Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 23:50



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 Problém s těsněním pod hlavou.. 
Autor Zpráva
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek Re: Problém s těsněním pod hlavou..
Hádám že budou jiné...
http://www.amd-autodily.cz/motor/pistni-krouzky-s-130.html
http://www.amd-autodily.cz/motor/pistni-krouzky-favorit.html


8.8.11, 13:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 355
Bydliště: Pardubice
Příspěvek Re: Problém s těsněním pod hlavou..
No a to je přesně ono, díky tomu, že je 136 v podstatě takovej atyp, tak to nikdo přesně neví:o(..
Každopádně z těch odkazů jsou ty na favorita právě poláci, takže to předpokládám nebrat..:o/


8.8.11, 13:47
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: Problém s těsněním pod hlavou..
motor rapid 136 nie je ziadny atyp. od remenice po zotrvacnik je to motor favorit. ma akurat iny veniec pre starter a namiesto strediaceho kruzku je v zotrvacniku na konci vlozene lozisko pre mrkvu (tudiz sa chova ako zotrvacnik 130). od priduby vane (vana je ina) az po viko je to pak zasa motor favorit, akurat potom postupom rokov na favority zacali davat ine palivove pumpy. co as tyka ale samotneho holeho motora, prakticky az na jednu dieru v bloku (favorit ma inde mierku oleja, ako 120tka) su tie motory plne identicke.

atypove je akurat prislusenstvo motora, rozdelovac je vo fa bezkontakt, v 136 kontakt, ale zamenny svojho casu skodovkou odporucana uprava motora, vodna pumpa vo Fa je s okom na uchytenie do silentbloku, avsak s uspechom ju ide pouzit aj v Rapide. alternator je uchyteny inac.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


8.8.11, 14:08
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 355
Bydliště: Pardubice
Příspěvek Re: Problém s těsněním pod hlavou..
No já to nemyslel hanlivě, nýbrž atypem jsem měl na mysli jako takovej přechodovej typ mezi 742 a 781..

Každopádně mám pocit, že když kupuju těsnění pod hlavu, beru právě ze 130tky.. :oops:


8.8.11, 14:49
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek Re: Problém s těsněním pod hlavou..
Jestli tam máš 136, tak určitě fávo těsnění. Hliník a litina mají úplně jiný tvar.


8.8.11, 14:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 355
Bydliště: Pardubice
Příspěvek Re: Problém s těsněním pod hlavou..
Určitě mám 136:o)..tak si asi pletu to těsnění..jak říkám, nákupy v mototechně jsou vždycky na ránu..ale díky radám ventYla už to teď snad bude snažší :wink: ..
A tímpádem i pístní kroužky budou na favouše..jen teda nebrat ty od Netolickýho za 265,- pač to jsou poláci, že? :D


8.8.11, 14:57
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Problém s těsněním pod hlavou..
ano ber za 860 kolbenschmidt http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/9 ... licia.html

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


8.8.11, 18:08
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 355
Bydliště: Pardubice
Příspěvek Re: Problém s těsněním pod hlavou..
Zdravím,

tak jsem to včera kuchnul..hlavu mám na srovnání a nakonec jsem sehnal suprovýho pána, kterej mi to zbrosune za 200,-.Takže krásná práce..
Jenže k mému údivu bylo těsnění pod hlavou v podivně dobrém stavu(přikládám odkazy na fotky), v podstatě to vypadá, že jen mezi druhým a třetím válcem si to podfukovalo, ale voda tam nejspíš nikde nešla, takže se obávám, že to tím nebylo :( ..proč to teda ku... vaří..? :(

http://www.ulozto.cz/9931471/09082011385-jpg
http://www.ulozto.cz/9931472/09082011386-jpg
http://www.ulozto.cz/9931473/09082011387-jpg

Jo a ještě jeden poznatek - přesahy jsou v podstatě žádné na všech čtyřech hrnkách..:o/


10.8.11, 05:46
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: Problém s těsněním pod hlavou..
ak to prefukovalo medzi 2. a 3. valcom, dost pravdepodobne to tlakovalo aj do chladenia. mne ked umrel motor, tak tiez bolo podobne zozrane tesnenie medzi 2. a 3. vlozkou a motor fungoval ako vodne cerpadlo, ale mne to tesnenie fuklo tak, ze do expanzky tlakoval uz starter. u teba to asi fukalo len ked sa motor ohrial a nebola tam dostatocna spara na to, aby si to odtial vodu aj cuclo, alebo jej cucalo malo.

ked budes robit presahy, tak vlozky aj cely blok ocisti od kotloveho kamena, ktoreho tam asi budes mat pozehnane.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


10.8.11, 07:15
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 355
Bydliště: Pardubice
Příspěvek Re: Problém s těsněním pod hlavou..
Takže si myslíš, že by to přehřívání klidně mohlo být tím, že to podfukovalo mezi 2. a 3. válcem?
Každopádně ty přesahy jsou teda žalostný, takže by to stejně bylo potřeba udělat..jen bych se teda asi zbláznil, kdybych to pak složil z5 a vařilo to vesele dál.. :evil:


10.8.11, 08:24
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Problém s těsněním pod hlavou..
Určitě to vaří proto, že těsnění netěsní. Aby tekla voda do válců je třeba větší díra, ale naopak (plyn do vody) to jde i skulinkou, vem si, jaké jsou během expanze ve válcích tlaky.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


10.8.11, 18:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 355
Bydliště: Pardubice
Příspěvek Re: Problém s těsněním pod hlavou..
A vlivem toho se to pak v podstate zavzdusnuje,vid?


10.8.11, 18:28
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 725
Bydliště: Aš Pastviny okr.Cheb
Příspěvek Re: Problém s těsněním pod hlavou..
jasný jak tlačí válec tlak do vody zavzdušní se to,Jaký jsou ty přesahy těch vložek??A hlavu jsi dotáhl dobře??to těsnění je fouknuté o tom není sporu.

_________________
Škoda 125 červená :-)r.v.1988


10.8.11, 18:56
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 355
Bydliště: Pardubice
Příspěvek Re: Problém s těsněním pod hlavou..
No tak to by bylo fajn,pze se s tim fakt nedalo jezdit;o/..
Hlava byla utazena dobre,i po case dotazena..
No ja mam zatim hlavu na brouseni a presahy vlozek jsem zatim nestihl merit,takze to me teprve ceka,ale co jsem je prejel prstem,tak vypadaj,ze nejsou zadny;o/..


11.8.11, 09:11
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek Re: Problém s těsněním pod hlavou..
Hliník se po čase nedotahuje.


11.8.11, 09:13
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 47 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz