Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 00:49



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Problém s motorem 
Autor Zpráva

Příspěvky: 59
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Příspěvek Problém s motorem
Mám ve š100 motor favorit, startuje dobře, volnoběh drží a na neutrál jde ihned do plných otáček bezproblému, ale když se chci rozjet tak nemá vůbec výkon..nedám tam víc jak dvojku protože to vůbec neutáhne, vůbec nejde do otáček. Nevím čím by to mohlo být, zkoušel sem předstih, ten mám tak 7, karburátor mám SEDR, základní nastavení-motor je serie...mohlo by to být pumpičkou akcelerátoru ale s jiným karburátorem co se zkoušel to je stejné, už tedy nevím...nevíte někdo prosím co s tím??děkuji


9.9.06, 20:19
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 52
Bydliště: Puchov, SK
Příspěvek 
Ja by som hladal problem asi v zapalovacej sustave, kedze karbec to pravdepodobne nie je,ked si ho menil, mozno sviecky, ak mas moznost zmerat priebeh regulacie predstihu stroboskopom, skontrolovat volu ventilov. Chcelo by to napisat viac o tom ako sa motor sprava pri zatazeni, ci neskube, co robi ked je sytic....


10.9.06, 06:01
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Problém s motorem
jackfree píše:
Mám ve š100 motor favorit, startuje dobře, volnoběh drží a na neutrál jde ihned do plných otáček bezproblému, ale když se chci rozjet tak nemá vůbec výkon..nedám tam víc jak dvojku protože to vůbec neutáhne, vůbec nejde do otáček. Nevím čím by to mohlo být, zkoušel sem předstih, ten mám tak 7, karburátor mám SEDR, základní nastavení-motor je serie...mohlo by to být pumpičkou akcelerátoru ale s jiným karburátorem co se zkoušel to je stejné, už tedy nevím...nevíte někdo prosím co s tím??děkuji


sundej vzduchovej filtr a pohni plynem jesli vytříkne benzín tak je to v zapalování

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


10.9.06, 08:31
Profil ICQ

Příspěvky: 59
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Příspěvek 
No právě že bez zátěžě se ten motor chová normálně, člověk má pocit že sedne a odjede, ale omyl. Jak se chci rozjet šlápnu na plyn, auto se dá do pohybu ale motor jakoby vůbec neměl výkon a nenabírá otáčky, podobně jako bych se rozjížděl na trojku...ale problém je že se otáčky nezvýší i když jedu třeba minutu s plynem na podlaze a mam tam jedničku, dvojku...když vyšlápnu spojku motor se normálně vytáčí. Startuji se sytičem, po zahřátí drží volnoběh bez problému bez něj...


10.9.06, 11:37
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Zkousels to auto roztlacit? Aby to pak nebyla naka hovadina jako treba zaseknuta brzda atd :D
Asi je to blbost ale za zkousku nic nedas :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


10.9.06, 13:45
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
U favo motoru je myslím delší páčka na karbecu na přidávání plynu, takže i při sešlápnutém pedálu byla otevřena jen z poloviny. Ale karburátor na favo asi nebyl SEDR, tak nevím

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


10.9.06, 13:56
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 59
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Příspěvek 
No brzdama to bohužel není, to auta jede na neutral úplně volně....no a karburátor je 130kovej sedr a otevírá naplno.... zkusim vyměnit rozdělovač, jestli není tam nějaká zrada, ja se v motorech moc nevyznam...


10.9.06, 14:56
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
jackfree píše:
No brzdama to bohužel není, to auta jede na neutral úplně volně....no a karburátor je 130kovej sedr a otevírá naplno.... zkusim vyměnit rozdělovač, jestli není tam nějaká zrada, ja se v motorech moc nevyznam...


proč celej stačí vyměnit víčko palec a kontakt

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


10.9.06, 19:08
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Pokud by mel vymrdany "loziska" v kerejch je ta hridelka tak by to nepomohlo.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


10.9.06, 19:38
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Matthes píše:
Pokud by mel vymrdany "loziska" v kerejch je ta hridelka tak by to nepomohlo.


to ne ale dyžtak to může požít na jinej rozdělovač

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


10.9.06, 19:47
Profil ICQ

Příspěvky: 89
Bydliště: Praha
Příspěvek 
jackfree píše:
No právě že bez zátěžě se ten motor chová normálně, člověk má pocit že sedne a odjede, ale omyl. Jak se chci rozjet šlápnu na plyn, auto se dá do pohybu ale motor jakoby vůbec neměl výkon a nenabírá otáčky, podobně jako bych se rozjížděl na trojku...ale problém je že se otáčky nezvýší i když jedu třeba minutu s plynem na podlaze a mam tam jedničku, dvojku...když vyšlápnu spojku motor se normálně vytáčí. Startuji se sytičem, po zahřátí drží volnoběh bez problému bez něj...


Já bych hledal chybu spíš v rozvodech nebo ve spojce než v zapalování... :?:


10.9.06, 20:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
jarda11 píše:
jackfree píše:
No právě že bez zátěžě se ten motor chová normálně, člověk má pocit že sedne a odjede, ale omyl. Jak se chci rozjet šlápnu na plyn, auto se dá do pohybu ale motor jakoby vůbec neměl výkon a nenabírá otáčky, podobně jako bych se rozjížděl na trojku...ale problém je že se otáčky nezvýší i když jedu třeba minutu s plynem na podlaze a mam tam jedničku, dvojku...když vyšlápnu spojku motor se normálně vytáčí. Startuji se sytičem, po zahřátí drží volnoběh bez problému bez něj...


Já bych hledal chybu spíš v rozvodech nebo ve spojce než v zapalování... :?:


Anebo v převodovce :?

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


10.9.06, 20:50
Profil ICQ

Příspěvky: 89
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Bukaj píše:
jarda11 píše:
jackfree píše:
No právě že bez zátěžě se ten motor chová normálně, člověk má pocit že sedne a odjede, ale omyl. Jak se chci rozjet šlápnu na plyn, auto se dá do pohybu ale motor jakoby vůbec neměl výkon a nenabírá otáčky, podobně jako bych se rozjížděl na trojku...ale problém je že se otáčky nezvýší i když jedu třeba minutu s plynem na podlaze a mam tam jedničku, dvojku...když vyšlápnu spojku motor se normálně vytáčí. Startuji se sytičem, po zahřátí drží volnoběh bez problému bez něj...


Já bych hledal chybu spíš v rozvodech nebo ve spojce než v zapalování... :?:


Anebo v převodovce :?


jj Pokud nepřeslechl vynechávání válců a nejde skutečně o chybu v zapalování. Lepší ale při problémech se zapalováním bývá hledat chybu nejdřív ve svíčkách, pak ve VN kabelech a až pak v rozdělovači (vzhledem k četnosti závad).


10.9.06, 21:19
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
jarda11 píše:
Bukaj píše:
jarda11 píše:
jackfree píše:
No právě že bez zátěžě se ten motor chová normálně, člověk má pocit že sedne a odjede, ale omyl. Jak se chci rozjet šlápnu na plyn, auto se dá do pohybu ale motor jakoby vůbec neměl výkon a nenabírá otáčky, podobně jako bych se rozjížděl na trojku...ale problém je že se otáčky nezvýší i když jedu třeba minutu s plynem na podlaze a mam tam jedničku, dvojku...když vyšlápnu spojku motor se normálně vytáčí. Startuji se sytičem, po zahřátí drží volnoběh bez problému bez něj...


Já bych hledal chybu spíš v rozvodech nebo ve spojce než v zapalování... :?:


Anebo v převodovce :?


jj Pokud nepřeslechl vynechávání válců a nejde skutečně o chybu v zapalování. Lepší ale při problémech se zapalováním bývá hledat chybu nejdřív ve svíčkách, pak ve VN kabelech a až pak v rozdělovači (vzhledem k četnosti závad).


obecně platí od nejlevnějšího

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


11.9.06, 19:47
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Jakou mas kompresi? Neni ten motor naprd? Anebo ucpany karb, procistils ho? Treba je ucpana tryska a nema benzin???

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


11.9.06, 20:05
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz