Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 21.11.24, 22:01



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 120 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Další
 Těsnění pod hlavou 1,6 74kW 
Autor Zpráva

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Těsnění pod hlavou 1,6 74kW
Ano, tu spodní hadici jsem zkoušel mačkat. Odpoledne jsem však někam jel, odhadem 5km celkově. Po příjezdu jsem to napíchnul na vag-com a zjistil jsem, že budík teploměru neukazuje nějak moc přesně. Nechal jsem motor zahřát na teplotu kolem 100°C a termostat už konečně pustil a dokonce se i pustily ventilátory na chladiči. Hurá. Na teploměru však bylo jemně nad 90°C, takže neukazuje přesně.
Spodní hadice se už potom naplnila kapalinou a byla horká.
Nastal ale zase jiný problém, tak jsem zklamaný a asi na další týden odstávka. :(

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


22.10.17, 16:34
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6586
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: Těsnění pod hlavou 1,6 74kW
Varok: davam dokopy motor z Rapida (viz moje garaz). Ja som ho dnes hodil do auta, ale zabudol som so sebou do garaze zobrat skrutky hlavy, tak mam teraz v aute iba polomotor.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


22.10.17, 17:39
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Těsnění pod hlavou 1,6 74kW
Chlapi. Koupil jsem raději novou vanu jak jsem psal. Tu starou sundám, potom vyčistím. Ale tu novou chci dát na ten červený těsnící tmel, ale jak správně použít? Nevím jestli jsem se už neptal, kdyžtak se omlouvám. Na netu jsem našel několik rozdílných informací, tak nevím která je správná.
1. Nanese se tenká housenka na jednu z požadovaných ploch, ihned se díly k sobě přiloží a sešroubují. Nechá se to zaschnout alespoň 24 hodin.
2. Nanese se tmel na očištěnou plochu, opět nejlépe tenkou housenku, nechá se chvíli zavadnout, třeba 15 minut a až poté díly přiložit k sobě a sešroubovat.

A je těch možností více, napsal jsem ty trošku logické.

A s tím proplachem motoru. Vyčistím celý vnitřek motoru co půjde. Nasadím novou vanu, nechám zavadnout nejlépe 24 hodin a naleju levný olej, samozřejmě ten co tam má být, tedy 10W40. Mám jen nechat motor zahřát, olej vylít a nalít normální olej, nebo mám s tím levným pár dní jezdit, ať se uvolní ten bordel a až potom vypustit a nalít ten kvalitní?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


27.10.17, 15:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Těsnění pod hlavou 1,6 74kW
používám metodu 2. zavadnout, namontovat, šrouby rovnou dotahuju na moment. Se silikonem to nepřeháněj, neměl by vylýzt ven když se to dotáhne, stačí trošička. Abys pak nečistil motor podruhy od silikonovejch soplu.
S tím levným olejem bych pojezdil, ať se všude dostane a co nejvic sraček odplaví, aby sis pak zbytečně neznehodnotil ten další. Najel bych s ním aspoň 100km a průběžně sledoval jak vypadá, kdyby už byl moc sračkovatej, tak vyměnit dřív. Rozhodni se hlavně podle toho, jak to bude vypadat až sundáš vanu, pokud to tam bude plny majonézy, tak vyměnit dřiv a vickrát..
Na vanu nezapomeň použít momentový klíč a dotáhnout ve správném pořadí. Ty pidišroubky se rády přetrhnou, nebo se serve závit.

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


27.10.17, 18:33
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Těsnění pod hlavou 1,6 74kW
Momenťák si tedy zkusím půjčit od kámoše. Ten tmel dám jen tenkou housenku, ale nechat zavadnout?
Do práce to mám asi 5km, to je 10 za týden. Tak zkusím pojezdit týden a raději zkontroluju. Jestli to bude OK, tak ještě jeden týden. Plus to nejdříve zajedu, kdyby něco.
Název majonéza je dost trefný, u mě to vypadá úplně stejně. :D
A mám nalít normálně kolem 4L nebo stačí 2,5 jak psal myslím kachnis?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


27.10.17, 19:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Těsnění pod hlavou 1,6 74kW
Toš kurnik, nali tam tolik oleja, ať je na měrce kolik tam má byt, přece to nezadřeš ne?
Než budeš zhánět momenťák, tak se podívej, jakej moment potřebuješ, já mám třeba velkej na půlpalcovou golu 28-500Nm a to je na vanu k hovnu, na tuto budeš asi potřebovat spíš malej čtvrtpalec, obvykle bývá předepsanej moment okolo 5-8Nm.
Tmel jenom potenku, nechat zavadnout, pak namontovat a rovnou na hotovo dotáhnout.

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


27.10.17, 23:44
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Těsnění pod hlavou 1,6 74kW
Aha, kamarád má taky ten velký momenťák, nevím jaký nejmenší moment dá. Zeptám se. Zatím děkuji

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


28.10.17, 07:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6332
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Těsnění pod hlavou 1,6 74kW
Dobrý mechanik má momenťák už v ruke :)

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


28.10.17, 10:58
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Těsnění pod hlavou 1,6 74kW
Sundal jsem starou vanu a? :shock: Nic. Žádná majonéza, tak nechápu. Nejvíce mi dalo zabrat povolit dva šroubky u setrvačníku. Jsou tam tak debilně schované. Vana uvnitř samozřejmě celá od karbonu, ale jinak čistý olej, i vypuštěno. Tak nevím proč mám na měrce majonézu. Podívám se, jestli není někde u kanálku kde prochází měrka. Takže jsem vanu teoreticky nemusel sundávat, jak jste psali. Ale stejně ji chci vyměnit a navíc mám jistotu, že tam není nějaká sračka.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


28.10.17, 13:11
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Těsnění pod hlavou 1,6 74kW
Hotovo. Opravdu byl ten sajrajt jen v tom oranžovém komínku na měrku a v tom kanálku pod tím. Jinak všechno čisté. Olej taky čistý, tak jsem uvažoval jestli ho tam tedy znovu přes sítko nenalít, ale už měl v sobě i za těch pár dní nějaké usazeniny, raději tam naleju nový.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


28.10.17, 17:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11891
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Jsem to říkal hned, zbytečně vyhozené prachy a čas...

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


28.10.17, 23:54
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Těsnění pod hlavou 1,6 74kW
Pro mě nee. Mám jistotu, vana měněná kvůli strhnutému závitu vypušťáku od předchozích majitelů. Ale co se dívá na všechny šroubové spoje, tak se ani nedivím.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


29.10.17, 08:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11891
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Tos mohl vyměnit klidně při příští výměně oleje. :)

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


29.10.17, 13:40
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Těsnění pod hlavou 1,6 74kW
To už je jedno.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


29.10.17, 15:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 589
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Těsnění pod hlavou 1,6 74kW
Hlavně že máš už auto provozuschopné, tak ať slouží dál :)

_________________
Volvo 940 B230FB aut. '91
dříve: Škoda Favorit 136L '90, LPG


30.10.17, 18:01
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 120 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz