Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 08:28



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 karbec Warťas na Š 120 ??? 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 135
Bydliště: Michalovce, Košický kraj, SK
Příspěvek karbec Warťas na Š 120 ???
hmmmm nikto tu neskusal dat na skodovku karbec z Wartburga ? tam sa ku koncu vyroby montovali kvoli emisiam karburatory SEDR a priemer dyfuzorov je 23mm/23mm a ma to mechanicke otvaranie druhej komory. Ake to ma trysky neviem, musel by som pozriet. Co vy nato mudre techweb hlavicky 8)

_________________
Modrá škoda 120 LS r.v. 1985
Kenny9994 píše:
už v pokročilom štadiu korozie :(


15.9.08, 19:16
Profil
Pspvek Reklama

   
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek Re: karbec Warťas na Š 120 ???
Kenny9994 píše:
hmmmm nikto tu neskusal dat na skodovku karbec z Wartburga ? tam sa ku koncu vyroby montovali kvoli emisiam karburatory SEDR a priemer dyfuzorov je 23mm/23mm a ma to mechanicke otvaranie druhej komory. Ake to ma trysky neviem, musel by som pozriet. Co vy nato mudre techweb hlavicky 8)

co cakas od toho wartburgoveho?

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


15.9.08, 19:21
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 135
Bydliště: Michalovce, Košický kraj, SK
Příspěvek 
deekay píše:
co cakas od toho wartburgoveho?


Tak pokial viem tak ziaden SEDR a ani EDSR nemali na prvom stupni 23mm dyfuzor :wink: , tak ja len ci to kustik neprida na dynamike a to mechanicke otvaranie je tiez zaujimave takze preto sa pytam. No ci by to malo zmysel aspon odskusat hehe :D

_________________
Modrá škoda 120 LS r.v. 1985
Kenny9994 píše:
už v pokročilom štadiu korozie :(


15.9.08, 23:53
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Kenny9994 píše:
deekay píše:
co cakas od toho wartburgoveho?


Tak pokial viem tak ziaden SEDR a ani EDSR nemali na prvom stupni 23mm dyfuzor :wink: , tak ja len ci to kustik neprida na dynamike a to mechanicke otvaranie je tiez zaujimave takze preto sa pytam. No ci by to malo zmysel aspon odskusat hehe :D

ved difuzor sa neda vymenit? (neviem jak je to na sedri, na lekri su nalisovane, cize by to aj slo vymenit ale neviem jak)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


15.9.08, 23:56
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 135
Bydliště: Michalovce, Košický kraj, SK
Příspěvek 
deekay píše:
Kenny9994 píše:
deekay píše:
co cakas od toho wartburgoveho?


Tak pokial viem tak ziaden SEDR a ani EDSR nemali na prvom stupni 23mm dyfuzor :wink: , tak ja len ci to kustik neprida na dynamike a to mechanicke otvaranie je tiez zaujimave takze preto sa pytam. No ci by to malo zmysel aspon odskusat hehe :D

ved difuzor sa neda vymenit? (neviem jak je to na sedri, na lekri su nalisovane, cize by to aj slo vymenit ale neviem jak)


Nie si ma asik kustik zle pochopil ja mam namysli komplet vymenu napr ako mam ja na svojej 120LS SEDR za SEDRa z Wartasa hehe 8) a ten wartas SEDR tak ten ma priemer dyfuzorov aj na prvom stupni 23mm a aj na druhm 23mm ked sa mi bude chciet tak to zajtra cvaknem a dam to tu

_________________
Modrá škoda 120 LS r.v. 1985
Kenny9994 píše:
už v pokročilom štadiu korozie :(


16.9.08, 00:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
No možná to o trochu líp pojede, ale spotřeba se zvedne určitě a drasticky, už jenom kvůli mechanickýmu ovládání II stupně...A nezapomeň že průměry difuzorů taky nejsou všechno, ty mění taky charakteristiku motoru, aby to nńakonec v nízkejch otáčkách nejelo ještě hůř než teď...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


16.9.08, 00:05
Profil

Příspěvky: 205
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
to je zas polemika jak cip.....a kde je problem ten wartas nasadit a odzkouset?????

ja tak ze srandy zfunkcnil LEKR na 742.136 a tzo si myslim potrebuje trosku vic uprav, nez nasadit wart.SEDR na skodu :-)



wartas jezdi dost svizne, ale teda jestli to nebude jenom tim dvoutaktem :-(

proste: garaz-->sroubovak-->karbec a zkousej :-) zas si myslim, ze tak slozite to zamenit nebude :-)

_________________
Vsechny správné vozy mají motor na té správné straně....ferrari,porsche, lambo...a 742 :-)


16.9.08, 01:58
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
deekay nemýliš si difúzor zo vzdušníkom?

difúzor je zúžené miesto ešte pred klapkou kde sa vplyvom prúdeina vzduchu strháva palivo. (základný princíp karburátoru)

vzdušník je za tryskou kde sa mixuje hotová zmes paliva a vzduchu na správny pomer....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


16.9.08, 11:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5638
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
co tam dát celý motor? :wink:

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


16.9.08, 11:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 135
Bydliště: Michalovce, Košický kraj, SK
Příspěvek 
LiMaK píše:
to je zas polemika jak cip.....a kde je problem ten wartas nasadit a odzkouset?????

ja tak ze srandy zfunkcnil LEKR na 742.136 a tzo si myslim potrebuje trosku vic uprav, nez nasadit wart.SEDR na skodu :-)



wartas jezdi dost svizne, ale teda jestli to nebude jenom tim dvoutaktem :-(

proste: garaz-->sroubovak-->karbec a zkousej :-) zas si myslim, ze tak slozite to zamenit nebude :-)


No wartas to je celkom pekne zihadielko hehe :D ale asi preto lebo ako spominas, lebo to je dvojtakt :? ten karbec toho vela na skodovke asi nespravi. Mal si tiez wartas ? 8) Inak k montazi, tam je potrebny aj silikon myslim kde je uchytenie k prirube sania ci ako sa to vola. Na skodovke som zatial do motora nesahal :oops: A hej ako sa zmenilo chovanie auta s LEKRom tiez mam doma pohodeny jeden v garazi hehe :wink: ale vobiec sa mi nepaci, zda sa mi prilis zlozity

_________________
Modrá škoda 120 LS r.v. 1985
Kenny9994 píše:
už v pokročilom štadiu korozie :(


16.9.08, 11:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 135
Bydliště: Michalovce, Košický kraj, SK
Příspěvek 
MATTESS píše:
co tam dát celý motor? :wink:


cely motor hehe :D no az tak suoer spolahlivy agregat to nema, casto tam treba obrusovat a nastavovat kontakty zapalovania a nemato jeden ale az tri, na kazdy valec jeden. A predstih sa nastavi jeden zakladny a ten sa nemeni :( a elektronicke zapalovanie je drahe a tiez toho vela nenarobi. Sice som nasiel jeden navod na elektronicky riadeny predstih ale tak suciastky by stali tiez asi dost a ten moj Wartas uz nieje na znackach :( no dobreeeee ja viem toto je forum o skodovkaach :D

_________________
Modrá škoda 120 LS r.v. 1985
Kenny9994 píše:
už v pokročilom štadiu korozie :(


16.9.08, 15:32
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Podle mě by sis moc nepomohl. Stejně bys to musel osadit pro škodovku, dvoutakt má (předpokládám) trochu jinou směs, jiné průběhy podtlaku a podobně. Velký difuzor na prvním stupni ti nepomůže, spíše by to chtělo větší druhý supeň (když už tak toužíš po velkých difuzorech). Co se týče mechanického ovládání druhé komory, nevím, jak to má Warťas, ale se svou úpravou jsem měl spíše špatné zkušenosti. Nejlepší je dobře fungující (případně lehce upravená) podtlaková regulace.


16.9.08, 18:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
fatal píše:
Podle mě by sis moc nepomohl. Stejně bys to musel osadit pro škodovku, dvoutakt má (předpokládám) trochu jinou směs, jiné průběhy podtlaku a podobně. Velký difuzor na prvním stupni ti nepomůže, spíše by to chtělo větší druhý supeň (když už tak toužíš po velkých difuzorech). Co se týče mechanického ovládání druhé komory, nevím, jak to má Warťas, ale se svou úpravou jsem měl spíše špatné zkušenosti. Nejlepší je dobře fungující (případně lehce upravená) podtlaková regulace.


wartburky byli i čtyřtakty :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


16.9.08, 18:55
Profil ICQ

Příspěvky: 205
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
ele urcite ne se SEDR karbcem.....
kolega jeden ctyrtakt ma, tak vim ze je to WVgroup motor a pasuje dokonce na nej prevodovka 5q z golfa 2 :-)

_________________
Vsechny správné vozy mají motor na té správné straně....ferrari,porsche, lambo...a 742 :-)


16.9.08, 19:25
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
jj, je tam 1.1 z pola, je to snad i strikacka, ma to pet kvaltu...davalo se to i do poslednich trabantu, moc jim to ale k prodejum nepomohlo...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


16.9.08, 19:54
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz