|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Rapid forever
|
Motory Fabia
Zdravím Vás, měl bych dotázek, jak se pozná co mám ve fábii za motor - na motoru. Je to starší kousek, mělo tam HTP ale na štítku je MPI. Tak jsem z toho trochu zmatenej. Každopádně obsah to má 1,2. 1,2 se tuším dělali ve dvou provedeních. Please help mám v tom trochu zmatek. Díky
|
24.4.06, 11:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Návštěvník
|
Jestli to ma 3 valce je to HTP, jestli 4 tak nevim...
|
24.4.06, 11:21 |
|
|
Rapid forever
|
Anonymous píše: Jestli to ma 3 valce je to HTP, jestli 4 tak nevim...
no jo, ale jak poznám kolík to má válců - napadlo mě - jestli se to třeba nedá vyhledat podle čísla motoru - někde :-/
|
24.4.06, 11:23 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
se treba podivej kolik je v hlave svicek. Kolik svicek tolik valcu.
Teda pokud fabia nema twin spark, ale o tom nic nevim
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
24.4.06, 12:23 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
tři válce jako wartburg
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
24.4.06, 12:30 |
|
|
Návštěvník
|
spartra píše: tři válce jako wartburg
nechci nic říkat, ale wartburg byl ďábelskej stroj.
|
24.4.06, 13:30 |
|
|
Návštěvník
|
Lukas píše: se treba podivej kolik je v hlave svicek. Kolik svicek tolik valcu. Teda pokud fabia nema twin spark, ale o tom nic nevim
to je ovšem rada nad radu. Ocením další podobné dobré rady Ne vážně myslel jsem jestli není někde nějakej katalog, který by podle čísla motoru zobrazil co je to přesně za specifikaci atd. Ale to máš jedno. Nakonec mě napadlo kouknout se do techničáku Stejně jen prostě nevím proč tam mám nalepeno MPI, ale asi je to jenom jiná nálepka.
|
24.4.06, 13:33 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
Anonymous píše: Lukas píše: se treba podivej kolik je v hlave svicek. Kolik svicek tolik valcu. Teda pokud fabia nema twin spark, ale o tom nic nevim to je ovšem rada nad radu. Ocením další podobné dobré rady Ne vážně myslel jsem jestli není někde nějakej katalog, který by podle čísla motoru zobrazil co je to přesně za specifikaci atd. Ale to máš jedno. Nakonec mě napadlo kouknout se do techničáku Stejně jen prostě nevím proč tam mám nalepeno MPI, ale asi je to jenom jiná nálepka.
...tak ptal ses jak zjistis kolik to ma valcu... ale proc by to nemohlo byt MPI? MPI-vicebodove vstrikovani, tak proc by to nemohl mit i ten 3-valec vazne se ptam, nemyslim to ironicky.
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
24.4.06, 14:32 |
|
|
Tom
|
1.2 se dělá ve dvou provedeních - 6-ti ventil (40kW) a 12-ti ventil (47kW). V tom označení se ale nevyznám - nemá třeba 1.2 6V označení MPI a 1.2 12V HTP...?
|
24.4.06, 15:01 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
nedalo mi to, tak sem trochu zjistoval. 1,2 12V (47KW) je HTP. Priprava smesi: elektronicke vicebodove vstrikovani.
takze jeste co je zac ten 6-ti ventil.
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
24.4.06, 15:15 |
|
|
Návštěvník
|
Lukas píše: Anonymous píše: Lukas píše: se treba podivej kolik je v hlave svicek. Kolik svicek tolik valcu. Teda pokud fabia nema twin spark, ale o tom nic nevim to je ovšem rada nad radu. Ocením další podobné dobré rady Ne vážně myslel jsem jestli není někde nějakej katalog, který by podle čísla motoru zobrazil co je to přesně za specifikaci atd. Ale to máš jedno. Nakonec mě napadlo kouknout se do techničáku Stejně jen prostě nevím proč tam mám nalepeno MPI, ale asi je to jenom jiná nálepka. ...tak ptal ses jak zjistis kolik to ma valcu... ale proc by to nemohlo byt MPI? MPI-vicebodove vstrikovani, tak proc by to nemohl mit i ten 3-valec vazne se ptam, nemyslim to ironicky.
Zdá se, že je to opravdu tak - 1,2 MPI je 6V, 1,2HTP je 12ventil.
PS: www.volny.cz/rapid21/rapid130.htm
|
24.4.06, 15:38 |
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
S tím si troufám nesouhlasit. 1,2 má označení HTP v obou provedeních. Na autě je to odlišený celým černým nápisem u 6V, 12V má červený P. Oba motory jsou sice vybaveny vícebodovou stříkačkou, čili MPI, ale na auta se tohle označení vůbec nedává. Nálepka MPI se používala na motory o obsahu 1,4 a sice: všechno černý (1,4 MPI) 44 kW, červený I 50 kW,1,4 16V celý černý 55 kW a 1,4 16V, kde je 16V červený, 74 kW. (Možná trochu nesrozumitelně napsaný, ale líp to neumím.)Tohle vím náhodou přesně, páč jsem dělal ve škodováckým autobazaru, kde bych tohle rozlišit občas docela problém... Ale je to tak.
|
24.4.06, 16:41 |
|
|
r
|
když se začal montovat motor 1,2 od září do prosince tuším roku 2003 nebo 02 měl označení mpi a 40kw ,silnější 47 kw se ještě nedělal . další rok z aby si to lidi nepletli s motory z felicie nebo prostě z marketingového hlediska je začali označovat htp a také spustily reklamu silný točivý momonet apod.
|
5.6.06, 18:55 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|