Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 04:40



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 83 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 120 kompresor 
Autor Zpráva

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek Re: 120 kompresor
tak jsem rozdělal jeden starý lovato reduktor, abych pochopil jak to vlastně funguje. No možná jsem to pochopil:D každoádně: přetlak přivést na obě strany, vnější a vnitřní - zavařit odvětrávací dírky (zrušit atmosféru:)), pružina totiž sílu má a vytvoří rozdíl tlaku. ovšem regulaci lpg jako takovou - původně umístěnou na sacím potrubí fungujíc na podtlaku motoru - musí zůstat principčně stejně, ne? čili před kompresor.


1.7.11, 17:29
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: 120 kompresor
pri atmosférickom reduktore by si to musel umiestniť pred kompresor čo nepovažujem za vhodné...

LPG pracuje na rozdiele tlaku membrány 2. stupňa, čiže ak na vonkajšej strane je atmosféra na vnútornej je tlak menší ( podtlak ) a tým sa uvolní LPG s prvého stupňa... čiže stačí priviesť pretlak s výstupu turba na odvetranie 2. stupňa, to by som možno zapojil pred IC, mix priamo pred klapku, príp. karbec....

ak by si to dal pred turbo mohlo by sa to vplyvom zvýšenia tlaku a tým aj teploty vznietiť...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


1.7.11, 20:16
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek Re: 120 kompresor
obnovim tohle tema, protoze jsem na to narazil na virtu

michale, jak to myslis, ze jsou LEKRy vicemene pripraveny na turbo? jak se musi upravit, aby se dal pouzit na tlaceni vzduchu pres karburator?

zacal jsem se totiz dneska zajimat o preplneni 1,3 :)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


19.12.11, 00:25
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: 120 kompresor
Jikov 28-30LEKR ma odvetranie plavakovej komory nad klapkami v sani, nie ako 32SEDR mimo. Tzn staci ti priviest tlak z turba do sania, pouzit regulator tlaku na palivo a ides. Samozrejme to bude potrebovat ine osadenie tryskami, vzdusnikmi, atd..

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


19.12.11, 02:41
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: 120 kompresor
tak ako píše dark.... lepšie by som to nenapísal...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


19.12.11, 07:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek Re: 120 kompresor
takze dat do nadrze cerpadlo z bmm, nejakej regulator tlaku ( http://www.sport-parts.cz/index.php?act ... earchText= ), udelat na LEKRa nejakou prirubu z intercooleru (turba) a prestriskovat karbec?

ty trisky asi nikdo nezkousel, co a jak?

no vypada to celkem jednoduse a levne, nez zhanet Solex 32 dis :)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


19.12.11, 22:58
Profil ICQ

Příspěvky: 121
Příspěvek Re: 120 kompresor
Snad sezenes vhodnej, nejlepe serizovatelnej regulator. Tryskovani ti nikdo nerekne, kolik jezdi turbo skodovek a z toho kolik na LEKRu. Jen pozor na to co jsem ti psal, at nejsi mezi tema 90% lidi co tam dali turbo a popraskali jim pisty :).


20.12.11, 10:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek Re: 120 kompresor
pavucina: :) dneska jsem sehnal 2 lambdy a budu delat lambda analyzator :)

premejslim, ze by to chtelo na testovani dalsi auto a az to tam bude 100% fungovat, prehazet to do fafika...:)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


20.12.11, 20:12
Profil ICQ

Příspěvky: 81
Bydliště: Benešov u Prahy
Příspěvek Re: 120 kompresor
Kluci, mne by se to taky moc libilo, ale doporucuju spis koupit 1.6 z feldy a tu oturbit s elektronikou, nebo nejak naimplantovat karbec na tenhle motor.. prece jenom konstrukcne vzato tyhle skodovacky motory nic moc (vzhledem k preplnovani)... Ale berte to jen jako nazor :)

_________________
Octavia Combi ASV, Felicia Combi AEE


21.12.11, 11:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: 120 kompresor
no jo zato litinova AEE je zazrak techniky co? :D
na OHV je jedinej pruser na 3x klika...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


21.12.11, 14:44
Profil

Příspěvky: 121
Příspěvek Re: 120 kompresor
1,6 dobra na turbo o tom zadna. Ale i ta 1,3 je v cajku já uz na tom mam 6500 km na naproto brutalnim KP(12+) a motor drzi a to to dostava co proto, jen ta prevodovka to asi nema rada a uz se hlasi na radu dalsi adept v podobe prevodovky z 1,9D. A druhej slabej clanek se ukazal favoritacky zachyt reakce, uz jsem ho jednou vylisoval, tak jsem to musel privarit, takze to taky dostane z feldy a pekne tvdej, at to neco vydrzi. Jeste me napada jedna vec a to seriove gumy, to je trosku problem, a moc dlouho nevydrzi.

A nejlepsi na tom je, ze má s váma do nakejch 140 problem RS octavie :D. Az se na tom neco posere, coz v dohledne dobe nevidim, tak se to dozvite.


21.12.11, 15:13
Profil

Příspěvky: 121
Příspěvek Re: 120 kompresor
Ondras83 píše:
pavucina: :) dneska jsem sehnal 2 lambdy a budu delat lambda analyzator :)

premejslim, ze by to chtelo na testovani dalsi auto a az to tam bude 100% fungovat, prehazet to do fafika...:)


Vubec bych se toho nebal, pokud vychytas mechaniku(vyfuk, privod oleje, odvod oleje), ze to bude spolehlivy nic z toho neupadne, neodlomi se atd. Tak naladit to aby to nejak pomalu jelo neni problem, vykony si postupem casu doladis, jen tomu zbytecne nedavat kdyz to nebude chtit jet a domu dojedes vzdy.


21.12.11, 15:16
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek Re: 120 kompresor
no ja s tim mam problemy uz ted a nejak me nebavi to mit porad na dilne s nejasnym koncem, takze lazeni turba nepripada v uvahu do ty doby, dokud to nebude 100% fungovat a jasna konfigurace ;)

momentalne se mi podarilo sehnat turbo s intercoolerem :)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


22.12.11, 18:20
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9916
Příspěvek Re: 120 kompresor
Samozřejmě to má cenu.


22.12.11, 20:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek Re: 120 kompresor
kdyz se mi podari sehnat nejakej regulator tak dobre, jako to turbo, tak to zatim vychazi do 1000kc :)....samozrejme nejaka prace s tim bude, no ale co uz....se bojis, aby pak mazda nepoznala, jak vzadu sviti favorit, co? :-D

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


23.12.11, 00:11
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 83 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz