Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 03:34



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
 felicia 1,6 mpi a glx 
Autor Zpráva

Příspěvky: 34
Příspěvek felicia 1,6 mpi a glx
chtel bych si koupit feldu Škoda Felicia Kombi 1.6 GLX
jakej je v tom rozdil kdyz utoho neni mpi dekuju moc


10.9.06, 11:45
Profil
Pspvek Reklama

   
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek 
1,6 ve Felicii má vícebodové vstřikování, tudíž jiná verze než MPi není

_________________
1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD
2) Sarah - Škoda 105 S
3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk

Škoda 742 Forever Team


10.9.06, 12:13
Profil ICQ

Příspěvky: 34
Příspěvek 
dikaz
ale co znamena to GLX? VYBAVA PLNA ?


10.9.06, 13:19
Profil
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek 
Jj...
Byly dva základní stupně výbavy - LX a GLX, LX bylo ješlě odlišený na podstupně jako LX Speciál a tak nějak... GLX je ale každopádně nejvyšší stupeň výbavy.
Pro motory 1,6 bylo značení LX, GLX, pro 1,3 se lišilo podle výkonu motoru - slabší 40 kW LX, GLX, silnější 50 kW LXi, GLXi.

_________________
1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD
2) Sarah - Škoda 105 S
3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk

Škoda 742 Forever Team


10.9.06, 16:26
Profil ICQ

Příspěvky: 89
Bydliště: Praha
Příspěvek 
hans píše:
Jj...
Byly dva základní stupně výbavy - LX a GLX, LX bylo ješlě odlišený na podstupně jako LX Speciál a tak nějak... GLX je ale každopádně nejvyšší stupeň výbavy.
Pro motory 1,6 bylo značení LX, GLX, pro 1,3 se lišilo podle výkonu motoru - slabší 40 kW LX, GLX, silnější 50 kW LXi, GLXi.


To "i" se (nejen u Fe) používá pro odlišení motorů se vstřikováním u verzí, které se vyráběly i s karburátorem.


10.9.06, 18:33
Profil

Příspěvky: 263
Příspěvek 
jarda11 píše:
hans píše:
Jj...
Byly dva základní stupně výbavy - LX a GLX, LX bylo ješlě odlišený na podstupně jako LX Speciál a tak nějak... GLX je ale každopádně nejvyšší stupeň výbavy.
Pro motory 1,6 bylo značení LX, GLX, pro 1,3 se lišilo podle výkonu motoru - slabší 40 kW LX, GLX, silnější 50 kW LXi, GLXi.


To "i" se (nejen u Fe) používá pro odlišení motorů se vstřikováním u verzí, které se vyráběly i s karburátorem.

U Felicií se íčkem odlišuje slabší a silnější verze motoru, přičemž obě mají vícebodové vstřikování. To, co píšeš, platí pro Favority.


12.9.06, 09:25
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
MPi je prostě vícebodové vstřikování a slabý a silný motor se prostě píše 40 kW a 50kW a 55 kW, záleží na nastavení řídící jednotky a pořád je to MPi, jediný rozdíl je že l,6 je jetronik mareli a l,3 je motronik simens, jetronik má rozdělovač a můžeš seřizovat předstih nastavováním rozdělovače a u motroniku je rozdělovač vykochaný nebo tam není a předstih řídí řídící jednotka, pokud chceš nastavit jiný předstih musíš přepsat údaje v řídící jednotce miloš


12.9.06, 16:58
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 7 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz