Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 23:59



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Fa: teploměr oleje 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 149
Bydliště: Praha západ (tj. Středočeský kraj, NEJSEM Pražák!!! :)
Příspěvek Fa: teploměr oleje
Přemýšlím, jak na to.
Napadlo mě do vany navrtat dirku, navařit matku a do ní našroubovat čidlo teploty vody (jak je v domečku termostatu) a signál měřit stejným budikem, resp. identickým (do přístrojovky přidělat ještě jeden teploměr) - výhoda bude v odpadnuvší kalibraci. :) Teploměr je cejchovaný do 110°C a víc, a přes nějakých 110 stupňů stejně olej nepoleze...
Jen mě napadlo, jestli s tím někdo máte zkušenosti, popř. nějakou radu?

Díky


22.6.09, 12:15
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Moje garáž: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... start=1545

A další strany k náhlednutí. 8)

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


22.6.09, 12:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 149
Bydliště: Praha západ (tj. Středočeský kraj, NEJSEM Pražák!!! :)
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Moje garáž: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... start=1545

A další strany k náhlednutí. 8)


Aha... Takže Ty jsi to čidlo dával místo výpusťáku? (jestli se dobře koukám)


22.6.09, 12:30
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
Martine: a kolik jsi měl největší teplotu oleje? Stačí ten budík?

_________________
Škoda 105 (motor 120;136)


22.6.09, 12:48
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
V zimě při -4°C sem to dostal po 20ti km na 72°C po příjezdu z rychlé rovinky do města. Jinak tam bylo tak 65°C

Ted když je tepleji se při normální jizdě pohybuji kolem 70 - 75°C neustále jak se to ohřeje.

Při víkendovém výletě se zátěží a slušným tempem tam bylo 80 -85°C a chvílemi k 90°C

Známý to má takto na 66kW 1.4 v bloku Rapid a prý pří kravení v pařáku není problém přes 100°C což je v chlazeném zásobníku jako je vana už celkem dost. Ale dnešní oleje to zmáknou.

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


22.6.09, 13:38
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
Takže budík to zvládá... :wink:

Záleží jak moc je to diskutabilní hodnota když je to chycený k vaně,ale orientačně stačí.

_________________
Škoda 105 (motor 120;136)


22.6.09, 13:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3198
Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
Příspěvek 
no olej by se přes stovku dostat neměl...jestli jo tak je potřeba chladič...

_________________
Škoda 135 Rapid
Ford S-max TDCi
Volvo S60 AWDoff 2.4T
Škoda 742 Forever Team
Škoda TW Coupe Club


22.6.09, 14:01
Profil ICQ

Příspěvky: 376
Příspěvek 
Měřit teplotu oleje ve vaně je trochu diskutabilní... Daleko lepší je si vyrobit redukci na baroskop a měřit teplotu oleje tam. Jinak provozní teplota oleje v motoru je 100°C +/- 10% takže pokud je 90° ve vaně není se čeho děsit.


22.6.09, 14:11
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Proto vždy píši že měřím orientační hodnotu teploty oleje v chlazeném zásobníku.

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


22.6.09, 15:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 149
Bydliště: Praha západ (tj. Středočeský kraj, NEJSEM Pražák!!! :)
Příspěvek 
jj, já taky nepotřebuji teplotu oleje s přesností na několik stupňů - jde mi o orientační hodnotu, abych věděl, kdy na to můžu začít šlapat, nebo zase kdy zklidnit hormon. :) Na výrobu redukce k baroskopu nemám možnosti a asi ani schopnosti :) Montáž do té vany se mi zdá, k mým účelům, celkem dostačující. Teď ale váhám, jestli dělat novou díru a závit do vany, nebo dát čidlo místo výpusťáku - tam ale zase budu mít strach, že čidlo někde uloupnu :?
Jinak měl jsem taky Lancii Dedru TDS, tam nebylo nic vyjímečného mít na oleji i kolem 110° - jenže tam to bylo asi tím, že to byl turbodiesel...


22.6.09, 20:29
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
do vany udělat ze strany od telefonku čidlo..jak to dáš do vypoušŤáku, za 3 dny to je v hajzlu...párkrát už sem si šrtnul a ten šroub už má docela fest rejhy...no a vana ostatně taky :roll:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


22.6.09, 20:34
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Chlapi,teplota oleje je v létě běžně 100-120 stupňu..AUDI 80 maj některé teploměry už z výroby,tak jsem to už viděl,ale neměla by skočit přes 130 stupňů..U fava je přece záslepka olejového kanálu ne?Je pod alternátorem,tak jestli není lepší vykoumat umístění čidla tam..;-)

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


23.6.09, 20:31
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Možné je vše. Já se ničeho nebojím. :D

Ale jesi to tam není ovlivněno teplotu bloku zase. Nevim no...diskusi se nebráním.

Otázka pak jesi měřit před filtrem za filtrem nebo u filtru ?

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


23.6.09, 20:33
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
http://skoda-virt.cz/cz/forum/vzkazy/10 ... lak-oleje/
:idea:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


23.6.09, 20:53
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
asi vám dám nákres s teplotama oleje na konkrétních místech v motoru

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


23.6.09, 21:00
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz