Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 06:42



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
 Klepání v motoru 1,6 AEE Felicia 
Autor Zpráva

Příspěvky: 1
Bydliště: Boženy Němcové 123, 664 11 Zbýšov
Příspěvek Klepání v motoru 1,6 AEE Felicia
Ahoj, mám Flelici 1,6 a už když jsem ji koupil tak se z motoru ozývalo hlasité klepání, podle minulého majitele jsou to prý hadroštely, po rozdělání motoru jsme zjistily, že dva jsou trochu utopený tak jsme vyměnily. Klepání ale nezmizelo. Nevíte někdo prosím jak zjistit i ostatní, jestli jim něco je, nebo jestli jste již někdo něco podobného neřešil a čím by to mohlo být. Nerad bch je vyměnil všechny a pak zjistil že je to pořád stejný. Děkuji za pomoooc


11.12.09, 16:48
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Klepání v motoru 1,6 AEE Felicia
aj hydroštely, ale typické klepanie robia vybehané vodítka ventilov...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


11.12.09, 21:27
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Klepání v motoru 1,6 AEE Felicia
Kubiš Ondřej píše:
Ahoj, mám Flelici 1,6 a už když jsem ji koupil tak se z motoru ozývalo hlasité klepání, podle minulého majitele jsou to prý hadroštely, po rozdělání motoru jsme zjistily, že dva jsou trochu utopený tak jsme vyměnily. Klepání ale nezmizelo. Nevíte někdo prosím jak zjistit i ostatní, jestli jim něco je, nebo jestli jste již někdo něco podobného neřešil a čím by to mohlo být. Nerad bch je vyměnil všechny a pak zjistil že je to pořád stejný. Děkuji za pomoooc



musíš umět rozetnat jestli klepe klika, písty nebo hadroštely na to je stetoskop cílená diagnostika a zkuenosti jinak můžeš měnit pokus omyl miloš


11.12.09, 22:16
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
taky dokáže pěkně rachotit vstřik, zvuk je srovnatelenej s klepáním hydroštelu, ale u vstřiku to určíš snadno, za chodu postupně odpojuješ jeden po druhým a zase připojuješ, změnu poznáš hned, hydroštel jedině stethoscopem a dobře poslouchat, jinak taky zkus poptat co tam je za olej v motoru, pokud ti bejvalej majitel řekne že 15W40 tak všechno špatně a pokud ti řekne že to tam lil celou dobu, tak můžeš koupit všechny hydroštely, jo jen tak mezi řečí, kolik to má najetý? Jinak taky hlídej hladinu oleje, u některých 1,6 bstačí aby olej klesnul na minimum a už cvakaj hydro a u některých zase je olej pod minimem a neděje se nic.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


12.12.09, 16:12
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 4 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz