Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 02:33



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
 Po snížení hlavy zlenivěl 
Autor Zpráva

Příspěvky: 322
Bydliště: Slavičín
Příspěvek Po snížení hlavy zlenivěl
Jak už jsem psal dřív hlava byla sežraná tak musela jít o něco dolů+mi ještě zabrousily ventily.Chvíly to jelo solidně a teď to nějak umřelo.Mám se prý po 1000Km stavit v servise na seřízení ventilů.Je možný,že si to jako ,,sedlo" a teď je to rozhašené?No uvidím co to udělá až to seřídí.

_________________
Škoda favorit GLXI Solitaire 94,
250 000 Km,BMM 50 Kw LPG
Alfa romeo 156 2,4 JTDm (129 Kw)
škoda Felicia 1,3 MPi
http://moje.auto.cz/Ladi/favalek.html
http://moje.auto.cz/Ladi/ala.html


23.4.09, 16:56
Profil
Pspvek Reklama

   
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Jestli si to sedlo a nejsou vule na ventilech, tak je potreba to seridit rychle, jinak to zabrouseni ventilu zase pokazis.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


23.4.09, 17:01
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já vím, že kamarád jednou měnil těsnění pod hlavou na formanu. Měl hlavu taky dost chycenou, tak mu ji v nějaké firmě lízly. Jen o pár desetinek, myslím o 0,4mm. Když to poskládal, tak ji musel po asi týdnu dotáhnout ještě jednou. Prý se to tak má.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


23.4.09, 17:46
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Naopak, litinová hlava se dotahuje (stodvácy), hliníková se nedotahuje (favority).


23.4.09, 18:39
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
fatal píše:
Naopak, litinová hlava se dotahuje (stodvácy), hliníková se nedotahuje (favority).

jak pise fatal, u fava jen serid ventily..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


23.4.09, 22:51
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Aha, tak to můj kamarád asi dotahoval zbytečně. Měl formana 135LS. Už se mnou nepracuje, tak nevím.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


2.5.09, 09:24
Profil

Příspěvky: 22
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Mám dotaz vlastním feldu 1.6 rv.1998 když jedu po dálnici na pětku cca120kmh tak motor škubne jako by vynechal a zas běží dal normálním výkonem.Stává se to jednou za čas.Motor má větší spotřebu oleje cca.0.5l na 1000km.
Díky předem za radu

_________________
Š125 LPG
Felda1.6
JAWA21
2krát sekačka na trávu


3.5.09, 14:50
Profil ICQ

Příspěvky: 1
Příspěvek 15ctkovy motor
Dobry den....chtel bych se zeptat , my chceme upravit hasickou masinu ktera ma 15ctkovy skodovacky motor seriovy , original vacku vsechno a ma 18ctkove cerpadlo a nam prijde ze je strasne pod otackama. Jaka by byla nejlepsi uprava aniz bysme museli zvetsit obsah motoru?. My jsme premysleli ze bysme snizily hlavu rozbrousili a zvetsilu kanalky a dali jiny lepsi karburator ale zase jestli by se to nedusilo , ale nevim jestli by byla k teto uprave nutna ostra vacka .


10.7.09, 14:10
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek Re: 15ctkovy motor
martas0073 píše:
Dobry den....chtel bych se zeptat , my chceme upravit hasickou masinu ktera ma 15ctkovy skodovacky motor seriovy , original vacku vsechno a ma 18ctkove cerpadlo a nam prijde ze je strasne pod otackama. Jaka by byla nejlepsi uprava aniz bysme museli zvetsit obsah motoru?. My jsme premysleli ze bysme snizily hlavu rozbrousili a zvetsilu kanalky a dali jiny lepsi karburator ale zase jestli by se to nedusilo , ale nevim jestli by byla k teto uprave nutna ostra vacka .

s timhle di na nějaký fireforum...my máme 15tku mašinu, 18tkový kolo, překarburátováno a nějaká vačice tam taky bude, motor šlape jako hodinky, ale od seriovýho motoru to má hodně daleko, takže se ani nedivim, že vy to máte pod otáčkama :lol: :lol:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


12.7.09, 09:51
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Nikdy to nepůjde do maxima...vždycky to jede okolo středu....Leda že by jste měli i jiný čerpadlo...Proto se laboruje s objemem,aby tam byl nějakej ten střed....Jinak někdo jede oboje,motor i čerpadlo pak obvykle i vyhrává...ale je lehce nad středem,Ta patnáctka je na hranici,jede se od 17stovky vejš...Ale upravit se dá....Práce je na tom moc,už včera jste měli začít... :wink:


12.7.09, 19:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Nikdy to nepůjde do maxima...vždycky to jede okolo středu....Leda že by jste měli i jiný čerpadlo...Proto se laboruje s objemem,aby tam byl nějakej ten střed....Jinak někdo jede oboje,motor i čerpadlo pak obvykle i vyhrává...ale je lehce nad středem,Ta patnáctka je na hranici,jede se od 17stovky vejš...Ale upravit se dá....Práce je na tom moc,už včera jste měli začít... :wink:

už včera bylo pozdě, ale stojí do dost prachů...hlavně nejde moc o výkon, jako o krouťák...Notky maj (měli) 1,8 cca 60kw ale 180Nm krouťák a tlačí to víc, než 2,0 :)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


12.7.09, 22:46
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 11 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 45 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz