Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 06:26



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 190 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Další
 Motor se najednou prehreje 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
a odvzdusnit se ti uz to povedlo, nebo porad jsou bublinky?

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


28.12.06, 12:55
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Pumpu nesundavej, když nemáš nový těsnění, to starý bejvá přirostlý a je dost bejkárna dostat z toho jeho zbytky.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


28.12.06, 13:05
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
jo a jak ti to vari? teda spis kdy?
pac ja kdyz sem mel zterely ten kousek hadice mezi cerpadlem a trubkou topeni, tak mi to pri chladnuti motoru tudy prisavalo vzduch. A pak kdyz sem nastartouval, ujel sem kousek a varil sem, pac pres ten nytek v termostatu se tolik vzduchu nestihlo protlacit a termostat se neotevrel. Pak kdyz uz se otevrel a odvzdusnil sem to, tak sem v poho odjel i 100km bez zastaveni, dokud mi to auto zase nevychladlo.
Takze me zajima, jestli ti to zavari jednou a dobre a nebo varis co kousek

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


28.12.06, 13:12
Profil

Příspěvky: 433
Bydliště: Novosedlice(Okr. Teplice)
Příspěvek 
tatovi to delala 120GLS tak z toho termostatu vindal ten ventilek a udelal tam asy o 1mm vetsi dirku.
Zaver: pak drzele presne 80°C a to i v lete. tak bys to mohl skusit a uvidis co to udela. :wink:


28.12.06, 14:04
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Panove ted menim chladič protože po 3km jizdy to zase lezlo na 110 a dale. Mam nahradni a v lepsim stavu tak ho tam smahnu. Tesneni pod pumpu mam a pumpě se nechce dolu jinak se točí bez problemu i rucne kdyz sem sundal remen a mel sem vypusteny. Jinak ted jak sem prijel tak teplota 90 chladič vlažnej spiž studenej a to je venku u nas -4. No a pri vypousteny sem se u jedny trubky malem opařil a u druhy me malem zmrzla ruka - tak me napodlo ze bude zacpanej chladič tim sajrajtem co se vyvaři v expanzce a v termostatu. Tak ja du vymenovat ale predtim proplachovat. Zatim diky Martin.

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


28.12.06, 14:24
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Jestli ti nešly bubliny z expanzky, tak by měla být hlava dobrá. Měl si při tom tlakování ohřátý motor? Jinak bych se taky přikláněl k tý menší vrtulce na čerpadle chlazení. Mě to taky trápilo rok než jsem na to přišel. Ale mě to vařilo až po asi 25km v létě při 25°C a v zimě to nevařilo. Takže zkus vyměnit ten chladič a nějak propláchnout trubky (nejlepší by bylo to protáhnout takovou štětkou na nádobí, ale nevím, jestli je to realizovatelný). Pak mě napadá jenom hodně zašpiněnej motor zevnitř. A nebo poslední možnost, že by byla hlava prasklá někde pod sedlem ventilu, takže při zavřeným ventilu to nepoznáš, ale takhle prasklou hlavu jsem ještě neviděl.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


28.12.06, 14:59
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 22
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Chladič to nebude, když Ti to vaří, tak to nepustí termostat kvůli vzduchové bublině, jde o to, kudy tam ten vzduch se dostává . . . mě třeba nešly na Rapidovi povolit šrouby na hlavě, pak ani pořádně dotáhnout, ty tři prostřední u sacího a výfukového potrubí, projel jsem to závitníkem, vybral spoustu špíny z pod závitů (šlo to pěkně blbě) . . .pak to šlo dotáhnout v pohodě, hlava pořádně sedla a od té doby nevařím :wink:


28.12.06, 15:14
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Tak pumpa nevim. Motor ohratej pri tlakovani nebyl. Jinak tomu chladiči se ven stejne moc nechce nebo spis tem plechum jako maska a naraznik :? :? :? Jak mam tu pumpu odriznout aby sla dolu nak rychleji . panove venku mrzne a ja garaz nemam !!! :evil: :evil: :evil:

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


28.12.06, 15:20
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Prosim kdo mi bude odpovidat tak at si prosim přečte všechny předchozi dotaz a odpovedi ja to taky delam pak nemusim na vsechno odpovidat ctyrikrat . dekuji za pochopení :x :x :x

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


28.12.06, 15:22
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Jak mam tu pumpu odriznout aby sla dolu nak rychleji . panove venku mrzne a ja garaz nemam !!! :evil: :evil: :evil:


kladívko a šroubovák :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


28.12.06, 15:23
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Cladič jde vyndat i bez sundaný přední masky a nárazníku. Když ten motor nebyl ohřátej, tak mohla být ta prasklina zatáhnutá a nemuselo se to projevit. Tu pumpu bych ťuknul kladívkem, nebo šroubovákem, musí to jít dolů.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


28.12.06, 15:24
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 22
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Jo a četli ste si i ty moje povidani predtim - jak to s tim termostatem když bet něj to jo v poho a s nim to vaří - ted uz tam je novej. podle me to znamena že to pumpa ani chladič není že ? tim padem to ani neni nikde ucpany ??? No a proč to nevaří bez termostatu ??? to to jako auto stačí uchladit když tam nekerej valec teda pali mimo a ohřívá to přímo ??? Ja nevim tak piste . dekuji.


bez termostatu to nevaří proto, že když tam je termostat a dostane se k němu vzduch, neotevře se, voda vaří a termostat je na suchu zavřený. . . . ještě by jsi mohl navrtat dírku do toho starého termostatu, nebo stačí vyrvat ten nýtek, aby vzduch mohl pryč a otevřel, není to ideální, ale lepší, než jezdit bez termostatu, to trpí motorj, mělo by to jezdit bez vaření, hlavně, můžeš s tím jezdit a opravovat až na to bude počasí, nebo v garáži, v tom mrazu Ti hochu nezávidím, vím co to je a nenávidím zimu při práci . . . .


28.12.06, 16:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
no ten nytek bych nechal tam kde je - musi to fachcit i s nim. Vim jak ti ted je - ja s tim laboroval skoro pul roku. Z Zkus jeste natlakovat chlazeni, jestli je nekde dira, tak ti to tudy potece.

jinak tu pumpu sem mel taky nejak pilepenou nebo co, tak sem po ni poradne prastil kladivem - ne teda primo po te pumpe, ale pres kus dreva, ktere mam pro tyhle ucely v garazi

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


28.12.06, 17:13
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
S tim nytkem je to dobrej napad. Vodvzdusni se to, teda spis ten vzduch nebude zablokovanej u termostatu a takova mala dirka regulaci chlazeni vadit nebude, hystereze soustavy se zmeni jen neznatelne :D

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


28.12.06, 17:29
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Panove tak chladič už je tam jinej - zejtra to dodelame napustime a natlakujeme a uvidime. Ete zkusim sundat tu pumpu dokud to je vypusteny a omrknu ji - jak poznam jestli je vadna nebo ta s tema mensima vrtulema ??? Proste asi budou mensi nebo omlety že jo ?!? No a jinak me uz nic nenapada - jo ten termostat zbavim toho nytu a taky e uvidi ??? Zatim mockrat dekuji a dekuji za pochopení :) :) :)

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


28.12.06, 17:45
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 190 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz