Motor se najednou prehreje
Autor |
Zpráva |
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
a odvzdusnit se ti uz to povedlo, nebo porad jsou bublinky?
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
28.12.06, 12:55 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Pumpu nesundavej, když nemáš nový těsnění, to starý bejvá přirostlý a je dost bejkárna dostat z toho jeho zbytky.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
28.12.06, 13:05 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
jo a jak ti to vari? teda spis kdy?
pac ja kdyz sem mel zterely ten kousek hadice mezi cerpadlem a trubkou topeni, tak mi to pri chladnuti motoru tudy prisavalo vzduch. A pak kdyz sem nastartouval, ujel sem kousek a varil sem, pac pres ten nytek v termostatu se tolik vzduchu nestihlo protlacit a termostat se neotevrel. Pak kdyz uz se otevrel a odvzdusnil sem to, tak sem v poho odjel i 100km bez zastaveni, dokud mi to auto zase nevychladlo.
Takze me zajima, jestli ti to zavari jednou a dobre a nebo varis co kousek
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
28.12.06, 13:12 |
|
|
Jerry
Příspěvky: 433 Bydliště: Novosedlice(Okr. Teplice)
|
tatovi to delala 120GLS tak z toho termostatu vindal ten ventilek a udelal tam asy o 1mm vetsi dirku.
Zaver: pak drzele presne 80°C a to i v lete. tak bys to mohl skusit a uvidis co to udela.
|
28.12.06, 14:04 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Panove ted menim chladič protože po 3km jizdy to zase lezlo na 110 a dale. Mam nahradni a v lepsim stavu tak ho tam smahnu. Tesneni pod pumpu mam a pumpě se nechce dolu jinak se točí bez problemu i rucne kdyz sem sundal remen a mel sem vypusteny. Jinak ted jak sem prijel tak teplota 90 chladič vlažnej spiž studenej a to je venku u nas -4. No a pri vypousteny sem se u jedny trubky malem opařil a u druhy me malem zmrzla ruka - tak me napodlo ze bude zacpanej chladič tim sajrajtem co se vyvaři v expanzce a v termostatu. Tak ja du vymenovat ale predtim proplachovat. Zatim diky Martin.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
28.12.06, 14:24 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Jestli ti nešly bubliny z expanzky, tak by měla být hlava dobrá. Měl si při tom tlakování ohřátý motor? Jinak bych se taky přikláněl k tý menší vrtulce na čerpadle chlazení. Mě to taky trápilo rok než jsem na to přišel. Ale mě to vařilo až po asi 25km v létě při 25°C a v zimě to nevařilo. Takže zkus vyměnit ten chladič a nějak propláchnout trubky (nejlepší by bylo to protáhnout takovou štětkou na nádobí, ale nevím, jestli je to realizovatelný). Pak mě napadá jenom hodně zašpiněnej motor zevnitř. A nebo poslední možnost, že by byla hlava prasklá někde pod sedlem ventilu, takže při zavřeným ventilu to nepoznáš, ale takhle prasklou hlavu jsem ještě neviděl.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
28.12.06, 14:59 |
|
|
tomkej
Příspěvky: 22 Bydliště: Havířov
|
Chladič to nebude, když Ti to vaří, tak to nepustí termostat kvůli vzduchové bublině, jde o to, kudy tam ten vzduch se dostává . . . mě třeba nešly na Rapidovi povolit šrouby na hlavě, pak ani pořádně dotáhnout, ty tři prostřední u sacího a výfukového potrubí, projel jsem to závitníkem, vybral spoustu špíny z pod závitů (šlo to pěkně blbě) . . .pak to šlo dotáhnout v pohodě, hlava pořádně sedla a od té doby nevařím
|
28.12.06, 15:14 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
28.12.06, 15:20 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
28.12.06, 15:22 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
kladívko a šroubovák
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
28.12.06, 15:23 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Cladič jde vyndat i bez sundaný přední masky a nárazníku. Když ten motor nebyl ohřátej, tak mohla být ta prasklina zatáhnutá a nemuselo se to projevit. Tu pumpu bych ťuknul kladívkem, nebo šroubovákem, musí to jít dolů.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
28.12.06, 15:24 |
|
|
tomkej
Příspěvky: 22 Bydliště: Havířov
|
Martin 007 píše: Jo a četli ste si i ty moje povidani predtim - jak to s tim termostatem když bet něj to jo v poho a s nim to vaří - ted uz tam je novej. podle me to znamena že to pumpa ani chladič není že ? tim padem to ani neni nikde ucpany ??? No a proč to nevaří bez termostatu ??? to to jako auto stačí uchladit když tam nekerej valec teda pali mimo a ohřívá to přímo ??? Ja nevim tak piste . dekuji.
bez termostatu to nevaří proto, že když tam je termostat a dostane se k němu vzduch, neotevře se, voda vaří a termostat je na suchu zavřený. . . . ještě by jsi mohl navrtat dírku do toho starého termostatu, nebo stačí vyrvat ten nýtek, aby vzduch mohl pryč a otevřel, není to ideální, ale lepší, než jezdit bez termostatu, to trpí motorj, mělo by to jezdit bez vaření, hlavně, můžeš s tím jezdit a opravovat až na to bude počasí, nebo v garáži, v tom mrazu Ti hochu nezávidím, vím co to je a nenávidím zimu při práci . . . .
|
28.12.06, 16:05 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
no ten nytek bych nechal tam kde je - musi to fachcit i s nim. Vim jak ti ted je - ja s tim laboroval skoro pul roku. Z Zkus jeste natlakovat chlazeni, jestli je nekde dira, tak ti to tudy potece.
jinak tu pumpu sem mel taky nejak pilepenou nebo co, tak sem po ni poradne prastil kladivem - ne teda primo po te pumpe, ale pres kus dreva, ktere mam pro tyhle ucely v garazi
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
28.12.06, 17:13 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
S tim nytkem je to dobrej napad. Vodvzdusni se to, teda spis ten vzduch nebude zablokovanej u termostatu a takova mala dirka regulaci chlazeni vadit nebude, hystereze soustavy se zmeni jen neznatelne
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
28.12.06, 17:29 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
28.12.06, 17:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 42 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|