Autor |
Zpráva |
Kaliban123
Příspěvky: 761 Bydliště: Brno
|
Motor 1,8 66kw z golfa
Prosím Vás hledám informace o tomto motoru případně nějaké zkušenosti s ním na netu jsem po několika hodinách hledání nic moc nenašel nevíte někdo o nějakých stránkách kde by něco bylo? Sic to není škodovka ani ze škodovky ale i tak. Za každou radu děkuji.
_________________ Škoda 742 Forever Team ale jezdím žabožroutem
|
12.11.08, 17:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kaliban123
Příspěvky: 761 Bydliště: Brno
|
jinak ještě sháním info o tomhle motoru protože o něm uvažuju do svého fava
_________________ Škoda 742 Forever Team ale jezdím žabožroutem
|
12.11.08, 18:08 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
to je pekna kravina
|
12.11.08, 18:17 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5638 Bydliště: Plzeň
|
souhlas s Vítem, za tu práci to nestojí. Radši fabku (vnitřek) s ohledem na legálnost. Nikdo nic nepozná a pojede to taky tak
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
12.11.08, 18:25 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
a navic to bude o hromadu zeleza lehci
|
12.11.08, 18:28 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5638 Bydliště: Plzeň
|
přesně . A ještě asi x dalších argumentů, kterých je k těmto motorům napsáno, když někoho napadne to cpát do škodovky
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
12.11.08, 18:37 |
|
|
Kaliban123
Příspěvky: 761 Bydliště: Brno
|
A mohl by jste mi někdo tedy hodit alespoň nějaký odkaz kde je někde něco k tomu napsáno? Legálnost neřeším. Složitost zástavby taky ne protože motor už je upraven a jezdí ve favoritu. Že bude těžší to je mi jasné, ale už nikde nemůžu zjistit jak je těžký takže zatím beru jen hodnoty co vím a to 1,8 66kw nic víc zas tak nevím a to mi přijde že by mohlo jet líp než střeva z fabky
_________________ Škoda 742 Forever Team ale jezdím žabožroutem
|
12.11.08, 19:03 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
jistě že mohlo objem ničim nenahradíš
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
12.11.08, 19:06 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
ja sem tenhle motor mel v toledu a byl sem plne spokojen....nejaka fabia 1.4 se nechyta ta 1.8 ma spodek v otackach se taky chova pekne...na pomerne starej osmiventil i s toledem dokazal slusne jezdit jak do fava s tim nevim...ja osobne bych to po pravde asi taky nedelal..duvod ten ze treba to toledo s tim motorem stoji dnes treba 20tis...a o nic se nestaras...favo s timhle ani neprepises...problem na technicke a tak...ale nechci odrazovat je to jen muj nazor...ja osobne bych to nedelal takhle pro bezne jezdeni...jinak se mi ten motor libi sam sem uvazoval ze si ho dam do skodovky prave kvuli obsahu...a vykonu v nizzich otackach ma jedobodove vstrikovani Bosch to same co je ve favoritu..jednoduche..
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
12.11.08, 20:38 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5638 Bydliště: Plzeň
|
Kaliban123: střevama z fabky a poměrně snadnou úpravou budeš mít těch 65kW taky a bez případných problémů. Ale je to na Tobě, zda chceš riskovat
EDIT: a ani nemusí být střeva z fabky, dá se toho dosáhnout na 1,3ce
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
Naposledy upravil MATTESS dne 13.11.08, 06:45, celkově upraveno 1
|
12.11.08, 21:19 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
ten motor už ježděnej z favorita se prodával na www.ewrc.cz...taky sem o něm uvažoval, ale když už tohle, tak radši 1,616V nebo 1,8 20V
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
12.11.08, 22:33 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
MATTESS píše: Kaliban123: střevama z fabky a poměrně snadnou úpravou budeš mít těch 65kW taky a bez případných problémů. Ale je to na Tobě, zda chceš riskovat EDIT: a ani nemusí být střeva z fabky, dá se toho dosáhnout na 1,3ce
áno, dosaneš to aj s 1.3, rsp motor Fabka 1.4 ale až pri 5750ot/min, tá 1.8 má perfektný krúťak aj výkon už od spodu....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
13.11.08, 10:36 |
|
|
Kaliban123
Příspěvky: 761 Bydliště: Brno
|
Souhlas s michalkatka navíc by mě zajímalo jakou snadnou úpravou toho chceš dosáhnout ano když se upraví nebo se dají střeva z fabky tak to bude legální ale zase aby se to taky trochu vyplatilo. Opravdu rád si nechám poradit, ale zatím tu nepadl jediný odkaz na stránky kde se toto řešilo že to je k ničemu.
Asi jsem se už jak tak to po sobě čtu rozhodl
Ondras83: jasný je to taky možnost a další volba, ale na tomhle se mi právě líbí že to bude defakto se vším potřebným k zástavbě a je to už vyřešené takže investice to už budou víceméně konečné.
Zajímalo by mě jestli někdo má s tímhle motorem zkušenosti jakou tak má spotřebu
_________________ Škoda 742 Forever Team ale jezdím žabožroutem
|
13.11.08, 18:19 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5638 Bydliště: Plzeň
|
Kaliban123: podívej se na úpravy, co má např. Tuner#2. A jede to krásně a řekl bych, že průběh výkonu a krouťáku je taky pěkný. Ohledně zástavby VW - prohledej virt, tam se to řešilo několikrát.
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
13.11.08, 18:45 |
|
|
Kaliban123
Příspěvky: 761 Bydliště: Brno
|
nelze virt opět nejede ale pak kouknu
_________________ Škoda 742 Forever Team ale jezdím žabožroutem
|
13.11.08, 19:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|