Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 00:33



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
 Zniženie hlavy na škodu 120 POOOOMOooC! 
Autor Zpráva

Příspěvky: 59
Bydliště: Bánovce nad Bebravou - SVK
Příspěvek Zniženie hlavy na škodu 120 POOOOMOooC!
chcel bi som znižiť hlavu valcov ale neviem ake su potrebne upravy na motore abi to bežalo či stači len hlavu znižit a namontovať a beži to alebo treba niečo na ventyloch a podobne a ešte sa chcem apitať na aky kompresny pomer mam znižiť hlavu 9,5:1 stači alebo niečo viac ja mam zakladny tušim 8,5:1 .POradte DIKY


10.7.06, 15:50
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 162
Příspěvek 
Bud si tam dej hlavu ze 150 ale ta ma male ventyly a nebo to normalne sniz..vzdyt o nic nejde....ale jestli mas v prdeli krouzky valcu tak to jestte zhorsis


10.7.06, 20:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Ak chceš kompresný pomer 9,5 treba znížiť hlavu o cca 1,5 mm (platí pre Š120L). Myslím, že nemusíš nič iné robiť (pravda, nie som si istý nastavením ventilov = Š120 LS má iné, len neviem isto prečo). Len ozaj, ak máš vybehaný motor, tak sa to neoplatí.

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


10.7.06, 20:17
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
při úpravě, se většinou mění i pístní kroužky :shock:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


12.7.06, 07:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
spartra píše:
při úpravě, se většinou mění i pístní kroužky :shock:


Poiaľ sú ako-tak dobré kompresné tlaky, ani by som sa krúžkov nechytil (jednak staré sú už zabehnuté , jednak to nie je také jednoduché ako unížíť hlavu, jednak nikdy nevieš čo kúpiš a ja som sa nestretol s prípadom, žeby výmena krúžkov niečomu pomohla,...)

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


13.7.06, 10:56
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
pomohla, já je neměnil, kapánek to bere víc oleje, bráchovi se vyměnily, dá se říct, že tam olej vydržel od výměny k výměně, teda motory jsou z favorita :shock:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


14.7.06, 12:48
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 6 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz