Autor |
Zpráva |
bubu
Příspěvky: 25
|
fávo se dusí
Nevíte čím to může být? Když přidám víc plynu, tak se tomu nechce a jakoby se dusí, prostě nezrychlí, spíš skoro naopak.
Nevím jestli to může být tím, ale na pár jízd jsem měl předtím vyndanou tu rouru sání. Ale zas sem ji tam vrátil a pořád to dělá.
tuhle: http://picasaweb.google.com/demoturnov/ ... 5234063202
_________________ Škoda Favorit 135, 43kW
|
5.1.10, 09:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
len ruru alebo cely filtrbox? (to v com je vzduchovy filter)
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
5.1.10, 10:00 |
|
|
bubu
Příspěvky: 25
|
deekay píše: len ruru alebo cely filtrbox? (to v com je vzduchovy filter)
jen rouru, ten filtr tam normalne byl...proste jsem ho kvuli necemu sundal protoze prekazel a pak jsem ho tam zapomnel dat
_________________ Škoda Favorit 135, 43kW
|
5.1.10, 10:08 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
to by nemalo vadit, "tuneri" to odhadzuju cele
ak by si mal prec tely box aj s filtrom tak sa tam mohlo dostat nejake svinstvo ale takto ma moc nenapada
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
5.1.10, 13:30 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
ale mohol si nejako pohnut rozdelovacom alebo kabel povytiahnut, skus to skontrolovat
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
5.1.10, 13:31 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
To bude v karburaci, spotřebu to má normální? Když se v nízkých otáčkách rychle nepřidává plyn (měla by tam fungovat akcelrační pumpička), tak se to jinak chová normálně?
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
5.1.10, 15:54 |
|
|
bubu
Příspěvky: 25
|
Nepér píše: To bude v karburaci, spotřebu to má normální? Když se v nízkých otáčkách rychle nepřidává plyn (měla by tam fungovat akcelrační pumpička), tak se to jinak chová normálně?
No dělá to chvilku tak spotřebu nevim. Jo, když jedu tak do čtvrt/půl plynu tak je to v pohodě. Jak přidám víc tak to blbne. Tak vyčistit karbec jo?
_________________ Škoda Favorit 135, 43kW
|
6.1.10, 08:12 |
|
|
josa
Příspěvky: 133 Bydliště: Palárikovo okres NZ
|
Re: fávo se dusí
obdobny problem. ale nerobi to vzdy. ked mam plyn stlaceny asi na 1/4 tak auto ide v pohode. akonahle prudko dupnem na plyn tak auto 2x cukne (akoby ho zadusilo) a potom pomaly zacne zrychlovat. Favo 135 bmm '94
_________________ Favorit 135LX BMM '94 red 40kW (781.135B)
|
14.2.11, 15:59 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Re: fávo se dusí
Akcelerační pumpička ti tam asi nestříká benzín přímo do chřtánu, jak má.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
14.2.11, 22:42 |
|
|
josa
Příspěvky: 133 Bydliště: Palárikovo okres NZ
|
Re: fávo se dusí
Da sa to opravit? alebo treba nieco vymenit?
_________________ Favorit 135LX BMM '94 red 40kW (781.135B)
|
14.2.11, 22:59 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: fávo se dusí
dôležitejšia je dávka, to zabezpečuje taký gumový bazmek pod membránou akceleračky, samozrejme kanáliky aj tryska musia byť čistučké... toto platí pre krbec
ak to robí BMM tak je to jasný potenciometer klapky....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
14.2.11, 23:13 |
|
|
josa
Příspěvky: 133 Bydliště: Palárikovo okres NZ
|
Re: fávo se dusí
A ten potenciometer je v kde? da sa to nejako skontrolovat ci to je nim, alebo treba vymenu. vlastne potenciometer klapky coho to je?
_________________ Favorit 135LX BMM '94 red 40kW (781.135B)
|
14.2.11, 23:27 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: fávo se dusí
to je odporová dráha po ktorej behá vodivý bežec a vďaka tomu RJ vie kedy pridáš plyn a začne chŕliť viac paliva...
oprava nemožná, občas pomôže prečistenie dráhy diavou, pri tvojích otázkach ti to neodporúčam ani skúšať, je to kalibrované v presnej polohe a tie bežce sú také titeravé...
náhradný potenciometer sa samostatný zohnať nedá, jedine celá klapka nová cca 200eur, použitá 10-30eur...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
14.2.11, 23:42 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: fávo se dusí
jestli je to BMM tk klasika palivový filtr nikdo nikdy neměnil, palivo stova prolíná miloš
|
15.2.11, 06:33 |
|
|
josa
Příspěvky: 133 Bydliště: Palárikovo okres NZ
|
Re: fávo se dusí
no skusim vymenit najskor ten palivovy. Lebo nerobi to vzdy.. vacsinou, ale obcas dupnem na plyn a v pohode akceleruje.
_________________ Favorit 135LX BMM '94 red 40kW (781.135B)
|
15.2.11, 10:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|