Autor |
Zpráva |
jackfree
Příspěvky: 59 Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
|
Problém s motorem
Mám ve š100 motor favorit, startuje dobře, volnoběh drží a na neutrál jde ihned do plných otáček bezproblému, ale když se chci rozjet tak nemá vůbec výkon..nedám tam víc jak dvojku protože to vůbec neutáhne, vůbec nejde do otáček. Nevím čím by to mohlo být, zkoušel sem předstih, ten mám tak 7, karburátor mám SEDR, základní nastavení-motor je serie...mohlo by to být pumpičkou akcelerátoru ale s jiným karburátorem co se zkoušel to je stejné, už tedy nevím...nevíte někdo prosím co s tím??děkuji
|
9.9.06, 20:19 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
rado.h
Příspěvky: 52 Bydliště: Puchov, SK
|
Ja by som hladal problem asi v zapalovacej sustave, kedze karbec to pravdepodobne nie je,ked si ho menil, mozno sviecky, ak mas moznost zmerat priebeh regulacie predstihu stroboskopom, skontrolovat volu ventilov. Chcelo by to napisat viac o tom ako sa motor sprava pri zatazeni, ci neskube, co robi ked je sytic....
|
10.9.06, 06:01 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Problém s motorem
jackfree píše: Mám ve š100 motor favorit, startuje dobře, volnoběh drží a na neutrál jde ihned do plných otáček bezproblému, ale když se chci rozjet tak nemá vůbec výkon..nedám tam víc jak dvojku protože to vůbec neutáhne, vůbec nejde do otáček. Nevím čím by to mohlo být, zkoušel sem předstih, ten mám tak 7, karburátor mám SEDR, základní nastavení-motor je serie...mohlo by to být pumpičkou akcelerátoru ale s jiným karburátorem co se zkoušel to je stejné, už tedy nevím...nevíte někdo prosím co s tím??děkuji
sundej vzduchovej filtr a pohni plynem jesli vytříkne benzín tak je to v zapalování
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
10.9.06, 08:31 |
|
|
jackfree
Příspěvky: 59 Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
|
No právě že bez zátěžě se ten motor chová normálně, člověk má pocit že sedne a odjede, ale omyl. Jak se chci rozjet šlápnu na plyn, auto se dá do pohybu ale motor jakoby vůbec neměl výkon a nenabírá otáčky, podobně jako bych se rozjížděl na trojku...ale problém je že se otáčky nezvýší i když jedu třeba minutu s plynem na podlaze a mam tam jedničku, dvojku...když vyšlápnu spojku motor se normálně vytáčí. Startuji se sytičem, po zahřátí drží volnoběh bez problému bez něj...
|
10.9.06, 11:37 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Zkousels to auto roztlacit? Aby to pak nebyla naka hovadina jako treba zaseknuta brzda atd
Asi je to blbost ale za zkousku nic nedas
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
10.9.06, 13:45 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
U favo motoru je myslím delší páčka na karbecu na přidávání plynu, takže i při sešlápnutém pedálu byla otevřena jen z poloviny. Ale karburátor na favo asi nebyl SEDR, tak nevím
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
10.9.06, 13:56 |
|
|
jackfree
Příspěvky: 59 Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
|
No brzdama to bohužel není, to auta jede na neutral úplně volně....no a karburátor je 130kovej sedr a otevírá naplno.... zkusim vyměnit rozdělovač, jestli není tam nějaká zrada, ja se v motorech moc nevyznam...
|
10.9.06, 14:56 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
jackfree píše: No brzdama to bohužel není, to auta jede na neutral úplně volně....no a karburátor je 130kovej sedr a otevírá naplno.... zkusim vyměnit rozdělovač, jestli není tam nějaká zrada, ja se v motorech moc nevyznam...
proč celej stačí vyměnit víčko palec a kontakt
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
10.9.06, 19:08 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Pokud by mel vymrdany "loziska" v kerejch je ta hridelka tak by to nepomohlo.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
10.9.06, 19:38 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Matthes píše: Pokud by mel vymrdany "loziska" v kerejch je ta hridelka tak by to nepomohlo.
to ne ale dyžtak to může požít na jinej rozdělovač
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
10.9.06, 19:47 |
|
|
jarda11
Příspěvky: 89 Bydliště: Praha
|
jackfree píše: No právě že bez zátěžě se ten motor chová normálně, člověk má pocit že sedne a odjede, ale omyl. Jak se chci rozjet šlápnu na plyn, auto se dá do pohybu ale motor jakoby vůbec neměl výkon a nenabírá otáčky, podobně jako bych se rozjížděl na trojku...ale problém je že se otáčky nezvýší i když jedu třeba minutu s plynem na podlaze a mam tam jedničku, dvojku...když vyšlápnu spojku motor se normálně vytáčí. Startuji se sytičem, po zahřátí drží volnoběh bez problému bez něj...
Já bych hledal chybu spíš v rozvodech nebo ve spojce než v zapalování...
|
10.9.06, 20:43 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
jarda11 píše: jackfree píše: No právě že bez zátěžě se ten motor chová normálně, člověk má pocit že sedne a odjede, ale omyl. Jak se chci rozjet šlápnu na plyn, auto se dá do pohybu ale motor jakoby vůbec neměl výkon a nenabírá otáčky, podobně jako bych se rozjížděl na trojku...ale problém je že se otáčky nezvýší i když jedu třeba minutu s plynem na podlaze a mam tam jedničku, dvojku...když vyšlápnu spojku motor se normálně vytáčí. Startuji se sytičem, po zahřátí drží volnoběh bez problému bez něj... Já bych hledal chybu spíš v rozvodech nebo ve spojce než v zapalování...
Anebo v převodovce
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
10.9.06, 20:50 |
|
|
jarda11
Příspěvky: 89 Bydliště: Praha
|
Bukaj píše: jarda11 píše: jackfree píše: No právě že bez zátěžě se ten motor chová normálně, člověk má pocit že sedne a odjede, ale omyl. Jak se chci rozjet šlápnu na plyn, auto se dá do pohybu ale motor jakoby vůbec neměl výkon a nenabírá otáčky, podobně jako bych se rozjížděl na trojku...ale problém je že se otáčky nezvýší i když jedu třeba minutu s plynem na podlaze a mam tam jedničku, dvojku...když vyšlápnu spojku motor se normálně vytáčí. Startuji se sytičem, po zahřátí drží volnoběh bez problému bez něj... Já bych hledal chybu spíš v rozvodech nebo ve spojce než v zapalování... Anebo v převodovce
jj Pokud nepřeslechl vynechávání válců a nejde skutečně o chybu v zapalování. Lepší ale při problémech se zapalováním bývá hledat chybu nejdřív ve svíčkách, pak ve VN kabelech a až pak v rozdělovači (vzhledem k četnosti závad).
|
10.9.06, 21:19 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
jarda11 píše: Bukaj píše: jarda11 píše: jackfree píše: No právě že bez zátěžě se ten motor chová normálně, člověk má pocit že sedne a odjede, ale omyl. Jak se chci rozjet šlápnu na plyn, auto se dá do pohybu ale motor jakoby vůbec neměl výkon a nenabírá otáčky, podobně jako bych se rozjížděl na trojku...ale problém je že se otáčky nezvýší i když jedu třeba minutu s plynem na podlaze a mam tam jedničku, dvojku...když vyšlápnu spojku motor se normálně vytáčí. Startuji se sytičem, po zahřátí drží volnoběh bez problému bez něj... Já bych hledal chybu spíš v rozvodech nebo ve spojce než v zapalování... Anebo v převodovce jj Pokud nepřeslechl vynechávání válců a nejde skutečně o chybu v zapalování. Lepší ale při problémech se zapalováním bývá hledat chybu nejdřív ve svíčkách, pak ve VN kabelech a až pak v rozdělovači (vzhledem k četnosti závad).
obecně platí od nejlevnějšího
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
11.9.06, 19:47 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Jakou mas kompresi? Neni ten motor naprd? Anebo ucpany karb, procistils ho? Treba je ucpana tryska a nema benzin???
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
11.9.06, 20:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|