Autor |
Zpráva |
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
Re: 120 kompresor
tak jsem rozdělal jeden starý lovato reduktor, abych pochopil jak to vlastně funguje. No možná jsem to pochopil:D každoádně: přetlak přivést na obě strany, vnější a vnitřní - zavařit odvětrávací dírky (zrušit atmosféru:)), pružina totiž sílu má a vytvoří rozdíl tlaku. ovšem regulaci lpg jako takovou - původně umístěnou na sacím potrubí fungujíc na podtlaku motoru - musí zůstat principčně stejně, ne? čili před kompresor.
|
1.7.11, 17:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: 120 kompresor
pri atmosférickom reduktore by si to musel umiestniť pred kompresor čo nepovažujem za vhodné...
LPG pracuje na rozdiele tlaku membrány 2. stupňa, čiže ak na vonkajšej strane je atmosféra na vnútornej je tlak menší ( podtlak ) a tým sa uvolní LPG s prvého stupňa... čiže stačí priviesť pretlak s výstupu turba na odvetranie 2. stupňa, to by som možno zapojil pred IC, mix priamo pred klapku, príp. karbec....
ak by si to dal pred turbo mohlo by sa to vplyvom zvýšenia tlaku a tým aj teploty vznietiť...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
1.7.11, 20:16 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: 120 kompresor
obnovim tohle tema, protoze jsem na to narazil na virtu michale, jak to myslis, ze jsou LEKRy vicemene pripraveny na turbo? jak se musi upravit, aby se dal pouzit na tlaceni vzduchu pres karburator? zacal jsem se totiz dneska zajimat o preplneni 1,3
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
19.12.11, 00:25 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: 120 kompresor
Jikov 28-30LEKR ma odvetranie plavakovej komory nad klapkami v sani, nie ako 32SEDR mimo. Tzn staci ti priviest tlak z turba do sania, pouzit regulator tlaku na palivo a ides. Samozrejme to bude potrebovat ine osadenie tryskami, vzdusnikmi, atd..
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
19.12.11, 02:41 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: 120 kompresor
tak ako píše dark.... lepšie by som to nenapísal...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
19.12.11, 07:33 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: 120 kompresor
takze dat do nadrze cerpadlo z bmm, nejakej regulator tlaku ( http://www.sport-parts.cz/index.php?act ... earchText= ), udelat na LEKRa nejakou prirubu z intercooleru (turba) a prestriskovat karbec? ty trisky asi nikdo nezkousel, co a jak? no vypada to celkem jednoduse a levne, nez zhanet Solex 32 dis
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
19.12.11, 22:58 |
|
|
Pavucina
Příspěvky: 121
|
Re: 120 kompresor
Snad sezenes vhodnej, nejlepe serizovatelnej regulator. Tryskovani ti nikdo nerekne, kolik jezdi turbo skodovek a z toho kolik na LEKRu. Jen pozor na to co jsem ti psal, at nejsi mezi tema 90% lidi co tam dali turbo a popraskali jim pisty .
|
20.12.11, 10:58 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: 120 kompresor
pavucina: dneska jsem sehnal 2 lambdy a budu delat lambda analyzator premejslim, ze by to chtelo na testovani dalsi auto a az to tam bude 100% fungovat, prehazet to do fafika...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
20.12.11, 20:12 |
|
|
Thomy
Příspěvky: 81 Bydliště: Benešov u Prahy
|
Re: 120 kompresor
Kluci, mne by se to taky moc libilo, ale doporucuju spis koupit 1.6 z feldy a tu oturbit s elektronikou, nebo nejak naimplantovat karbec na tenhle motor.. prece jenom konstrukcne vzato tyhle skodovacky motory nic moc (vzhledem k preplnovani)... Ale berte to jen jako nazor
_________________ Octavia Combi ASV, Felicia Combi AEE
|
21.12.11, 11:10 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: 120 kompresor
no jo zato litinova AEE je zazrak techniky co? na OHV je jedinej pruser na 3x klika...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
21.12.11, 14:44 |
|
|
Pavucina
Příspěvky: 121
|
Re: 120 kompresor
1,6 dobra na turbo o tom zadna. Ale i ta 1,3 je v cajku já uz na tom mam 6500 km na naproto brutalnim KP(12+) a motor drzi a to to dostava co proto, jen ta prevodovka to asi nema rada a uz se hlasi na radu dalsi adept v podobe prevodovky z 1,9D. A druhej slabej clanek se ukazal favoritacky zachyt reakce, uz jsem ho jednou vylisoval, tak jsem to musel privarit, takze to taky dostane z feldy a pekne tvdej, at to neco vydrzi. Jeste me napada jedna vec a to seriove gumy, to je trosku problem, a moc dlouho nevydrzi. A nejlepsi na tom je, ze má s váma do nakejch 140 problem RS octavie . Az se na tom neco posere, coz v dohledne dobe nevidim, tak se to dozvite.
|
21.12.11, 15:13 |
|
|
Pavucina
Příspěvky: 121
|
Re: 120 kompresor
Ondras83 píše: pavucina: dneska jsem sehnal 2 lambdy a budu delat lambda analyzator premejslim, ze by to chtelo na testovani dalsi auto a az to tam bude 100% fungovat, prehazet to do fafika... Vubec bych se toho nebal, pokud vychytas mechaniku(vyfuk, privod oleje, odvod oleje), ze to bude spolehlivy nic z toho neupadne, neodlomi se atd. Tak naladit to aby to nejak pomalu jelo neni problem, vykony si postupem casu doladis, jen tomu zbytecne nedavat kdyz to nebude chtit jet a domu dojedes vzdy.
|
21.12.11, 15:16 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: 120 kompresor
no ja s tim mam problemy uz ted a nejak me nebavi to mit porad na dilne s nejasnym koncem, takze lazeni turba nepripada v uvahu do ty doby, dokud to nebude 100% fungovat a jasna konfigurace momentalne se mi podarilo sehnat turbo s intercoolerem
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
22.12.11, 18:20 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
Re: 120 kompresor
Samozřejmě to má cenu.
|
22.12.11, 20:34 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: 120 kompresor
kdyz se mi podari sehnat nejakej regulator tak dobre, jako to turbo, tak to zatim vychazi do 1000kc ....samozrejme nejaka prace s tim bude, no ale co uz....se bojis, aby pak mazda nepoznala, jak vzadu sviti favorit, co?
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
23.12.11, 00:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 88 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|