Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 11:44



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 185 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Další
 Čip felda BMM a vačka 265/258 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
ne

nech se překvapit, ale bude tam ostřejší vačka a nakonec to snad bude fungovat i na benzín 8)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


17.12.09, 20:17
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
:shock:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


17.12.09, 20:19
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
:)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


17.12.09, 20:20
Profil ICQ

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já si myslím Ondro, že je to blbost. O tom je chip tuning. V podstatě ti přepíšou program v ŘJ, samozřejmě v mezích normy. Ostřejší vačka na to nemá vliv. Pokud je někdo šikovný, tak ti to vypočítá a nastaví jak chceš.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


17.12.09, 20:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
já myslim, že se budu nudit, tak to zkusim :lol:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


17.12.09, 21:02
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
vačka

vačka motor Excel 265°/258°, zdvihy 6,5/6,3
vůle ventilů za tepla 0,35/0,45 mm

info u T2

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


17.12.09, 21:03
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
varok píše:
Já si myslím Ondro, že je to blbost. O tom je chip tuning. V podstatě ti přepíšou program v ŘJ, samozřejmě v mezích normy. Ostřejší vačka na to nemá vliv. Pokud je někdo šikovný, tak ti to vypočítá a nastaví jak chceš.


a proč to budu nechávat čipovat, když mě to přepne na LPG a tomu je úplně jedno, že v jednotce je delší doba vstřiku, tam to teče, jak na to šlapeš a jak máš povolenej kohout :lol: sám to přece víš :wink:

na ostřejší vačku potřebuješ větší základní předstih, v cimbu za to chtěj 2700+ dph a já to budu mit (snad) za pár korun, nebo spíš pár hodin snažení...s ostřejší vačkou, větším kompresním poměrem, upravenou hlavou to pojede líp, než serie...a když ne, tak tam fouknu zpátky seriovou vačku, dám zpátky předstih a budu jezdit vesele dál a vim, že to je na houby, že už se s BMM příště nemám prcat :wink:

teď mám v plánu atmosferickou 1,3, když to bude fungovat, budu jedině rád, další moje životní etapa se bude ubírat asi díslovim směrem :)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


17.12.09, 21:26
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
nafta je tupá pro fajnšmekry je dobrej benzín :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


17.12.09, 21:31
Profil ICQ

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
Ten základní seriový předstih by mě opravdu zajímal, jinak mi je tvůj úmysl jasný. Ještě mě napadlo, co bych určitě udělal pro mírně lepší výkon a nižší spotřebu na LPG , (nevím jestli to už náhodou nemáš?), zrušil bych vyhřívání sacího potrubí u BMM, nebo vřadil nějaký kohout, v zimě na benzín je to dobrý, ale na léto,nebo až bude trvale nad 5° bych to vyřadil. Ještě bych zrušil přívod teplého vzduchu, vyndal termostat a díru pro teplý vzduch zaslepil. Věřím, nebo mám to i částečně vyzkoušený na jiným autě, že na LPG je to přínos.


17.12.09, 22:40
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Bosátor: To vyhřívání sacího potrubí není dobrý nápad. Nevím jak u feldy, ale já to zkoušel u svého fáčka BMM a nedopadlo to dobře. Myslelo si to, že je špatné čidlo teploty kapaliny a pořád mi to chcípalo na křižovatkách apod. Pak jsem to hned vrátil zpět. Ale feldy BMM to mají trošku jinak, tak nevím.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


18.12.09, 19:40
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
maji to stejně čidlo teploty motoru pro řídící jednotku je v sání :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


18.12.09, 19:46
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
s tim vyhříváním to mám v plánu, ale na zimu to je blbost...mám toho v plánu víc...nejdřiv zprovoznit tu vačku a celkově motor, pak se musí dodělat hlava no a pak další krávoviny...vyhřejvaný sání chci zrušit, ale bojim se toho, co měl problém varok, potom chci taky nahodit jinačí vejfuk no a pak už na motor asi kálim, musim ještě udělat brzdy :)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


18.12.09, 22:18
Profil ICQ

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
varok píše:
Bosátor: To vyhřívání sacího potrubí není dobrý nápad. Nevím jak u feldy, ale já to zkoušel u svého fáčka BMM a nedopadlo to dobře. Myslelo si to, že je špatné čidlo teploty kapaliny a pořád mi to chcípalo na křižovatkách apod. Pak jsem to hned vrátil zpět. Ale feldy BMM to mají trošku jinak, tak nevím.


To se omlouvám s tím čidlem u felície mě to nedošlo, já rušil jen teplý vzduch u š130 a kamarád měl zrušený vyhřívaní u karburátorového favorita a taky si to vychvaloval. U Felície jedině to čidlo zkusit někam přemístit, udělat nějaký mezikus s prírubou na čidlo a ten vsadit např. mezi hadice co vedly k sacímu potrubí. Bude to teda pracnější, ale myslím, že za pokus by to stálo, že by to mohlo pozitivně fungovat, já bych určitě zkusil.


18.12.09, 23:30
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Ondráš: já mám fávo BMM a tam je čidlo chladící kapaliny na sacím potrubí. Feldy mají ale čidlo dvojité na tom domečku termostatu. Prostě čidlo pro budík i pro řídící jednotku mají společné. Ale nevím jestli to tak mají všechny feldy i BMM nebo až MPi. Uvažoval jsem dát něco podobného jako mají ty feldy, myslím čidlo do domečku termostatu. Popř. bych si vyrobil v práci mezikus, kde bych dal to čidlo a to vyhřívání zrušil.
A s tím LPG to máš složité. Já mám jiný typ, který má svoji ŘJ a pracuje na podobném principu jako benzín. Ještě ale bývá princip jako na fáčku, kde jde plyn přímo do vstřikovací jednotky, což máš asi ty. To je potom složité. A nebo by jsi hold měl tuning motoru jen na benzín.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


19.12.09, 12:56
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
varok píše:
Ondráš: já mám fávo BMM a tam je čidlo chladící kapaliny na sacím potrubí. Feldy mají ale čidlo dvojité na tom domečku termostatu. Prostě čidlo pro budík i pro řídící jednotku mají společné.


to maji jenom MPI :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


19.12.09, 15:41
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 185 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz