Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 22:48



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Extremna spotreba Favo 
Autor Zpráva

Příspěvky: 110
Příspěvek Extremna spotreba Favo
Zdravim,mam Favorita 135,r.v.93,karburator a tiez mam problem :( Zacal strasne zrat. Na 100km ZMIZLO 16l benzinu.Tak sa chcem poradit,cim by to mohlo byt,pripadne ako by som to opravil.
Dakujem.


5.7.09, 15:39
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 376
Příspěvek 
Můžu ti vyjmenovat několik problémů, ale takřka všechny krom několika se budou týkat karburátoru...Teď jde jen o to jestli si na zkontrolování a případnou opravu troufneš sám nebo bude lepší když opravu svěříš někomu kdo se v tom vyzná.


5.7.09, 17:23
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Buď bude prasklá některá hadička, která přivádí palivo do karburátoru. Nebo bude chyba v samotném karburátoru. Někdy bývá pořád aktivní automatický sytič a tím je velká spotřeba.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


5.7.09, 18:32
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek Re: Extremna spotreba Favo
acheron21 píše:
Zdravim,mam Favorita 135,r.v.93,karburator a tiez mam problem :( Zacal strasne zrat. Na 100km ZMIZLO 16l benzinu.Tak sa chcem poradit,cim by to mohlo byt,pripadne ako by som to opravil.
Dakujem.
Priciny mozu byt po celej ceste benzinu az do karburatoru . pocnuc nadrzou ( moze byt netesna , prerazena , netesniace hrdlo ... ) , privod paliva ( predrana hadicka , prehnita rurka ... ) AC pumpa ( prerazena membrana - to som mal ja ) , netesniaci/zlomeny naustok odbublinkovaca , netesniaci naustok karburatotu ( toto som mal tiez a skoro som kvoli tomu vyhorel ale neviem ci favo to ma tiez tak stupidne riesene ako 742 :roll: ) a samotny karbec a to je viacero moznosti

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


5.7.09, 18:37
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
otáčky volnoběhu za tepla a za studena jsou jaké?

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


5.7.09, 20:37
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
pokud mas 16litru na 100km...to dokazu jet i ja....kdyz se setrim..jinak za 20...ale me to tece vse do valcu..tobe bych rekl ze potece trubka pod autem..ta vratka...takova spotreba by se jinak projevila na chodu motoru..pokud auto jezdi normalne tak to nekd etece....a jeste koukni jestli ti nepribyva olej

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


5.7.09, 22:50
Profil ICQ

Příspěvky: 110
Příspěvek 
Na vsetko si kludne trufnem sam,asi okrem toho karburatoru,nemam potuchy ako sa da zostelovat alebo nieco podobne.HAdicka prasknuta neni na 99%,mozno ACpumpa,ale myslim ze hlavne karburator.Automat.sytic sa normalne vypina a ke sa auto zohreje tak ma tak 700-800otacok.
No a motor vyzera ze ide poriadku,az ked prudsie pridam,tak zacne trochu cukat a ma taky dunivy zvuk.


6.7.09, 10:28
Profil ICQ
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
acheron21 píše:
Na vsetko si kludne trufnem sam,asi okrem toho karburatoru,nemam potuchy ako sa da zostelovat alebo nieco podobne.HAdicka prasknuta neni na 99%,mozno ACpumpa,ale myslim ze hlavne karburator.Automat.sytic sa normalne vypina a ke sa auto zohreje tak ma tak 700-800otacok.
No a motor vyzera ze ide poriadku,az ked prudsie pridam,tak zacne trochu cukat a ma taky dunivy zvuk.
nezabudaj ze benzin je prchavy a hadice nemusia byt nutne mokre . Tu AC vyskusas tak ze pri zahriatom motore otvoris nalievacie hrdlo oleja a cuchas ci neni citit benzin . ak ti to zacalo nahle , typoval by som tu AC , mas pridavny filter paliva ? ak nie , skontroluj ho - ak niekde presakuje , v motorovom priestore je teplo , to sa odpari ze si ani nevsimnes . A pozri ten natrubok karbu , to je nebezpecne ( mozes vyhoriet )

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


6.7.09, 20:13
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Vysoko teoreticky by to mohol spôsobovať aj totálne rozbitý rozdeľovač, ale žeby až 16l??? A ako to ide, keď kľudne jazdíš?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


6.7.09, 20:23
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
ferrari píše:
Vysoko teoreticky by to mohol spôsobovať aj totálne rozbitý rozdeľovač, ale žeby až 16l??? A ako to ide, keď kľudne jazdíš?
to by mu strielalo a zahadzovalo sviecky , 16 l to by musel mat predstih jak krava a to by nespravilo z nicoho nic ( jedine ze by sa povolil a pohol rozdelovac )

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


6.7.09, 20:33
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
presne tenhle problem jsem mel taky kdyz jsem dal favo 135 s LEKRem do meho auta a spotreba byla taky zhruba 15-16l/100km. bohuzel vsak nevim cim to bylo, vyresil jsem to vymenou karburatoru. pozdeji tento vadny karburator byl osazen na jiny motor a byl tam problem ze mel strasne vysoky volnobeh asi 3000rpm - na to poradil automechanik vymenit membranu akceleracni pumpicky (bylo i mokre vicko te pumpicky od benzinu) a od te doby to auto jezdilo normalne.

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


6.7.09, 20:43
Profil ICQ

Příspěvky: 110
Příspěvek 
Vcera som si urobil nadrz pod kapatou,takze to cez hadicky neslo a spotreba bola presne taka 15-16l,a to som jazdil normalne,ziadna podlaha.To strielanie...ked ho vytocim na cca 3000rpm a pustim plyn tak je pocut strielanie do vyfuku.
Kolko by mal byt predstih? skusim pozret aj to.
A este by som chcel vediet ci je niaky rozdiel medz karb. 135 a 136?
dik


7.7.09, 10:27
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Rozdíl mezi karburátory není žádný. Předstih na volnoběh by měl být zhruba 4-5°.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


7.7.09, 12:03
Profil

Příspěvky: 1357
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
předstih u 135 má být v rozsahu 0-4°

_________________
Škoda Felicia Magic 1.3 MPI 50kW, najeto 59 000 km


7.7.09, 12:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
zkontorloval bych jestli tesni ventil v karburatoru v lovakove komore..nebo jestli se ti neuvolnila tryska nebo neco to je strasne moc

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


7.7.09, 19:10
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz