Autor |
Zpráva |
Nakadah
Příspěvky: 185 Bydliště: Ostrava
|
klapajici ventily S120L
Panove mam jenom takovy dotaz, jestli nahodou neni nekde chyba. Moje 120ka jinak jezdi v poradku, akorat kdyz jedu do prudsiho kopce na 3.ku tech 40kmh
a drzim plyn tak slysim klapat ventily. Nedavno sem menil kladivko v rozdelovaci a v garazi sem nasel novy kryt rozdelovace a palec (ulozeno v pokladech vic nez 10let) Pravdepodobne to asi bude spis z favorita, ale dily pasovaly bez problemu. Takze sem vsechno vymenil, odtrh nastavil na 0,4mm, zakladni predstih na tech asi 7° (vytahl sem VN kabel od civky z rozdelovace, pootacel pomalinku motorem a kdyz skocila jiskra, tak sem se koukal podle znacek jaky predstih tam je - pak sem pootacenim rozdelovacem tu hodnotu nastavil). Sel sem zkouset esi se na 4.ku na rovine pri 40kmh pri plnem slapnuti na plyn kratce ozvou ventily. Ale nic sem neslysel. Podtlakova regulace urcite funguje, pri nasati z hadicky se desticka bez problemu pootoci.
Tak me akorat prisly divne ty klapajici ventily pri jizde do kopce. Ventilove vule mam serizene dobre, svicky tam mam brisky uz 15.000km tak bych uz je pravda mohl vymenit. Odpory VN kabelu sem nemeril, ale jinak motor slape bez problemu. Akcelerace bez propadu (3ku bez problemu vytocim na 100kmh), startuje v zime/v lete na drb.
Toz zajima me esi mam predstih zmenit nebo je to v pohode a dal do toho nemam hrabat. Nak
|
15.4.08, 08:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
Zkoušels snížit předstih? Obvykle ten zvuk nedělají ventily, ale detonace...
|
15.4.08, 08:46 |
|
|
Nakadah
Příspěvky: 185 Bydliště: Ostrava
|
No to ne, nechal sem to na tech 7°. Mam ho teda zkusit snizit? Na 5° napr? Nak
|
15.4.08, 09:03 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
Zkus, těch 7° může být moc. Taky záleží na benzínu, kolik oktanů tam liješ? Jezdíš na levný nebo značkový? Můžeš zkusit také odpojit podtlakovou regulaci, jednoduše odpojíš trubičku a zacpeš ji třeba šroubkem.
|
15.4.08, 09:09 |
|
|
Nakadah
Příspěvky: 185 Bydliště: Ostrava
|
No jezdim na normalni S91 a beru ruzne, nekdy OMV a nekdy treba v Makru (mam tam slevu). Zkusim teda nastavit 5° a uvidime co dal. Nak
|
15.4.08, 09:21 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
no tak nech tech 7 a jezdi na 95ku + aditiva, special je uz stejne v utlumu....
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
15.4.08, 10:16 |
|
|
martinn11
Příspěvky: 13
|
Být tebou neřešil bych to.To mě dělala taky a nic se tomu nestalo
_________________ ŠKODA FELICIA 1,3 BMM 50kW,r.v.96
|
15.4.08, 11:00 |
|
|
Nakadah
Příspěvky: 185 Bydliště: Ostrava
|
Toz dobre chlapci, nebudu do toho vrtat kdyz to slape. A zkusim jiny benal Nak
|
15.4.08, 12:12 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
myslim, ze mozes s kludnym svedomim prejst na N95 + additiva, u nas ma OMV N95 uz s pridavkom additiv pre motory na olovnaty benzin a co viem, tak u ESSO a OMV sa uz S91 ani zohnat neda.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
15.4.08, 17:31 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Příspěvek absolutně nulové informační hodnoty pro toto téma
ventYl píše: myslim, ze mozes s kludnym svedomim prejst na N95 + additiva, u nas ma OMV N95 uz s pridavkom additiv pre motory na olovnaty benzin a co viem, tak u ESSO a OMV sa uz S91 ani zohnat neda.
S Pastelkou jsme pro special jezdili právě k ESSU
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
15.4.08, 17:55 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
když v tom motoru zaklepe při přidání a pak přestane tak je to podle mě ten nejlepší režim u staré škodovky já to tak seřizuji naprosto běžně miloš
|
15.4.08, 18:21 |
|
|
Nakadah
Příspěvky: 185 Bydliště: Ostrava
|
Ono tam do kopce zaklepe a klepe dal dokud se otacky nedostanou myslim nad 3000 nebo 3500. Ale to hadam jenom podle zvuku, nemam otackomer. Myslim ze to prestane kdyz dosahnu neco mezi 50 a 60ti kmh. Toz tak no...Nak
|
15.4.08, 19:20 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
Nakadah píše: Ono tam do kopce zaklepe a klepe dal dokud se otacky nedostanou myslim nad 3000 nebo 3500. Ale to hadam jenom podle zvuku, nemam otackomer. Myslim ze to prestane kdyz dosahnu neco mezi 50 a 60ti kmh. Toz tak no...Nak
50 ~ 60 je okolo 2700 - 2800 otacok. hnat skodovku do prudsieho kopca bez rozbehu v pasme ekonomickych otacok nie je moc dobre, tam je lepsie hodit plny kotol.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
16.4.08, 08:11 |
|
|
Nakadah
Příspěvky: 185 Bydliště: Ostrava
|
No v sobotu vymenim pristrojovku za jinou kde uz je otackomer, asi bude pravda ze to zenu do kopce malo vytocene. Nak
|
16.4.08, 08:56 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
kazdopadne prelez na ten natural, jinak bych chtel videt fotku stojanu benziky omv kde maj aditivovanej natural
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
16.4.08, 09:59 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|