Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 15:45



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
 Výměna hlavy válců Š 110 
Autor Zpráva

Příspěvky: 6
Příspěvek Výměna hlavy válců Š 110
Ahoj lidičky, potřeboval bych poradit s hlavou válců.Tak trochu upravuju v rámci možnosti motor a mám dilema.Kamarád mi poradil abych tam dal místo puvodní hlavy hlavu ze Š105 má černé označení na boku, prý se mi zvětší komprese a bude větší výkon.No a já mám strach aby mi to ten motor vydržel, díky za radu.


30.1.09, 23:08
Profil
Pspvek Reklama

   
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Na starym motoru vic skody nez uzitku. 110 si hlidej. Zvysis kompresi, myslim ze budes mit mensi ventily, co muze vadit, vetrak uz tak ubira pri vyssich dost. A ohrozujes spodek motoru. Nic moc.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


30.1.09, 23:44
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Keď už čosik s hlavou, tak ju radšej znížiť...ale 110L má sériovo KP 8,8, myslím...a to nie je až tak málo, takže by som sa na to vykašlal...ako Viky naznačil, ak to máš v Š110, radšej pouvažuj, ako nahradiť mechaniký vetrák chladiča elektrickým...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


31.1.09, 10:25
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jsem odpůrcem elektrovětráku :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


31.1.09, 10:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Šemik píše:
Jsem odpůrcem elektrovětráku :)


Dôvod :?:

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


31.1.09, 10:41
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Vysoké proudové nároky větráku - původní alternátor nezvládá, cena nového výkonnějšího je přeci jen dost vysoká a spolehlivost toho elektrovětráku (uhlíky/komutátor)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


31.1.09, 10:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Šemik píše:
Vysoké proudové nároky větráku - původní alternátor nezvládá, cena nového výkonnějšího je přeci jen dost vysoká a spolehlivost toho elektrovětráku (uhlíky/komutátor)


JJ...no, treba to preskúmať a nainštalovať asik 55A alternátor...alebo osadiť chladič zo 120tky normálne dopredu...

No, isté je, že keď mi raz spadol remeň vetráku (som o tom nevedel), tak auto zrazu bolo živšie odspodu, šlo to lepšie vytáčať a bolo tichúčke...potom vyvarilo :lol:

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


31.1.09, 10:49
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Mě i ta 55A přijde málo, větrák bych viděl někde okolo 500W minimálně, a to je asi 42A.. Alespoň 90A alternátor by to chtělo

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


31.1.09, 10:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Šemik píše:
Mě i ta 55A přijde málo, větrák bych viděl někde okolo 500W minimálně, a to je asi 42A.. Alespoň 90A alternátor by to chtělo


200W mohol stačiť... :oops:

Obrázek

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


31.1.09, 16:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Tak-tak, chce to iba vyskúšať...iste, tiež je pravda, že tie vetráky nie sú stavané na trvalý chod, ale iste to už má niekto vyskúšané...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


31.1.09, 17:13
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek Re: Výměna hlavy válců Š 110
mambo_ma píše:
Š105 má černé označení na boku, prý se mi zvětší komprese a bude větší výkon.No a já mám strach aby mi to ten motor vydržel, díky za radu.


105ka ma mensi saci ventily,takze bys musel davat 120kovy...ale jinak to neni spatnej napad..lepsi nez snizovat originalni hlavu.. a s tou kompresi nebude tak zle..kdyz das 105 hlavu na 120ku, tak se zvedne z 8,5 na 9,5 coz neni hrozny.. ja bych do 105kovy hlavy sel..teda s vymenou ventilu

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


2.2.09, 12:04
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
A to ako zväčším ventily? Či sa dá sedlo prefrézovať na väčší priemer tanierika?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


2.2.09, 17:36
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
jo, sedlo 105 prebrousis na ventil 120..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


2.2.09, 21:29
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
pokud vím, tak ventily jsou stejné... jiné má jen LS/GLS, která má i jiné pružiny a pochopitelně hlavu, která má jinou kompresi, vyšší, jiné kanály...

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


6.2.09, 22:56
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
no LSka ma ventily jiny,to jo,ale 105 a 120 stejny???? proc by potom nekdo tvrdil,ze hlava 105 na motoru 120 pomuze,ale ve vyssich otackach ne,protoze jsou maly kanaly???

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


8.2.09, 19:19
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 15 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz