Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 05:45



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
 Priprava na vstrikovani 
Autor Zpráva
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek Priprava na vstrikovani
Zdravim,
jelikoz se blizi chcile kdy bude vlecka hotova a budu ji nandavat, coz bude znamenat, ze vyhodim i motor a prevodovku, chtel bych se vas optat jak pripravit motor a prevodovku na vstrikovani. Ne ze bych ho chtel ale treba prijde doba kdy bych ho vyzkousel...

Dik

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


20.4.09, 17:33
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek Re: Priprava na vstrikovani
Majlanky píše:
Zdravim,
jelikoz se blizi chcile kdy bude vlecka hotova a budu ji nandavat, coz bude znamenat, ze vyhodim i motor a prevodovku, chtel bych se vas optat jak pripravit motor a prevodovku na vstrikovani. Ne ze bych ho chtel ale treba prijde doba kdy bych ho vyzkousel...

Dik

díru na snímač otáček, jestli chceš dělat BMM, tak nic jinýho, ale jesli MPI tak ještě čidlo klepání...všechno ostatní nastrojíš už v autě

edit: ještě zpátečku na benzín...a samozřejmě elektriku

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


20.4.09, 17:57
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Zpatecku na benzin sem udelal nanytovanim matky do hrdla. Hall je dobry udelat dle Jirky, ale je potreba umet svaret hlinik.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


20.4.09, 18:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
a rovno nahodit BMM (Mpi) zotrvacnik.

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


20.4.09, 18:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Matthes píše:
Zpatecku na benzin sem udelal nanytovanim matky do hrdla. Hall je dobry udelat dle Jirky, ale je potreba umet svaret hlinik.


hall se da nekolika zpusoby jen navrtat to nestaci je potreba tam stejne neco navarit a potom obrousit aby bylo do ceho vrtat je to potreba ale presne odmerit a to i hloubku potom....ja jsem zvolil druhou moznost a to vyriznout cast favoritacke prevodovky prave s hallem a i jednim steftem co drzi motor pak do prevodovky 742 vyriznes tuhle cast taky se steftem cele to sesadis dopasujes nechas svarit...nemusis nic obrabet a mas zarucenou presnou polohu prave diky tomu steftu...priznam se ja jsem to jeste ani nezavaril.. :oops: proste jsem to sesdil..utahnul...a namontoval abych to mohl vyzkouset...ale ja s tim zase nejezdim takze to dodelam pozdeji jak budu davat prevodovku....ale proste jen ze bez zavareni to take drzi....no a nebo moznost vyrobit svuj kotouc ktery je treba ale prekreslit pro navrzeny prumer dle puvodniho setrvaku a ten pak muzes dat na remenici..tu ale zase je potreba upravit na soustruhu pro uchyceni kotouce...fotky tohohle jsou v tematu projekt 600i

dalsi vec je jake vstrikovani uz to psal ondra...takze dle toho potrebujes snimace umistit cerpadlo muzes dat mimo nadrz ale nemuze byt pres puvodni hadicku 6mm takze vyresit silnejsi privod paliva a prepad..u 742 bych privod resil teckem na spojovaci hadici a prepad treba navrtanim a zalisovanim trubicky do plovaku nebo z plechu udelat jeste jedno vicko z vrchu vrtnout diru a prisroubovat pres tesneni klidne treba samorezkama....lepsi je to resit az to budes delat..

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


20.4.09, 18:59
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 58
Bydliště: Žilina, SVK
Příspěvek 
Tak ja mam v mojom Rapide 130 BMM vstrek a nemozem si ho vynachvalit. Jedine co bolo treba urbit, ako uz pani spominali bola diera v prevodovke na hallov snimac otacok (treba ju urobit na spravnom mieste, to je po prve a po druhe, nesuhlasim s tym ze treba nejake zvaranie hliniku, ja som normalne spravil jednu velku dieru, vedla dierku so zavitom na srob, vypodlozil gumou kvoli hlbke a zatial zaklopat drzi vsetko normalne...), potom vyriesit privod paliva a jeho navrat (privod som riesil po porade s Jirim cez Tcko na spajacej hadici nadrzi a navrat navarenim takeho vodarenskeho cajprdku na nalievaciu trubicu) anakoniec pozapajat elektriku, poumiestnovat nadobky s uhlim a podobne kravinky, hlavne nezabudni na 6202 lozisko do klukovky... Keby si mal nejake otazky kontakt najdes, mozes sa cokolvek opytat :)

_________________
Obrázek


24.4.09, 10:18
Profil ICQ
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 6 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz