Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 22:42



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
 Felicia BMM - nastavení klapky bez VAGu 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 25
Bydliště: Jemnice, okr. Třebíč
Příspěvek Felicia BMM - nastavení klapky bez VAGu
Zdravím všechny, chci vymontovat a vyčistit škrtící klapku ale nevím jak ji potom nastavit, jestli je to vůbec potřeba. předem díky za odpovědi


31.5.09, 20:19
Profil
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
u BMM klapku nečisti tam se nezasírá - je čištěná benzínem

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


31.5.09, 20:24
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 25
Bydliště: Jemnice, okr. Třebíč
Příspěvek 
OK, já mám 135b a mám doma těleso klapky ze 136 a chtěl bych ho tam dát, musí se to teda nějak nastavit? Chci postupně předělat na 136


31.5.09, 20:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Hopity píše:
OK, já mám 135b a mám doma těleso klapky ze 136 a chtěl bych ho tam dát, musí se to teda nějak nastavit? Chci postupně předělat na 136

dej jí tam, zapoj konektory a na chvíli (tak 3 minuty) zapni klíček

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


31.5.09, 20:30
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 25
Bydliště: Jemnice, okr. Třebíč
Příspěvek 
díky, a má to teda vůbec nějakej smysl? Jako jestli se to vyplatí, nečekám od toho samozřejmě kdoví co ale trochu by to pomoct mohlo ne?


31.5.09, 20:31
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
máš štěstí že od toho nečekáš kdoví co dočkáš se nic :wink: miloš


31.5.09, 20:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 25
Bydliště: Jemnice, okr. Třebíč
Příspěvek 
Ale když vyměním vstřikovač, klapku a jednotku, to už by mohlo být lepší ne? Někde jsem četl že samotnou výměnou jednotky dosáhly nějakýho zlepšení, ale teď přesně nevím kolik. Pokud to teda nebyly kecy.


31.5.09, 20:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
Hopity píše:
Ale když vyměním vstřikovač, klapku a jednotku, to už by mohlo být lepší ne? Někde jsem četl že samotnou výměnou jednotky dosáhly nějakýho zlepšení, ale teď přesně nevím kolik. Pokud to teda nebyly kecy.


no, tak podla mojho sedliackeho rozumu tomu nepomozes pretoze 136 ma uplne iny kompresny pomer na ktory nie je jednotka prisposobena, takze prirastok vykonu by som ocakaval skorej zaporny

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


31.5.09, 20:41
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
darklord píše:
Hopity píše:
Ale když vyměním vstřikovač, klapku a jednotku, to už by mohlo být lepší ne? Někde jsem četl že samotnou výměnou jednotky dosáhly nějakýho zlepšení, ale teď přesně nevím kolik. Pokud to teda nebyly kecy.


no, tak podla mojho sedliackeho rozumu tomu nepomozes pretoze 136 ma uplne iny kompresny pomer na ktory nie je jednotka prisposobena, takze prirastok vykonu by som ocakaval skorej zaporny

Podla mna, ak si vmeni aj vacku a rj, tak si pomoze. Pojde to o 0,1 chlpu rychlejsie.
KP +vacka presuva vykon do vyssich otacok
Rozdiel bude aj v spotrebe benzinu...
Vychadzam tiez zo sedliackeho rozumu a sposobe uvazovania RJ v BMM.

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


31.5.09, 20:52
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 9 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz