|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Martin Sedláček
Příspěvky: 141 Bydliště: Praha
|
Špatné starty škoda 120L
Ahoj. Mám problém. Auto sice jezdí krásně, ale mám vyšší spotřebu cca 10l/ 100km. Když auto startuju zastudena, tak chytne, ale prská mi z výfuku na sytič. Pak sytič stahnu a je to dobré a neprská ani nečudí, jak to má být. Když je pak horké a chci startovat, tak musím dávat sytič taky, jinak nechytne. Přitom z motoru je cítit hodně benzín. Korekční šrouby na karburátoru, s těmi jsem nic nedělal, ale mám tip, že mám nízký volnoběh. Poraďte prosím. Moc děkuju.
|
1.6.08, 10:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Re: Špatné starty škoda 120L
Martin Sedláček píše: Ahoj. Mám problém. Auto sice jezdí krásně, ale mám vyšší spotřebu cca 10l/ 100km. Když auto startuju zastudena, tak chytne, ale prská mi z výfuku na sytič. Pak sytič stahnu a je to dobré a neprská ani nečudí, jak to má být. Když je pak horké a chci startovat, tak musím dávat sytič taky, jinak nechytne. Přitom z motoru je cítit hodně benzín. Korekční šrouby na karburátoru, s těmi jsem nic nedělal, ale mám tip, že mám nízký volnoběh. Poraďte prosím. Moc děkuju.
A co předstih??? Neteče ti někde benzín, když je cítít? Stava se to u šroubu co je na karbu od ben. hadičky.
|
1.6.08, 10:05 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
By chtelo postelovat karb. Jinak teply motor se nestartuje se syticem ale s plynem na podlaze
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
1.6.08, 10:17 |
|
|
Martin Sedláček
Příspěvky: 141 Bydliště: Praha
|
awid130: Ano, benzin mi trochu od šroubu co je u té benzinové hadičky teče.
|
1.6.08, 10:29 |
|
|
Martin Sedláček
Příspěvky: 141 Bydliště: Praha
|
Matthes píše: By chtelo postelovat karb. Jinak teply motor se nestartuje se syticem ale s plynem na podlaze
Mám sice super knihu, ale tam jsou starší typy karburátorů. Moje 120L typ M, r.v.1986 tam bohužel není. Zkoušel jsem hledat něco na netu, abych věděl čím mám kroutit, ale nic.
|
1.6.08, 10:32 |
|
|
Martin Sedláček
Příspěvky: 141 Bydliště: Praha
|
Dawid130 píše: :: Ano, benzin mi trochu od šroubu co je u té benzinové hadičky teče.
|
1.6.08, 10:34 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
zkus opravit ty úniky, stačí jednou za čas kapka, a dělá to dost...
pak můžeš zkusit http://www.skoda.panda.cz/clanek.php3?id=68
jinak doporučuji tvé pozornosti http://ventyl.web4all.sk/download/skoda_andrt_96.pdf - zde najdeš kromě spousty dalších užitečných věcí i návod na seřízení karburátoru
Jo ještě k Matthesovi: Teplý motor ne s úplně plným plynem, leda by se mi povedlo ho přechlastat, normálně startovat s lehkým přidáním plynu. Plyn přidávat pomalu a plynule aby akcelerační pumpička nenastříkla benzín do sacího potrubí.
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
1.6.08, 11:25 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
CROWACK píše: Jo ještě k Matthesovi: Teplý motor ne s úplně plným plynem, leda by se mi povedlo ho přechlastat, normálně startovat s lehkým přidáním plynu. Plyn přidávat pomalu a plynule aby akcelerační pumpička nenastříkla benzín do sacího potrubí.
Ono to chce vychytat co ktery auto presne chce ... U me je to jak sem napsal
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
1.6.08, 11:39 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
CROWACK píše: zkus opravit ty úniky, stačí jednou za čas kapka, a dělá to dost... pak můžeš zkusit http://www.skoda.panda.cz/clanek.php3?id=68jinak doporučuji tvé pozornosti http://ventyl.web4all.sk/download/skoda_andrt_96.pdf - zde najdeš kromě spousty dalších užitečných věcí i návod na seřízení karburátoru Jo ještě k Matthesovi: Teplý motor ne s úplně plným plynem, leda by se mi povedlo ho přechlastat, normálně startovat s lehkým přidáním plynu. Plyn přidávat pomalu a plynule aby akcelerační pumpička nenastříkla benzín do sacího potrubí.
teplý mě šel vždy bez plynu.
|
1.6.08, 11:39 |
|
|
Martin Sedláček
Příspěvky: 141 Bydliště: Praha
|
Díky
Děkuju všem za rady. Martin
|
1.6.08, 13:05 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
Dawid130 píše: CROWACK píše: zkus opravit ty úniky, stačí jednou za čas kapka, a dělá to dost... pak můžeš zkusit http://www.skoda.panda.cz/clanek.php3?id=68jinak doporučuji tvé pozornosti http://ventyl.web4all.sk/download/skoda_andrt_96.pdf - zde najdeš kromě spousty dalších užitečných věcí i návod na seřízení karburátoru :wink: Jo ještě k Matthesovi: Teplý motor ne s úplně plným plynem, leda by se mi povedlo ho přechlastat, normálně startovat s lehkým přidáním plynu. Plyn přidávat pomalu a plynule aby akcelerační pumpička nenastříkla benzín do sacího potrubí. teplý mě šel vždy bez plynu.
mne to teple naskoci bez plynu (startovanie z exterieru), ale po par sekundach zdochne, treba mu trocha prislapnut
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
1.6.08, 15:07 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
a taky nahlaš odpor palce VNkabelů a svíčky co máš za značku, odpory předstih, slabé tlaky a je z toho chlastometr miloš
|
1.6.08, 17:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|