|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Felicia BMM - nastavení klapky bez VAGu
Autor |
Zpráva |
Hopity
Příspěvky: 25 Bydliště: Jemnice, okr. Třebíč
|
Felicia BMM - nastavení klapky bez VAGu
Zdravím všechny, chci vymontovat a vyčistit škrtící klapku ale nevím jak ji potom nastavit, jestli je to vůbec potřeba. předem díky za odpovědi
|
31.5.09, 20:19 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
u BMM klapku nečisti tam se nezasírá - je čištěná benzínem
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
31.5.09, 20:24 |
|
|
Hopity
Příspěvky: 25 Bydliště: Jemnice, okr. Třebíč
|
OK, já mám 135b a mám doma těleso klapky ze 136 a chtěl bych ho tam dát, musí se to teda nějak nastavit? Chci postupně předělat na 136
|
31.5.09, 20:29 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Hopity píše: OK, já mám 135b a mám doma těleso klapky ze 136 a chtěl bych ho tam dát, musí se to teda nějak nastavit? Chci postupně předělat na 136
dej jí tam, zapoj konektory a na chvíli (tak 3 minuty) zapni klíček
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
31.5.09, 20:30 |
|
|
Hopity
Příspěvky: 25 Bydliště: Jemnice, okr. Třebíč
|
díky, a má to teda vůbec nějakej smysl? Jako jestli se to vyplatí, nečekám od toho samozřejmě kdoví co ale trochu by to pomoct mohlo ne?
|
31.5.09, 20:31 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
máš štěstí že od toho nečekáš kdoví co dočkáš se nic miloš
|
31.5.09, 20:35 |
|
|
Hopity
Příspěvky: 25 Bydliště: Jemnice, okr. Třebíč
|
Ale když vyměním vstřikovač, klapku a jednotku, to už by mohlo být lepší ne? Někde jsem četl že samotnou výměnou jednotky dosáhly nějakýho zlepšení, ale teď přesně nevím kolik. Pokud to teda nebyly kecy.
|
31.5.09, 20:39 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Hopity píše: Ale když vyměním vstřikovač, klapku a jednotku, to už by mohlo být lepší ne? Někde jsem četl že samotnou výměnou jednotky dosáhly nějakýho zlepšení, ale teď přesně nevím kolik. Pokud to teda nebyly kecy.
no, tak podla mojho sedliackeho rozumu tomu nepomozes pretoze 136 ma uplne iny kompresny pomer na ktory nie je jednotka prisposobena, takze prirastok vykonu by som ocakaval skorej zaporny
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
31.5.09, 20:41 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
darklord píše: Hopity píše: Ale když vyměním vstřikovač, klapku a jednotku, to už by mohlo být lepší ne? Někde jsem četl že samotnou výměnou jednotky dosáhly nějakýho zlepšení, ale teď přesně nevím kolik. Pokud to teda nebyly kecy. no, tak podla mojho sedliackeho rozumu tomu nepomozes pretoze 136 ma uplne iny kompresny pomer na ktory nie je jednotka prisposobena, takze prirastok vykonu by som ocakaval skorej zaporny
Podla mna, ak si vmeni aj vacku a rj, tak si pomoze. Pojde to o 0,1 chlpu rychlejsie.
KP +vacka presuva vykon do vyssich otacok
Rozdiel bude aj v spotrebe benzinu...
Vychadzam tiez zo sedliackeho rozumu a sposobe uvazovania RJ v BMM.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
31.5.09, 20:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|