Čip felda BMM a vačka 265/258
Autor |
Zpráva |
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
ne
nech se překvapit, ale bude tam ostřejší vačka a nakonec to snad bude fungovat i na benzín
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
17.12.09, 20:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
17.12.09, 20:19 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
17.12.09, 20:20 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Já si myslím Ondro, že je to blbost. O tom je chip tuning. V podstatě ti přepíšou program v ŘJ, samozřejmě v mezích normy. Ostřejší vačka na to nemá vliv. Pokud je někdo šikovný, tak ti to vypočítá a nastaví jak chceš.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
17.12.09, 20:58 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
já myslim, že se budu nudit, tak to zkusim
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
17.12.09, 21:02 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
vačka
vačka motor Excel 265°/258°, zdvihy 6,5/6,3
vůle ventilů za tepla 0,35/0,45 mm
info u T2
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
17.12.09, 21:03 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
varok píše: Já si myslím Ondro, že je to blbost. O tom je chip tuning. V podstatě ti přepíšou program v ŘJ, samozřejmě v mezích normy. Ostřejší vačka na to nemá vliv. Pokud je někdo šikovný, tak ti to vypočítá a nastaví jak chceš.
a proč to budu nechávat čipovat, když mě to přepne na LPG a tomu je úplně jedno, že v jednotce je delší doba vstřiku, tam to teče, jak na to šlapeš a jak máš povolenej kohout sám to přece víš
na ostřejší vačku potřebuješ větší základní předstih, v cimbu za to chtěj 2700+ dph a já to budu mit (snad) za pár korun, nebo spíš pár hodin snažení...s ostřejší vačkou, větším kompresním poměrem, upravenou hlavou to pojede líp, než serie...a když ne, tak tam fouknu zpátky seriovou vačku, dám zpátky předstih a budu jezdit vesele dál a vim, že to je na houby, že už se s BMM příště nemám prcat
teď mám v plánu atmosferickou 1,3, když to bude fungovat, budu jedině rád, další moje životní etapa se bude ubírat asi díslovim směrem
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
17.12.09, 21:26 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
nafta je tupá pro fajnšmekry je dobrej benzín
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
17.12.09, 21:31 |
|
|
bosator
Příspěvky: 317 Bydliště: Čáslav
|
Ten základní seriový předstih by mě opravdu zajímal, jinak mi je tvůj úmysl jasný. Ještě mě napadlo, co bych určitě udělal pro mírně lepší výkon a nižší spotřebu na LPG , (nevím jestli to už náhodou nemáš?), zrušil bych vyhřívání sacího potrubí u BMM, nebo vřadil nějaký kohout, v zimě na benzín je to dobrý, ale na léto,nebo až bude trvale nad 5° bych to vyřadil. Ještě bych zrušil přívod teplého vzduchu, vyndal termostat a díru pro teplý vzduch zaslepil. Věřím, nebo mám to i částečně vyzkoušený na jiným autě, že na LPG je to přínos.
|
17.12.09, 22:40 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Bosátor: To vyhřívání sacího potrubí není dobrý nápad. Nevím jak u feldy, ale já to zkoušel u svého fáčka BMM a nedopadlo to dobře. Myslelo si to, že je špatné čidlo teploty kapaliny a pořád mi to chcípalo na křižovatkách apod. Pak jsem to hned vrátil zpět. Ale feldy BMM to mají trošku jinak, tak nevím.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
18.12.09, 19:40 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
maji to stejně čidlo teploty motoru pro řídící jednotku je v sání
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
18.12.09, 19:46 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
s tim vyhříváním to mám v plánu, ale na zimu to je blbost...mám toho v plánu víc...nejdřiv zprovoznit tu vačku a celkově motor, pak se musí dodělat hlava no a pak další krávoviny...vyhřejvaný sání chci zrušit, ale bojim se toho, co měl problém varok, potom chci taky nahodit jinačí vejfuk no a pak už na motor asi kálim, musim ještě udělat brzdy
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
18.12.09, 22:18 |
|
|
bosator
Příspěvky: 317 Bydliště: Čáslav
|
varok píše: Bosátor: To vyhřívání sacího potrubí není dobrý nápad. Nevím jak u feldy, ale já to zkoušel u svého fáčka BMM a nedopadlo to dobře. Myslelo si to, že je špatné čidlo teploty kapaliny a pořád mi to chcípalo na křižovatkách apod. Pak jsem to hned vrátil zpět. Ale feldy BMM to mají trošku jinak, tak nevím.
To se omlouvám s tím čidlem u felície mě to nedošlo, já rušil jen teplý vzduch u š130 a kamarád měl zrušený vyhřívaní u karburátorového favorita a taky si to vychvaloval. U Felície jedině to čidlo zkusit někam přemístit, udělat nějaký mezikus s prírubou na čidlo a ten vsadit např. mezi hadice co vedly k sacímu potrubí. Bude to teda pracnější, ale myslím, že za pokus by to stálo, že by to mohlo pozitivně fungovat, já bych určitě zkusil.
|
18.12.09, 23:30 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Ondráš: já mám fávo BMM a tam je čidlo chladící kapaliny na sacím potrubí. Feldy mají ale čidlo dvojité na tom domečku termostatu. Prostě čidlo pro budík i pro řídící jednotku mají společné. Ale nevím jestli to tak mají všechny feldy i BMM nebo až MPi. Uvažoval jsem dát něco podobného jako mají ty feldy, myslím čidlo do domečku termostatu. Popř. bych si vyrobil v práci mezikus, kde bych dal to čidlo a to vyhřívání zrušil.
A s tím LPG to máš složité. Já mám jiný typ, který má svoji ŘJ a pracuje na podobném principu jako benzín. Ještě ale bývá princip jako na fáčku, kde jde plyn přímo do vstřikovací jednotky, což máš asi ty. To je potom složité. A nebo by jsi hold měl tuning motoru jen na benzín.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
19.12.09, 12:56 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
varok píše: Ondráš: já mám fávo BMM a tam je čidlo chladící kapaliny na sacím potrubí. Feldy mají ale čidlo dvojité na tom domečku termostatu. Prostě čidlo pro budík i pro řídící jednotku mají společné.
to maji jenom MPI
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
19.12.09, 15:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 66 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|