|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Jerry
Příspěvky: 433 Bydliště: Novosedlice(Okr. Teplice)
|
Opel astra 1,6
omlouvam se ze pisu o jinem aute nez skodovce, ale na oplackym foru mi neporadily a nemuzu nikde na netu sehnat informace. schanim podklady pro snizovani hlavy na astre. jediny co jsem sehnal je ostra vacka, budu tam davat 270-tku.
|
19.5.08, 12:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Opel astra 1,6
Jerry píše: omlouvam se ze pisu o jinem aute nez skodovce, ale na oplackym foru mi neporadily a nemuzu nikde na netu sehnat informace. schanim podklady pro snizovani hlavy na astre. jediny co jsem sehnal je ostra vacka, budu tam davat 270-tku.
a jaké podklady chceš vědět zavez k borcovi co brousí hlavy sraz ji o 1 mm, taky si nech udělat vůli ventilů tam to vypadá jak hydraulika a ladí se podložky /možná se pletu s R19/ a naper to tam, hlavně tam nedávej těsnění pod hlavu za dvě stovky, tam přitlač jinak moc nepochodíš, a nedávej tomu plný za studena miloš
|
19.5.08, 12:23 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Opel astra 1,6
Jerry píše: omlouvam se ze pisu o jinem aute nez skodovce, ale na oplackym foru mi neporadily a nemuzu nikde na netu sehnat informace. schanim podklady pro snizovani hlavy na astre. jediny co jsem sehnal je ostra vacka, budu tam davat 270-tku.
ťažko tak to radiť, ale podľa toho čo od toho chceš, ak na bežné jazdenie a má 5x uloženú kľuku tak to stiahni max na KP 11/1... ak závodíš tak kľudne aj 12/1, ale nie viac ako 13/1 to už hrozia samozápaly a zvuk ako diesel....
a samozrejme s novou vačkou si odmeraj či ti nebude narážať ventil do piestu....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
19.5.08, 12:25 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
na ventilech je hydraulika miloš
|
19.5.08, 12:27 |
|
|
Jerry
Příspěvky: 433 Bydliště: Novosedlice(Okr. Teplice)
|
Slysel jsem neco o tom ze se pry musi s temahle motorama opatrne, takze mam vychazet ze skusenosti co mam se skodovkama jo? na skodovkach jsem toho uz delal hodne. ja bych se hlavne snazim nekde zjistit jakej bude mit ten motor pri urcitym snizeni kopresni pomer. jak to bude dole, tak se budou delat voditka ventilu, guferka, vylesti se kanaly a mozna nejaky ty drobnosti.
|
19.5.08, 17:13 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Jerry píše: Slysel jsem neco o tom ze se pry musi s temahle motorama opatrne, takze mam vychazet ze skusenosti co mam se skodovkama jo? na skodovkach jsem toho uz delal hodne. ja bych se hlavne snazim nekde zjistit jakej bude mit ten motor pri urcitym snizeni kopresni pomer. jak to bude dole, tak se budou delat voditka ventilu, guferka, vylesti se kanaly a mozna nejaky ty drobnosti.
...drobnosti na hlavě motoru ???.....neznám
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
19.5.08, 21:29 |
|
|
Jerry
Příspěvky: 433 Bydliště: Novosedlice(Okr. Teplice)
|
Ondras83 píše: Jerry píše: Slysel jsem neco o tom ze se pry musi s temahle motorama opatrne, takze mam vychazet ze skusenosti co mam se skodovkama jo? na skodovkach jsem toho uz delal hodne. ja bych se hlavne snazim nekde zjistit jakej bude mit ten motor pri urcitym snizeni kopresni pomer. jak to bude dole, tak se budou delat voditka ventilu, guferka, vylesti se kanaly a mozna nejaky ty drobnosti. ...drobnosti na hlavě motoru ???.....neznám
Tak dobre, chtel jsem to trochu zkratit myslel jsem treba cisteni, vymena pruzin za tvrdsi, i kdyz asi nebudou treba a budou se delat i spalovaky u typka na kteryho jsem dostal doporuceni od kamose a slicovani potrubi, to by myslim melo byt vse.
|
19.5.08, 21:38 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
kompresny pomer musi byt presne dany k urcitej vacke, ak je moc, je zle, ak je malo, je zle na 270 tku urcite nie viac ako 11:1, ako budes na to ladit elektroniku ?
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
20.5.08, 19:54 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Gemini píše: kompresny pomer musi byt presne dany k urcitej vacke, ak je moc, je zle, ak je malo, je zle na 270 tku urcite nie viac ako 11:1, ako budes na to ladit elektroniku ?
s tym kompresnym pomerom to nie je tak ze ked mas cidlo detonacii tak uz od serie su vyssie KP
napr: 1,4 16V od renaulta od serie 10:1 tak myslim ze percentualne je mozne zvysenie ako na skodesach samozrejme za predpokladu spravneho paliva
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
20.5.08, 20:08 |
|
|
Jerry
Příspěvky: 433 Bydliště: Novosedlice(Okr. Teplice)
|
Az to bude hotovy tak elektroniku necham preladit pres kamose. Co rikate na napr vacka 270 a hlava o 0,85mm dolu?
|
21.5.08, 07:16 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Jerry píše: Az to bude hotovy tak elektroniku necham preladit pres kamose. Co rikate na napr vacka 270 a hlava o 0,85mm dolu?
to by ešte šlo, myslým že by si mal vyrátať KP na 10,5-11/1 v tom rozmedzí to bude v pohode, ak budeš soft ladiť k tomu...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
21.5.08, 16:02 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
deekay píše: Gemini píše: kompresny pomer musi byt presne dany k urcitej vacke, ak je moc, je zle, ak je malo, je zle na 270 tku urcite nie viac ako 11:1, ako budes na to ladit elektroniku ? s tym kompresnym pomerom to nie je tak ze ked mas cidlo detonacii tak uz od serie su vyssie KP napr: 1,4 16V od renaulta od serie 10:1 tak myslim ze percentualne je mozne zvysenie ako na skodesach samozrejme za predpokladu spravneho paliva
ano, seriovo sa pouziva 10 - 10.5 : 1 , pri vysokootackovych motoroch (japonci) 11:1, je to dane zakladnym casovanim a hodnotou kedy saci ventil zatvara
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
22.5.08, 06:23 |
|
|
Jerry
Příspěvky: 433 Bydliště: Novosedlice(Okr. Teplice)
|
Dekuji vsem za pomoc a dosel jsem k zaveru, ze hlava pujde o tech 0,85mm dolu a dam tam tu 270-ku vacku.
|
22.5.08, 20:22 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|