|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Prosim o radu.Nejde nastartovat SKODA 120 r.v.1988
Autor |
Zpráva |
palci81
Příspěvky: 30
|
Prosim o radu.Nejde nastartovat SKODA 120 r.v.1988
Pls prosim o radu. Dnes som v pohode prisiel na parkovisko a asi o hodinu som chcel odist a vobec mi to nechcelo naskocit. Motor tocilo cize starter je ok. Skusil som aj roztlacat tiez bez uspechu ale po tom roztlaceni som este raz skusil klasicky nastartovat klucikom a naskocilo. Lenze sa mi zdalo ako keby ten motor nesiel na vsetky valce. A brzdovy pedal som mal tvrdy(brzdilo tak ako pri vypnutom motore). Asi po 1minute motor presiel do uplne normalneho stavu. Ze by to chcelo vymenit sviecky? alebo co? Dikes za tipy
|
24.7.06, 14:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Nemas zabordeleny karburator? A mas ciste konektory VN kabelu? Nepropousti pal. cerpadlo benzin? Predstih? Svicky muzes taky zkontrolovat.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
24.7.06, 15:00 |
|
|
palci81
Příspěvky: 30
|
Praveze toto vsetko co pises je ok. jedine tie sviecky neviem ako vyzeraju. dik za radu
Matthes píše: Nemas zabordeleny karburator? A mas ciste konektory VN kabelu? Nepropousti pal. cerpadlo benzin? Predstih? Svicky muzes taky zkontrolovat.
|
24.7.06, 15:13 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
To je hadicí, která spojuje sací potrubí s posilovačem brzd. Nechtělo ti to naskočit protože si to přes ní sálo falešněj vzduch a pedál brzdy byl tvrdý proto, že ti nepomáhal posilovač, který funguje na podtlak v sacím potrubí. Že se to po minutě zpravilo bylo tím, že se ta hadice ňák trochu ohnula a tím to začalo trochu těsnit. Ta hadice a stahovací pásky na ní vyjdou asi na 200 peněz a chce to 10 minut práce
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
25.7.06, 08:33 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Teda, mohlo by to být i membránou v posilovači ale tipnul bych si spíše tu hadici
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
25.7.06, 09:05 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
No, ja som jazdil aj s úplne odpojenou hadicou a motor v pohode išiel ... nehovorím ale, že to tak nebude...
ja by som si typol na:
- zaseknutý prívodný ventil v karbeci (tiež ma to nedávno pekne potrápilo...správalo sa to presne ako si opísal...ani za toho svätého naštartovať, iskru dávalo, zrazu to išlo, o dva dni to zasa nešlo,...)
- už spomínané kéontakty VN káblu...
len mi do toho nepasuje ten tvrdý brzdový pedál...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
25.7.06, 19:47 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
ferrari píše: No, ja som jazdil aj s úplne odpojenou hadicou a motor v pohode išiel ... nehovorím ale, že to tak nebude... ja by som si typol na: - zaseknutý prívodný ventil v karbeci (tiež ma to nedávno pekne potrápilo...správalo sa to presne ako si opísal...ani za toho svätého naštartovať, iskru dávalo, zrazu to išlo, o dva dni to zasa nešlo,...) - už spomínané kéontakty VN káblu...
len mi do toho nepasuje ten tvrdý brzdový pedál...
No právě, z toho tvrdého pedálu soudím že se jedná o něco co souvisí s motorem a zároveň brzdami. A to jen ta hadice (nebo membrána). A ty jsi jezdil bez tý hadice? To se divim že to vůbec jelo. Já ji měnil asi dva měsíce zpátky a ten motor se značně zklidnil, nekolísají mu otáčky a táhne.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
26.7.06, 07:07 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Šemik píše: ferrari píše: No, ja som jazdil aj s úplne odpojenou hadicou a motor v pohode išiel ... nehovorím ale, že to tak nebude... ja by som si typol na: - zaseknutý prívodný ventil v karbeci (tiež ma to nedávno pekne potrápilo...správalo sa to presne ako si opísal...ani za toho svätého naštartovať, iskru dávalo, zrazu to išlo, o dva dni to zasa nešlo,...) - už spomínané kéontakty VN káblu...
len mi do toho nepasuje ten tvrdý brzdový pedál... No právě, z toho tvrdého pedálu soudím že se jedná o něco co souvisí s motorem a zároveň brzdami. A to jen ta hadice (nebo membrána). A ty jsi jezdil bez tý hadice? To se divim že to vůbec jelo. Já ji měnil asi dva měsíce zpátky a ten motor se značně zklidnil, nekolísají mu otáčky a táhne.
No, nehovorím, že motor išiel práve pravidelne, ale v pohode to išlo a v pohode to aj štartovalo.
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
26.7.06, 11:57 |
|
|
goujet
Příspěvky: 8 Bydliště: Plzeň
|
Určitě koukni na svíčky a přikláním se k Šemíkovi s tou hadicí podtlaku posilovače vrzd. Zkontroluj ji. Já s ní mel problémy přisávala mi a motor měl nízké otáčky a bylo slyšet slabé syčení. Za druhé učitě svíčky zkontrolovat a za třetí karbec a přívod paliva a bude to ok.
|
26.7.06, 20:45 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Já měl v té hadici největší díru v tom ohybu u motoru v místech, kde je držena nahoře tou černou plastovou stahovací páskou. Jinak jsem tam měl ještě spoustu dalších malých direček, ale tahleta byla největší. Hlavně až ji budeš měnit tak tam na tu novou nezapoměn nasunout ten alobal. Jinak by se mohla kvůli tepelným emisím zejména od výfukového potrubí rozpustit
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
27.7.06, 07:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|