Autor |
Zpráva |
peter
|
alebo to moze robit voda v benzine ,mne sa tiez poslednu dobu stavalo ze to trosku skublo,ked bol teply motor ,tak som tam nalial velfobin a uz sa to stratilo ,inac tankujem vacsinou na Slovnafte alebo OMV,tak neviem ...
|
20.1.06, 18:30 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Návštěvník
|
Re: cukání auta
Joe píše: Zdravím všechny a prosím o pomoc. Před časem mi moje favo zacalo při jízdě do kopce (zkrátka když bylo v taku) cukat. Ze začátku jen málo, ale teď už opravdu hodně. Nedá se s tím pomalu už ani jezdit. Nevíte někdo čím to může být?
co takhle jeste vymenit palec a viko rozdelovace - to taky dela divy a cuka to jak prase, kdyz je to spatny
|
21.1.06, 20:03 |
|
|
Návštěvník
|
Re: cukání auta
Anonymous píše: co takhle jeste vymenit palec a viko rozdelovace - to taky dela divy a cuka to jak prase, kdyz je to spatny
O pár řádků víš sem psal, že sem palec i výčko už měnil Ale i tak dík za radu..
|
23.1.06, 13:59 |
|
|
HANESS
|
cukání auta
Veliké problémy mi dělal u Formana tzv. "odbublinkovač" ( ta bílá nádobka se třemi vývody ). Po vypnutí horkého motoru a po chvíli znova nastartování se udělalo,
že zůstal jehlový ventil v karbeci viset a pumpa hnala benzín obtokem zpátky.
Po marných pokusech i zakoupení nového jsem nakonec přivedl hadičku z pumpy rovnou do karbece a byl pokoj ( jako u 120 ).
|
23.1.06, 19:16 |
|
|
Návštěvník
|
Ja mam s120 ale mam tam dodatocne namontovane tyristorove zapalovanie z favorita asi pred dvoma rokmi mi zacalo pri zabere (hlavne do kopca dusit motor) najprv sa to dalo vydrzat ale potom som sa nevedel ani rozbehnut bez problemou stale to cukalo viac a viac myslel som si ze je to spinavy benzin alebo zaneseny karburator ale po vycisteni to robilo stale ,
potom mi kamarad automechanik poradil ze nech si skusim pozicat od niekoho tyristor, hned po nahodeni pozicaneho tyristoru sa problem stratil, stacilo zbehnut do obchodu kupit novy a namontovat .
|
24.1.06, 08:36 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Až na ten tyristor bych tomu věřil... Tam žádný tyristor není...
_________________ J.
|
24.1.06, 18:44 |
|
|
Návštěvník
|
Jiří Čech píše: Až na ten tyristor bych tomu věřil... Tam žádný tyristor není...
Neviem ci tam tyristor je alebo nieje ale kupil som to pod oznacenim |ZAPALOVANIE TYRISTOROVE FAV.| 941.00 SK.
. Moze sa to volat aj bezkontaktove zapalovanie ale myslim ze vsetci vedia o com sa bavime
|
25.1.06, 08:01 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Víme i nevíme, to není zapalování, správně je díl označen "elektronický spínač zapalování". A skytečně v něm žádný tyristor není.
_________________ J.
|
25.1.06, 08:04 |
|
|
Joe
Příspěvky: 14 Bydliště: Južná Moravien
|
..koukám, že těch možných příčin bude povíc .. já byl teď o výkendu shánět na vrakáči jiný karbec, protože nový stojí 5000Kč .. bohužel jsem žádný nesehnal, ale jeden maník tvářící se jako mechanik mi tam poradil, že by to měla být bohatost směsi.. jenže za boha si nemoh už vzpomenout kde se to nastavuje, a popravdě, já to taky nikde nenašel ..co vy na to?
|
30.1.06, 19:03 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
My na to nic, jenom že jsi slepý jako patrona... Hledej šroubek v blizkosti škrtící klapky I. stupně...
_________________ J.
|
31.1.06, 23:52 |
|
|
Max
|
Tak zdravím, musím říct, že mám ten samej problém...pozoruji to už delši dobu. Při zahřátém motoru motor cukne. Jednou mě to vypeklo, když jsem chěl předjet kamion. Začlo to při vyšších otáčkách cukat...jako by se motor dusil, nebo naopak přechcal. No hrozný.
Měnil jsem kabely, svíčky, olej, filtr vzduch, filtr palivo, víčko rozdělovače + palec, do benzinu velfobin (nebo tak nejak ) a výsledek pořád stejný. Prostě to dělá stále.
|
4.2.06, 16:15 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
To samé jsem měl u své Š130 a dnes to díky mému otci přestalo. Udělal to tak, že místo předepsaných pěti stupňů na předstih nastavil cca stupňů deset. Netušim čim to může být způsobené, ale cukání se zcela vytratilo
|
4.2.06, 17:02 |
|
|
vopaje
Příspěvky: 819 Bydliště: jih vysočiny
|
Tento problém měl kdysi dávno i táta a dělal to v rozdělovači propoj na kladívko. /krátký bílý drát/.Dělalo to jen někdy, o to horší tuto závadu najít. Nemusí to být tvoje závada,ale stojí zato to zkontrolovat,
|
4.2.06, 20:40 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Cukání auta předsihem neodstraníš, při malém předstihu auto nemá výkon, při velkém klepe. Možná tím, jak s něčím pohnul, to "vadné" se odstranilo, řekl bych, že se dostal kablík od kontaktů k cívce do jiné polohy, kde nezkratoval...
_________________ J.
|
6.2.06, 13:32 |
|
|
Majo
|
Presne toto isté robilo otcove Favo. Najprv cukalo iba občas, potom čím ďalej viac, až jedného krásneho dňa to počas jazdy chcíplo uplne a nešlo to naštartovať. Po vyšroubovaní sviečok zo štvrtého valca vytiekol prúd vody a bolo to jasné. Po výmene tesnenia pod hlavou cukanie prestalo.
|
7.2.06, 02:55 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|