Optimální otáčky motoru š120
Autor |
Zpráva |
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
URU, Pech, Tuner2 - všetci máte pravdu a to kvoli tomu, že každá šade je original...preto sa aj chovanie neda zovseobecnit...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
14.8.09, 21:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
ferrari píše: URU, Pech, Tuner2 - všetci máte pravdu a to kvoli tomu, že každá šade je original...preto sa aj chovanie neda zovseobecnit... Spíš bych to upřesnil, že co otáčkoměr to originál. Stačí se podívat na graf z brzdy co mám u auta a zjistíš, kde končí motor s 265°vačkou a kde tím pádem může končit sériová 120cka
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
14.8.09, 22:12 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
URU píše: ...sériová Š120L ... šla do 6000...
Čím jsi to měřil a s jakou přesností?
|
15.8.09, 08:40 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Já motor občas taky vytočím až hrubo přes 6000, ale moc to nemá smysl. Mám upravovaný motor, krouťák cítím až od 3-4000/min a jde vytočit i do asi 6300/min. Na LPG je asi vyřazený omezovač, tak jsem omylem vytočil až kolem 7000. To už je ale nebezpečné, tak neriskuji. Tuner2: Hm, slušně postavená škodovka. Co více si člověk může ještě přát, že? Mohl bych mít jeden dotaz? Raději SZ?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
Naposledy upravil varok dne 15.8.09, 15:32, celkově upraveno 1
|
15.8.09, 09:55 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Tuner2: Zapomněl jsem, mohl bych mít PROSÍM jeden dotaz?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
15.8.09, 09:56 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
varok: Klidně napiš, není problém.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
15.8.09, 15:42 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Tak neska sem motor omylem pretocil pri predjizdeni Avie bez turba
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
15.8.09, 17:29 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Já si myslím, že je to o člověku jak se umí chovat k autí a jaký styl jízdy má rád. Někdo má rád klidnější jízdu a jezdí 40km/h i kde je 80. Moc to nevytáčí aby šetřil motor, tak kolem těch 3000ot/min. Někdo má zase radší sportovnější jízdu a motor hodně točí. Třeba i kolem 6000ot/min.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
16.8.09, 18:49 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
fatal píše: URU píše: ...sériová Š120L ... šla do 6000... Čím jsi to měřil a s jakou přesností?
upřenim to takhle: 4Q 4.22, 3ka, pneu 165/80R13, GPS 115km/h, tacho 120km/h, otáčkoměr 6000/min... stačí?
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
17.8.09, 16:32 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
Ještě bych měl něco: Občas když jedu dálky kdy to poměrně dlouho dost točim si na to motor celkme zvkna pak jde do otáček hrozně snadno a nechá se vytočit o dost víc než normálně.
Další věc je že se mi zdá že když jedu večer, motor jde daleko líp a ve vysokých si libuje daleko víc než přes den. Někdo říká že je to jen placebo ale já si za tim stojim. Možná že je to teplotou kdy je venku okolo 20 st. namísto 30. Ale zase teplota motoru je stejně uplně stejná, tak jedině že by to mohlo být chladnějším nasávanym vzduchem?
|
17.8.09, 17:10 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Určitě na tom něco bude. Hodně lidí ti potvrdí, že třeba po dešti jede auto líp. Mě osobně se taky zdá, že když auto chvíli točím, tak je potom takový živější. Lépe akceleruje, přesně jak píšeš... Taky ale netuším čím to je Že se to ale děje, to potvrzuji
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
17.8.09, 17:38 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Některé Dakar speciály mají dokonce vstřikování vody do sání Na teplotě a vlhkosti nasávaného vzduchu prostě hodně záleží
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
17.8.09, 17:39 |
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
V noci se mi taky zdá že jede líp, ale je to jen tím že když jedu ve dne 120km/h a v noci 90km/h tak se mi to zdá stejá rychlost. Prostě v noci se zdá být jízda rychlejší než doopravdy je
|
17.8.09, 20:35 |
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
Ne ne, vlhký a studený vzduch dělá své
_________________ Škoda 105 (motor 120;136)
|
17.8.09, 21:28 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
tomvm píše: V noci se mi taky zdá že jede líp, ale je to jen tím že když jedu ve dne 120km/h a v noci 90km/h tak se mi to zdá stejá rychlost. Prostě v noci se zdá být jízda rychlejší než doopravdy je
Nemám na myslim rychlost, ale celkovej projev motoru... jak výkonovej tak zvukovej, vpodstatě i "pohybovej" (vibrace)
V noci je to prostě jak F1
|
17.8.09, 22:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|