Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 12:51



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
 Serizeni automatickeho sytice Favorit 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 269
Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
Příspěvek Serizeni automatickeho sytice Favorit
Tak vcera sem si koupil jinej karbec do facka, pac ten muj puvodni uz nebyl v dobre kondici(viz dotaz niz). Namontoval jsem ho, vse funguje dobre. Problem je, ze dlouho je zapnutej automatickej sytic. I po ujeti 8 km mam zvysenej volnobeh, zjistil jsem ze me posledni zoubek na te stupnovite vacce porad drzi za ten sroubek. Kdyz do ni drbnu tak z neho spadne, ale obcas se po pridani plynu zase vrati. Pomuze, kdyz u telesa sytice, co je vyhrivany vodou, povolim ty tri sroubky a cely ho pootocim do leva? Nebo povolit (utahnout) ten sroub u te stupnovite vacky? Nebo jak to mam seridit? Diky moc!!

_________________
Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998


21.11.08, 07:37
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
postřákej tu hřídelku sprejem co pohybuje s přívěrou, pak dej cihlu na plyn, zapni klíček a sytič se ti postaví pokud ne tak vyzkoumej proč drhne, nebo budeš muset trošku potočit a zvýšit předpětí , poštelovat ramínko :?: miloš


21.11.08, 08:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 269
Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
postřákej tu hřídelku sprejem co pohybuje s přívěrou, pak dej cihlu na plyn, zapni klíček a sytič se ti postaví pokud ne tak vyzkoumej proč drhne, nebo budeš muset trošku potočit a zvýšit předpětí , poštelovat ramínko :?: miloš


vsechny pohyblivy casti karbu sem vcera pred montazi sprejem postrikal. Zkusim to s tou cihlou a zaplym zapalkem, ale porad nevim, proc me to tak dlouho zustava vyset na te stupnovite vacce. Pro drivejsi vypinani sytice musim s telesem co do nej vedou 2 hadice s vodou otocit doleva nebo do prava?

_________________
Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998


21.11.08, 08:15
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Nemáš spíš vytahanou vratnou pružinku stupňovité vačky? Pro to aby se se sytič vypnul dřív musíš s víkem sytiče otočit protisměru hodinových ručiček.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


21.11.08, 09:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 269
Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
Příspěvek 
Neex píše:
Nemáš spíš vytahanou vratnou pružinku stupňovité vačky? Pro to aby se se sytič vypnul dřív musíš s víkem sytiče otočit protisměru hodinových ručiček.


No to nevim, zkusim se na to mrknout. Zkusim taky pootocit trochu s tim syticem.
S tim sroubem, kterej vede k te stupnovite vacce se to taky nejak serizuje?

_________________
Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998


21.11.08, 10:49
Profil
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
mazhor píše:
Neex píše:
Nemáš spíš vytahanou vratnou pružinku stupňovité vačky? Pro to aby se se sytič vypnul dřív musíš s víkem sytiče otočit protisměru hodinových ručiček.


No to nevim, zkusim se na to mrknout. Zkusim taky pootocit trochu s tim syticem.
S tim sroubem, kterej vede k te stupnovite vacce se to taky nejak serizuje?


Máš v pořádku vratnou pružinku stupňovité vačky? A prostříkal jsi to WD40, která je na tento karbec předepsaná? Všechno se musí hýbat lehce a hlavně nesmí zadrhávat.

Ať Tě ani nenapadne pootáčet termostatickou komorou nebo pak nenastartuješ vůbec.

_________________
J.


22.11.08, 12:21
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Jiří Čech píše:
Ať Tě ani nenapadne pootáčet termostatickou komorou nebo pak nenastartuješ vůbec.


Pootočit může, ale jen maximálně o 5mm na každou stranu od lícování zářezů. Jinak se změní vlastnosti bimetalu natolik že opravdu nebude buď dovírat úplně nebo bude trvat velmi dlouho než se přívěra plně otevře případně se neotevře úplně nikdy.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


22.11.08, 12:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 269
Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
Příspěvek 
Jiří Čech píše:
mazhor píše:
Neex píše:
Nemáš spíš vytahanou vratnou pružinku stupňovité vačky? Pro to aby se se sytič vypnul dřív musíš s víkem sytiče otočit protisměru hodinových ručiček.


No to nevim, zkusim se na to mrknout. Zkusim taky pootocit trochu s tim syticem.
S tim sroubem, kterej vede k te stupnovite vacce se to taky nejak serizuje?


Máš v pořádku vratnou pružinku stupňovité vačky? A prostříkal jsi to WD40, která je na tento karbec předepsaná? Všechno se musí hýbat lehce a hlavně nesmí zadrhávat.

Ať Tě ani nenapadne pootáčet termostatickou komorou nebo pak nenastartuješ vůbec.


Jestli mam pruzinu v poradku nevim. Zkousel jsem, jak psal Milos, dat plnej plyn a zapnout klicek a ta klapka nahore zustala skoro zavrena, slo s ni hejbat uplne lehce a zustala v te poloze, jak sem ji nechal,zadny vraceni do polohy "zavreno" nebo "otevreno". Jak sem plyn pustil, klapka se vratila do polohy "zavreno". Tohle jsem delal na studenym motoru. Prostrikal sem to poradne silikonovym olejem ve spreji. Moh by me nekdo napsat, jak maji ty pruziny fungovat? Resp. jak je odzkouset, jestli jsou OK?

_________________
Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998


24.11.08, 07:03
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 8 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz