|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 4 ] |
|
Klepání v motoru 1,6 AEE Felicia
Autor |
Zpráva |
Kubiš Ondřej
Příspěvky: 1 Bydliště: Boženy Němcové 123, 664 11 Zbýšov
|
Klepání v motoru 1,6 AEE Felicia
Ahoj, mám Flelici 1,6 a už když jsem ji koupil tak se z motoru ozývalo hlasité klepání, podle minulého majitele jsou to prý hadroštely, po rozdělání motoru jsme zjistily, že dva jsou trochu utopený tak jsme vyměnily. Klepání ale nezmizelo. Nevíte někdo prosím jak zjistit i ostatní, jestli jim něco je, nebo jestli jste již někdo něco podobného neřešil a čím by to mohlo být. Nerad bch je vyměnil všechny a pak zjistil že je to pořád stejný. Děkuji za pomoooc
|
11.12.09, 16:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Klepání v motoru 1,6 AEE Felicia
aj hydroštely, ale typické klepanie robia vybehané vodítka ventilov...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
11.12.09, 21:27 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Klepání v motoru 1,6 AEE Felicia
Kubiš Ondřej píše: Ahoj, mám Flelici 1,6 a už když jsem ji koupil tak se z motoru ozývalo hlasité klepání, podle minulého majitele jsou to prý hadroštely, po rozdělání motoru jsme zjistily, že dva jsou trochu utopený tak jsme vyměnily. Klepání ale nezmizelo. Nevíte někdo prosím jak zjistit i ostatní, jestli jim něco je, nebo jestli jste již někdo něco podobného neřešil a čím by to mohlo být. Nerad bch je vyměnil všechny a pak zjistil že je to pořád stejný. Děkuji za pomoooc
musíš umět rozetnat jestli klepe klika, písty nebo hadroštely na to je stetoskop cílená diagnostika a zkuenosti jinak můžeš měnit pokus omyl miloš
|
11.12.09, 22:16 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
taky dokáže pěkně rachotit vstřik, zvuk je srovnatelenej s klepáním hydroštelu, ale u vstřiku to určíš snadno, za chodu postupně odpojuješ jeden po druhým a zase připojuješ, změnu poznáš hned, hydroštel jedině stethoscopem a dobře poslouchat, jinak taky zkus poptat co tam je za olej v motoru, pokud ti bejvalej majitel řekne že 15W40 tak všechno špatně a pokud ti řekne že to tam lil celou dobu, tak můžeš koupit všechny hydroštely, jo jen tak mezi řečí, kolik to má najetý? Jinak taky hlídej hladinu oleje, u některých 1,6 bstačí aby olej klesnul na minimum a už cvakaj hydro a u některých zase je olej pod minimem a neděje se nic.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
12.12.09, 16:12 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 4 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|