|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Po snížení hlavy zlenivěl
Autor |
Zpráva |
Ladin
Příspěvky: 322 Bydliště: Slavičín
|
Po snížení hlavy zlenivěl
Jak už jsem psal dřív hlava byla sežraná tak musela jít o něco dolů+mi ještě zabrousily ventily.Chvíly to jelo solidně a teď to nějak umřelo.Mám se prý po 1000Km stavit v servise na seřízení ventilů.Je možný,že si to jako ,,sedlo" a teď je to rozhašené?No uvidím co to udělá až to seřídí.
_________________ Škoda favorit GLXI Solitaire 94, 250 000 Km,BMM 50 Kw LPG Alfa romeo 156 2,4 JTDm (129 Kw) škoda Felicia 1,3 MPi http://moje.auto.cz/Ladi/favalek.html http://moje.auto.cz/Ladi/ala.html
|
23.4.09, 16:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Jestli si to sedlo a nejsou vule na ventilech, tak je potreba to seridit rychle, jinak to zabrouseni ventilu zase pokazis.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
23.4.09, 17:01 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Já vím, že kamarád jednou měnil těsnění pod hlavou na formanu. Měl hlavu taky dost chycenou, tak mu ji v nějaké firmě lízly. Jen o pár desetinek, myslím o 0,4mm. Když to poskládal, tak ji musel po asi týdnu dotáhnout ještě jednou. Prý se to tak má.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
23.4.09, 17:46 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Naopak, litinová hlava se dotahuje (stodvácy), hliníková se nedotahuje (favority).
|
23.4.09, 18:39 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
fatal píše: Naopak, litinová hlava se dotahuje (stodvácy), hliníková se nedotahuje (favority).
jak pise fatal, u fava jen serid ventily..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
23.4.09, 22:51 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Aha, tak to můj kamarád asi dotahoval zbytečně. Měl formana 135LS. Už se mnou nepracuje, tak nevím.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
2.5.09, 09:24 |
|
|
jaro
Příspěvky: 22 Bydliště: Vysočina
|
Mám dotaz vlastním feldu 1.6 rv.1998 když jedu po dálnici na pětku cca120kmh tak motor škubne jako by vynechal a zas běží dal normálním výkonem.Stává se to jednou za čas.Motor má větší spotřebu oleje cca.0.5l na 1000km.
Díky předem za radu
_________________ Š125 LPG
Felda1.6
JAWA21
2krát sekačka na trávu
|
3.5.09, 14:50 |
|
|
martas0073
Příspěvky: 1
|
15ctkovy motor
Dobry den....chtel bych se zeptat , my chceme upravit hasickou masinu ktera ma 15ctkovy skodovacky motor seriovy , original vacku vsechno a ma 18ctkove cerpadlo a nam prijde ze je strasne pod otackama. Jaka by byla nejlepsi uprava aniz bysme museli zvetsit obsah motoru?. My jsme premysleli ze bysme snizily hlavu rozbrousili a zvetsilu kanalky a dali jiny lepsi karburator ale zase jestli by se to nedusilo , ale nevim jestli by byla k teto uprave nutna ostra vacka .
|
10.7.09, 14:10 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: 15ctkovy motor
martas0073 píše: Dobry den....chtel bych se zeptat , my chceme upravit hasickou masinu ktera ma 15ctkovy skodovacky motor seriovy , original vacku vsechno a ma 18ctkove cerpadlo a nam prijde ze je strasne pod otackama. Jaka by byla nejlepsi uprava aniz bysme museli zvetsit obsah motoru?. My jsme premysleli ze bysme snizily hlavu rozbrousili a zvetsilu kanalky a dali jiny lepsi karburator ale zase jestli by se to nedusilo , ale nevim jestli by byla k teto uprave nutna ostra vacka .
s timhle di na nějaký fireforum...my máme 15tku mašinu, 18tkový kolo, překarburátováno a nějaká vačice tam taky bude, motor šlape jako hodinky, ale od seriovýho motoru to má hodně daleko, takže se ani nedivim, že vy to máte pod otáčkama
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
12.7.09, 09:51 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Nikdy to nepůjde do maxima...vždycky to jede okolo středu....Leda že by jste měli i jiný čerpadlo...Proto se laboruje s objemem,aby tam byl nějakej ten střed....Jinak někdo jede oboje,motor i čerpadlo pak obvykle i vyhrává...ale je lehce nad středem,Ta patnáctka je na hranici,jede se od 17stovky vejš...Ale upravit se dá....Práce je na tom moc,už včera jste měli začít...
|
12.7.09, 19:11 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
patrik-hp píše: Nikdy to nepůjde do maxima...vždycky to jede okolo středu....Leda že by jste měli i jiný čerpadlo...Proto se laboruje s objemem,aby tam byl nějakej ten střed....Jinak někdo jede oboje,motor i čerpadlo pak obvykle i vyhrává...ale je lehce nad středem,Ta patnáctka je na hranici,jede se od 17stovky vejš...Ale upravit se dá....Práce je na tom moc,už včera jste měli začít...
už včera bylo pozdě, ale stojí do dost prachů...hlavně nejde moc o výkon, jako o krouťák...Notky maj (měli) 1,8 cca 60kw ale 180Nm krouťák a tlačí to víc, než 2,0
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
12.7.09, 22:46 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|