na něj velikej vliv. Už jsem jej taky párkrát měnil ...Směrodatné by spíš bylo kolik ti to na toho dvojáka šmakuje....tachometr kupodivu je stabilní.Ta klapka se ti ani tak moc neotevře.Potřebuje zátěž.Ta strhává vzduch.Nezatížený motor málo.Ale může to dělat i to... membrána je držák.Spíš se zasejřuje ten kanálek podtlaku.Je to takovej klikyhák,že se mu nedivim .Né ale. Jde o to,jestli to taky neřídil někdo,pro koho 3000ot.už je mnoho .Pak ta klapka takhle dopadá...
uff, len tak btw, si si istý tým stabilným tachom? Ja som jazdil na 2 favoritoch a tam ukazoval tacho pekné bludy...na oboch menej ako skutočnosť...a to tak, že ukazoval 60 a týchlosť bola aspoň 80 km/h...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
7.1.07, 16:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
ferrari píše: patrik-hp píše: barton píše: Já mám teď u toho svýho potvoráka v podezření klapku 2stupně.Na rovince za 2 ohřátý-max otáčky 4,5 tisíce,bez kvaltu de přes 5 Zkoušel jsem ručně otvírat tu klapku a de krásně lehce-když jsem to oroštoval ,tak se otevřela max. tak o 1/4-motor byl bez zátěže,tak nevím,jestli by se měla otevřít víc.Může se tam podělat něco jinýho než ta membrána? Jestli to není zbytečně drahá sranda,tak bych to i vyměnil,ale nevím kolik za to budou chtít v mototechně. No jde taky o to,jestli ti na příklad správně pracuje otáčkoměr. Ty se u Favoritů dost posejřujou....nějak se unavuje šváb uvnitř a časem to začne takhle blbnout a místo 6000 máš třeba těch 4500.A i počasí má na něj velikej vliv. Už jsem jej taky párkrát měnil ...Směrodatné by spíš bylo kolik ti to na toho dvojáka šmakuje....tachometr kupodivu je stabilní.Ta klapka se ti ani tak moc neotevře.Potřebuje zátěž.Ta strhává vzduch.Nezatížený motor málo.Ale může to dělat i to... membrána je držák.Spíš se zasejřuje ten kanálek podtlaku.Je to takovej klikyhák,že se mu nedivim .Né ale. Jde o to,jestli to taky neřídil někdo,pro koho 3000ot.už je mnoho .Pak ta klapka takhle dopadá... uff, len tak btw, si si istý tým stabilným tachom? Ja som jazdil na 2 favoritoch a tam ukazoval tacho pekné bludy...na oboch menej ako skutočnosť...a to tak, že ukazoval 60 a týchlosť bola aspoň 80 km/h...
To jó....Proměřování...známá věc... oni i po cejchování někdy blbnou víc,než-li před taky jsem se s tím setkal:wink: jasně že není bezporuchovej,ale je lepší,když jde údaj z obou budíků,než jen z jednoho.A otáčkoměr u fáva je opravdu na štýru...počítám že na jeden rozhozenej tachometr jsou asi tři otáčkoměry ve lži....
|
7.1.07, 17:05 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
barton píše: patrik-hp píše: barton píše: Já mám teď u toho svýho potvoráka v podezření klapku 2stupně.Na rovince za 2 ohřátý-max otáčky 4,5 tisíce,bez kvaltu de přes 5 Zkoušel jsem ručně otvírat tu klapku a de krásně lehce-když jsem to oroštoval ,tak se otevřela max. tak o 1/4-motor byl bez zátěže,tak nevím,jestli by se měla otevřít víc.Může se tam podělat něco jinýho než ta membrána? Jestli to není zbytečně drahá sranda,tak bych to i vyměnil,ale nevím kolik za to budou chtít v mototechně. No jde taky o to,jestli ti na příklad správně pracuje otáčkoměr. Ty se u Favoritů dost posejřujou....nějak se unavuje šváb uvnitř a časem to začne takhle blbnout a místo 6000 máš třeba těch 4500.A i počasí má na něj velikej vliv. Už jsem jej taky párkrát měnil ...Směrodatné by spíš bylo kolik ti to na toho dvojáka šmakuje....tachometr kupodivu je stabilní.Ta klapka se ti ani tak moc neotevře.Potřebuje zátěž.Ta strhává vzduch.Nezatížený motor málo.Ale může to dělat i to... membrána je držák.Spíš se zasejřuje ten kanálek podtlaku.Je to takovej klikyhák,že se mu nedivim .Né ale. Jde o to,jestli to taky neřídil někdo,pro koho 3000ot.už je mnoho .Pak ta klapka takhle dopadá... Rychlost byla kolem 60-70km/h-což je slabota.Jednou jsem z jinýho fáva za stejných podmínek vyrazil 90km/h.Takže otáčkoměr asi neblbne-nevim no.Jinak ten kanálek-stačí sundat tu membránu a nahustit do něj trochu tlaku vzduchu?(De mi o to,abych ten bordel v něm jen někam nenahnal do kouta a neucpal to eště víc)
No i tak? Ale je lepší něčím ho prostříkat, namočit,nějakým rozpouštědlem jakým je benzín nebo něco takového.Nechat odmočit a profouknout a mělo by to být O.K. No cca těch 80 km/h max. je reál.
|
7.1.07, 17:12 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|