Matthes píše:
Zpatecku na benzin sem udelal nanytovanim matky do hrdla. Hall je dobry udelat dle Jirky, ale je potreba umet svaret hlinik.
hall se da nekolika zpusoby jen navrtat to nestaci je potreba tam stejne neco navarit a potom obrousit aby bylo do ceho vrtat je to potreba ale presne odmerit a to i hloubku potom....ja jsem zvolil druhou moznost a to vyriznout cast favoritacke prevodovky prave s hallem a i jednim steftem co drzi motor pak do prevodovky 742 vyriznes tuhle cast taky se steftem cele to sesadis dopasujes nechas svarit...nemusis nic obrabet a mas zarucenou presnou polohu prave diky tomu steftu...priznam se ja jsem to jeste ani nezavaril..
proste jsem to sesdil..utahnul...a namontoval abych to mohl vyzkouset...ale ja s tim zase nejezdim takze to dodelam pozdeji jak budu davat prevodovku....ale proste jen ze bez zavareni to take drzi....no a nebo moznost vyrobit svuj kotouc ktery je treba ale prekreslit pro navrzeny prumer dle puvodniho setrvaku a ten pak muzes dat na remenici..tu ale zase je potreba upravit na soustruhu pro uchyceni kotouce...fotky tohohle jsou v tematu projekt 600i
dalsi vec je jake vstrikovani uz to psal ondra...takze dle toho potrebujes snimace umistit cerpadlo muzes dat mimo nadrz ale nemuze byt pres puvodni hadicku 6mm takze vyresit silnejsi privod paliva a prepad..u 742 bych privod resil teckem na spojovaci hadici a prepad treba navrtanim a zalisovanim trubicky do plovaku nebo z plechu udelat jeste jedno vicko z vrchu vrtnout diru a prisroubovat pres tesneni klidne treba samorezkama....lepsi je to resit az to budes delat..