Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 10:55



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
 Motory Fabia 
Autor Zpráva
Příspěvek Motory Fabia
Zdravím Vás, měl bych dotázek, jak se pozná co mám ve fábii za motor - na motoru. Je to starší kousek, mělo tam HTP ale na štítku je MPI. Tak jsem z toho trochu zmatenej. Každopádně obsah to má 1,2. 1,2 se tuším dělali ve dvou provedeních. Please help mám v tom trochu zmatek. Díky


24.4.06, 11:12
Pspvek Reklama

   
Příspěvek 
Jestli to ma 3 valce je to HTP, jestli 4 tak nevim...


24.4.06, 11:21
Příspěvek 
Anonymous píše:
Jestli to ma 3 valce je to HTP, jestli 4 tak nevim...


no jo, ale jak poznám kolík to má válců - napadlo mě - jestli se to třeba nedá vyhledat podle čísla motoru - někde :-/


24.4.06, 11:23
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
se treba podivej kolik je v hlave svicek. Kolik svicek tolik valcu.

Teda pokud fabia nema twin spark, ale o tom nic nevim :D

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


24.4.06, 12:23
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
tři válce jako wartburg :lol:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


24.4.06, 12:30
Profil
Příspěvek 
spartra píše:
tři válce jako wartburg :lol:


nechci nic říkat, ale wartburg byl ďábelskej stroj.


24.4.06, 13:30
Příspěvek 
Lukas píše:
se treba podivej kolik je v hlave svicek. Kolik svicek tolik valcu.

Teda pokud fabia nema twin spark, ale o tom nic nevim :D


to je ovšem rada nad radu. Ocením další podobné dobré rady ;-) Ne vážně myslel jsem jestli není někde nějakej katalog, který by podle čísla motoru zobrazil co je to přesně za specifikaci atd. Ale to máš jedno. Nakonec mě napadlo kouknout se do techničáku ;-) Stejně jen prostě nevím proč tam mám nalepeno MPI, ale asi je to jenom jiná nálepka.


24.4.06, 13:33
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
Anonymous píše:
Lukas píše:
se treba podivej kolik je v hlave svicek. Kolik svicek tolik valcu.

Teda pokud fabia nema twin spark, ale o tom nic nevim :D


to je ovšem rada nad radu. Ocením další podobné dobré rady ;-) Ne vážně myslel jsem jestli není někde nějakej katalog, který by podle čísla motoru zobrazil co je to přesně za specifikaci atd. Ale to máš jedno. Nakonec mě napadlo kouknout se do techničáku ;-) Stejně jen prostě nevím proč tam mám nalepeno MPI, ale asi je to jenom jiná nálepka.

...tak ptal ses jak zjistis kolik to ma valcu... :D ale proc by to nemohlo byt MPI? MPI-vicebodove vstrikovani, tak proc by to nemohl mit i ten 3-valec :?: vazne se ptam, nemyslim to ironicky.

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


24.4.06, 14:32
Profil
Příspěvek 
1.2 se dělá ve dvou provedeních - 6-ti ventil (40kW) a 12-ti ventil (47kW). V tom označení se ale nevyznám - nemá třeba 1.2 6V označení MPI a 1.2 12V HTP...?


24.4.06, 15:01
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
nedalo mi to, tak sem trochu zjistoval. 1,2 12V (47KW) je HTP. Priprava smesi: elektronicke vicebodove vstrikovani.

takze jeste co je zac ten 6-ti ventil.

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


24.4.06, 15:15
Profil
Příspěvek 
Lukas píše:
Anonymous píše:
Lukas píše:
se treba podivej kolik je v hlave svicek. Kolik svicek tolik valcu.

Teda pokud fabia nema twin spark, ale o tom nic nevim :D


to je ovšem rada nad radu. Ocením další podobné dobré rady ;-) Ne vážně myslel jsem jestli není někde nějakej katalog, který by podle čísla motoru zobrazil co je to přesně za specifikaci atd. Ale to máš jedno. Nakonec mě napadlo kouknout se do techničáku ;-) Stejně jen prostě nevím proč tam mám nalepeno MPI, ale asi je to jenom jiná nálepka.

...tak ptal ses jak zjistis kolik to ma valcu... :D ale proc by to nemohlo byt MPI? MPI-vicebodove vstrikovani, tak proc by to nemohl mit i ten 3-valec :?: vazne se ptam, nemyslim to ironicky.


Zdá se, že je to opravdu tak - 1,2 MPI je 6V, 1,2HTP je 12ventil.

PS: www.volny.cz/rapid21/rapid130.htm :arrow:


24.4.06, 15:38
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek 
S tím si troufám nesouhlasit. 1,2 má označení HTP v obou provedeních. Na autě je to odlišený celým černým nápisem u 6V, 12V má červený P. Oba motory jsou sice vybaveny vícebodovou stříkačkou, čili MPI, ale na auta se tohle označení vůbec nedává. Nálepka MPI se používala na motory o obsahu 1,4 a sice: všechno černý (1,4 MPI) 44 kW, červený I 50 kW,1,4 16V celý černý 55 kW a 1,4 16V, kde je 16V červený, 74 kW. (Možná trochu nesrozumitelně napsaný, ale líp to neumím.)Tohle vím náhodou přesně, páč jsem dělal ve škodováckým autobazaru, kde bych tohle rozlišit občas docela problém... Ale je to tak.


24.4.06, 16:41
Profil ICQ
Příspěvek 
když se začal montovat motor 1,2 od září do prosince tuším roku 2003 nebo 02 měl označení mpi a 40kw ,silnější 47 kw se ještě nedělal . další rok z aby si to lidi nepletli s motory z felicie nebo prostě z marketingového hlediska je začali označovat htp a také spustily reklamu silný točivý momonet apod.


5.6.06, 18:55
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 13 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz