Autor |
Zpráva |
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
Š130, mnou skládaná, divný klepání za chodu...
tak co si myslíte, když Š130 (písty favo 135, hlava 105) vydáva takovej divnej klepavej zvuk? asi rozebrat a znova a líp poskládat...
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
Naposledy upravil URU dne 26.8.08, 14:23, celkově upraveno 1
|
26.8.08, 08:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ajaj...
Tu hlavu 105 si neupravoval? Nebudes mit vysoky KP? A jake je to klepani? Pravidelne nebo kazdou druhou otacku?
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
26.8.08, 08:58 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
hlava je neupravovaná... kp by měl bejt cca 9.1... to klepání tak nějak pravidelný... neví někdo kam na net nahrát zvuk?
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
26.8.08, 09:01 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
URU píše: hlava je neupravovaná... kp by měl bejt cca 9.1... to klepání tak nějak pravidelný... neví někdo kam na net nahrát zvuk? ulož.cz
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
26.8.08, 09:25 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
http://www.uloz.cz/show/file/76808-_130.wma
ale omlouvám se za horší klavitu zvuku (mikrofon u notesa)
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
26.8.08, 09:34 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Coze To jsi se spletl a natocil nejakeho transita ne? Kdo ti rekl ze ten kompresni pomer bude 9:1? Vim ze kdyz nechas hlavu 130 a pisty 136 tak mas nepatrne mensi pomer nez origo...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
26.8.08, 09:39 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
Matthes píše: Coze To jsi se spletl a natocil nejakeho transita ne? Kdo ti rekl ze ten kompresni pomer bude 9:1? Vim ze kdyz nechas hlavu 130 a pisty 136 tak mas nepatrne mensi pomer nez origo...
nn. je to opravdu 130... s tim kp jsem vzcházel z toho že 136 a 135 maj stejnou hlavu, ale jiný písty -> vybrání v pístu má cca 4ccm + spalovák 105 (cca 31ccm)... a zdvihovej objem motoru je 1289 -> 322.25/35= 9.2... jelikož si některý hodnoty přesně nepamatuju tak to vychází trochu jinak, snad je to správně...
jo a spíš mě zajímá co může takhle klepat... to že ten motor nejni na 1. pokus 100% funkční, tomu se nedivim...
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
26.8.08, 09:49 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Teda to je kraval.... nic moc tam neslyšim.
|
26.8.08, 10:13 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
To je teda rachot... Překonals i můj motor. Nemlátí ti tam písty o ventily?
|
26.8.08, 10:17 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
Dawid130 píše: Teda to je kraval.... nic moc tam neslyšim.
možná když stahneš basy a vejšky (alespoň s mym audiosystémem to bylo slyšet)... a nejvíc je to slyšet kolem 15-20 vteřiny...
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
26.8.08, 10:23 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
fatal píše: To je teda rachot... Překonals i můj motor. Nemlátí ti tam písty o ventily?
určíkě nemlátí... to by s tim nešlo tak snadno točit...
edit: jak by se projevily vůle na ojničních ložiskách? snažil jsem se je odstranit, ale asi se mi ti nepovedlo...
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
26.8.08, 10:24 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Slyšel jsem dobře, že ti to tříská i ve vyšších otáčkách? Z toho bych usoudil, že vůle klika-ojnice to nebudou, ty mám a čím nižší otáčky tím větší rachot. Ventilové vůle máš nastavené dobře, předpokládám?
|
26.8.08, 10:28 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Kdyby mlatily pisty do ventilu tak uz je to davno KO, ale jdou pisty i 136 na hlavu 130. Dle me spatny KP, moc velky Fakt to zni jak TDDi po 500 tisicich
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
26.8.08, 10:28 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
fatal píše: Slyšel jsem dobře, že ti to tříská i ve vyšších otáčkách? Z toho bych usoudil, že vůle klika-ojnice to nebudou, ty mám a čím nižší otáčky tím větší rachot. Ventilové vůle máš nastavené dobře, předpokládám?
ventilová vůle je 0,15 na všech... jo a to klepání je ve vyšších otáčkách trochu tišší...
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
Naposledy upravil URU dne 26.8.08, 10:33, celkově upraveno 1
|
26.8.08, 10:29 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Matthes píše: Dle me spatny KP, moc velky
Ale co by dělalo ten rachot? Klepání při volnoběhu nehrozí...
|
26.8.08, 10:30 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|