|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Autor |
Zpráva |
rasken1
Příspěvky: 34
|
felicia 1,6 mpi a glx
chtel bych si koupit feldu Škoda Felicia Kombi 1.6 GLX
jakej je v tom rozdil kdyz utoho neni mpi dekuju moc
|
10.9.06, 11:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
1,6 ve Felicii má vícebodové vstřikování, tudíž jiná verze než MPi není
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
10.9.06, 12:13 |
|
|
rasken1
Příspěvky: 34
|
dikaz
ale co znamena to GLX? VYBAVA PLNA ?
|
10.9.06, 13:19 |
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
Jj...
Byly dva základní stupně výbavy - LX a GLX, LX bylo ješlě odlišený na podstupně jako LX Speciál a tak nějak... GLX je ale každopádně nejvyšší stupeň výbavy.
Pro motory 1,6 bylo značení LX, GLX, pro 1,3 se lišilo podle výkonu motoru - slabší 40 kW LX, GLX, silnější 50 kW LXi, GLXi.
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
10.9.06, 16:26 |
|
|
jarda11
Příspěvky: 89 Bydliště: Praha
|
hans píše: Jj... Byly dva základní stupně výbavy - LX a GLX, LX bylo ješlě odlišený na podstupně jako LX Speciál a tak nějak... GLX je ale každopádně nejvyšší stupeň výbavy. Pro motory 1,6 bylo značení LX, GLX, pro 1,3 se lišilo podle výkonu motoru - slabší 40 kW LX, GLX, silnější 50 kW LXi, GLXi.
To "i" se (nejen u Fe) používá pro odlišení motorů se vstřikováním u verzí, které se vyráběly i s karburátorem.
|
10.9.06, 18:33 |
|
|
Kybergreg
Příspěvky: 263
|
jarda11 píše: hans píše: Jj... Byly dva základní stupně výbavy - LX a GLX, LX bylo ješlě odlišený na podstupně jako LX Speciál a tak nějak... GLX je ale každopádně nejvyšší stupeň výbavy. Pro motory 1,6 bylo značení LX, GLX, pro 1,3 se lišilo podle výkonu motoru - slabší 40 kW LX, GLX, silnější 50 kW LXi, GLXi. To "i" se (nejen u Fe) používá pro odlišení motorů se vstřikováním u verzí, které se vyráběly i s karburátorem.
U Felicií se íčkem odlišuje slabší a silnější verze motoru, přičemž obě mají vícebodové vstřikování. To, co píšeš, platí pro Favority.
|
12.9.06, 09:25 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
MPi je prostě vícebodové vstřikování a slabý a silný motor se prostě píše 40 kW a 50kW a 55 kW, záleží na nastavení řídící jednotky a pořád je to MPi, jediný rozdíl je že l,6 je jetronik mareli a l,3 je motronik simens, jetronik má rozdělovač a můžeš seřizovat předstih nastavováním rozdělovače a u motroniku je rozdělovač vykochaný nebo tam není a předstih řídí řídící jednotka, pokud chceš nastavit jiný předstih musíš přepsat údaje v řídící jednotce miloš
|
12.9.06, 16:58 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|