Autor |
Zpráva |
acheron21
Příspěvky: 110
|
Extremna spotreba Favo
Zdravim,mam Favorita 135,r.v.93,karburator a tiez mam problem Zacal strasne zrat. Na 100km ZMIZLO 16l benzinu.Tak sa chcem poradit,cim by to mohlo byt,pripadne ako by som to opravil.
Dakujem.
|
5.7.09, 15:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
werty
Příspěvky: 376
|
Můžu ti vyjmenovat několik problémů, ale takřka všechny krom několika se budou týkat karburátoru...Teď jde jen o to jestli si na zkontrolování a případnou opravu troufneš sám nebo bude lepší když opravu svěříš někomu kdo se v tom vyzná.
|
5.7.09, 17:23 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Buď bude prasklá některá hadička, která přivádí palivo do karburátoru. Nebo bude chyba v samotném karburátoru. Někdy bývá pořád aktivní automatický sytič a tím je velká spotřeba.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
5.7.09, 18:32 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
Re: Extremna spotreba Favo
acheron21 píše: Zdravim,mam Favorita 135,r.v.93,karburator a tiez mam problem Zacal strasne zrat. Na 100km ZMIZLO 16l benzinu.Tak sa chcem poradit,cim by to mohlo byt,pripadne ako by som to opravil. Dakujem. Priciny mozu byt po celej ceste benzinu az do karburatoru . pocnuc nadrzou ( moze byt netesna , prerazena , netesniace hrdlo ... ) , privod paliva ( predrana hadicka , prehnita rurka ... ) AC pumpa ( prerazena membrana - to som mal ja ) , netesniaci/zlomeny naustok odbublinkovaca , netesniaci naustok karburatotu ( toto som mal tiez a skoro som kvoli tomu vyhorel ale neviem ci favo to ma tiez tak stupidne riesene ako 742 ) a samotny karbec a to je viacero moznosti
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
5.7.09, 18:37 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
otáčky volnoběhu za tepla a za studena jsou jaké?
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
5.7.09, 20:37 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
pokud mas 16litru na 100km...to dokazu jet i ja....kdyz se setrim..jinak za 20...ale me to tece vse do valcu..tobe bych rekl ze potece trubka pod autem..ta vratka...takova spotreba by se jinak projevila na chodu motoru..pokud auto jezdi normalne tak to nekd etece....a jeste koukni jestli ti nepribyva olej
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
5.7.09, 22:50 |
|
|
acheron21
Příspěvky: 110
|
Na vsetko si kludne trufnem sam,asi okrem toho karburatoru,nemam potuchy ako sa da zostelovat alebo nieco podobne.HAdicka prasknuta neni na 99%,mozno ACpumpa,ale myslim ze hlavne karburator.Automat.sytic sa normalne vypina a ke sa auto zohreje tak ma tak 700-800otacok.
No a motor vyzera ze ide poriadku,az ked prudsie pridam,tak zacne trochu cukat a ma taky dunivy zvuk.
|
6.7.09, 10:28 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
acheron21 píše: Na vsetko si kludne trufnem sam,asi okrem toho karburatoru,nemam potuchy ako sa da zostelovat alebo nieco podobne.HAdicka prasknuta neni na 99%,mozno ACpumpa,ale myslim ze hlavne karburator.Automat.sytic sa normalne vypina a ke sa auto zohreje tak ma tak 700-800otacok. No a motor vyzera ze ide poriadku,az ked prudsie pridam,tak zacne trochu cukat a ma taky dunivy zvuk. nezabudaj ze benzin je prchavy a hadice nemusia byt nutne mokre . Tu AC vyskusas tak ze pri zahriatom motore otvoris nalievacie hrdlo oleja a cuchas ci neni citit benzin . ak ti to zacalo nahle , typoval by som tu AC , mas pridavny filter paliva ? ak nie , skontroluj ho - ak niekde presakuje , v motorovom priestore je teplo , to sa odpari ze si ani nevsimnes . A pozri ten natrubok karbu , to je nebezpecne ( mozes vyhoriet )
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
6.7.09, 20:13 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Vysoko teoreticky by to mohol spôsobovať aj totálne rozbitý rozdeľovač, ale žeby až 16l??? A ako to ide, keď kľudne jazdíš?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
6.7.09, 20:23 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
ferrari píše: Vysoko teoreticky by to mohol spôsobovať aj totálne rozbitý rozdeľovač, ale žeby až 16l??? A ako to ide, keď kľudne jazdíš? to by mu strielalo a zahadzovalo sviecky , 16 l to by musel mat predstih jak krava a to by nespravilo z nicoho nic ( jedine ze by sa povolil a pohol rozdelovac )
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
6.7.09, 20:33 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
presne tenhle problem jsem mel taky kdyz jsem dal favo 135 s LEKRem do meho auta a spotreba byla taky zhruba 15-16l/100km. bohuzel vsak nevim cim to bylo, vyresil jsem to vymenou karburatoru. pozdeji tento vadny karburator byl osazen na jiny motor a byl tam problem ze mel strasne vysoky volnobeh asi 3000rpm - na to poradil automechanik vymenit membranu akceleracni pumpicky (bylo i mokre vicko te pumpicky od benzinu) a od te doby to auto jezdilo normalne.
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
6.7.09, 20:43 |
|
|
acheron21
Příspěvky: 110
|
Vcera som si urobil nadrz pod kapatou,takze to cez hadicky neslo a spotreba bola presne taka 15-16l,a to som jazdil normalne,ziadna podlaha.To strielanie...ked ho vytocim na cca 3000rpm a pustim plyn tak je pocut strielanie do vyfuku.
Kolko by mal byt predstih? skusim pozret aj to.
A este by som chcel vediet ci je niaky rozdiel medz karb. 135 a 136?
dik
|
7.7.09, 10:27 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Rozdíl mezi karburátory není žádný. Předstih na volnoběh by měl být zhruba 4-5°.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
7.7.09, 12:03 |
|
|
PJDefort
Příspěvky: 1357 Bydliště: Teplice
|
předstih u 135 má být v rozsahu 0-4°
_________________ Škoda Felicia Magic 1.3 MPI 50kW, najeto 59 000 km
|
7.7.09, 12:18 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
zkontorloval bych jestli tesni ventil v karburatoru v lovakove komore..nebo jestli se ti neuvolnila tryska nebo neco to je strasne moc
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
7.7.09, 19:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|