Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 08:58



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 problem po vymene lambdy - 1.3 MPi 
Autor Zpráva

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek problem po vymene lambdy - 1.3 MPi
Brachova filda 1.3 MPi mela vadnou lambadu - chyba 00525 - oxygen sensor 27-10 output open intermittent. Dal sem novou sondu, vymazal chybu a rovnou sme se rozhodli ze pucnem klapku, volnobeh taky nebyl idealni. Klapku sme vycistili a zresetoval sem jednotku pres Motordiag.

Potom sem motor poprve nahodil od vymeny sondy a otacky motoru litaji nahoru dolu 1500-2300rpm furt dokola. Zakladni nastaveni klapky
skupina 04 kanal 098 - 4,30 a 3,95V.

Ve VAGu se jinak moc nevyznam a nevim co s tim dal, poradite mi nekdo? Diky Nak

Obrázek

takhle to furt lita nahoru a dolu


30.1.10, 15:59
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
vyprávěj mi o postupu reset u motordiagu jak jsi to dělal miloš


30.1.10, 16:37
Profil

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Kabel do USB v notasu, kabel do zasuvky v Aute, zapnu zapalovani (vyple spotrebice), pustim ten motordiag a dam reset jednotky. Program si najde jednotku a zacne mazat jednotlive bloky pameti. Jak dobehne tak vypise ze mam vytahnout pojistku 1, vytahnu pojistku. Pak chce abych vypnul zapalovani a strcil pojistku 1 zpatky.

Nakonec mi napise ze mam jit pres VAG do skupiny 04 zakladni nastaveni, blok 098 a dat 000 a start. No ja mam VAG 3.03 tusim a dam jedine 098 a GO - slysim vrceni cvakani
hodnoty litaji a nakonec se ustali na 4,30 a 3,95V a konec. Pak sem vypnul zapalovani na 30s aspon.

Nastartoval no a uz to litalo. Zopakoval sem to nekolikrat ale nic, zadna zmena. Nak


30.1.10, 16:47
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
musíš tam na VAGu zadat nový adaptační hodnoty do řj a potom to bude stejně trošičku houpat, ale po pár set km se to samo srovná :wink: ...měl sem i případ (1,6MPi felda a 1,4 EFI Ford Ka) kdy sem vyčistil klapku, nezadával sem adaptační hodnoty, hned nastartoval a od tý doby volnoběh nehoupe, auto nechcípe, necuká... :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


30.1.10, 16:50
Profil ICQ

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
No to je to nejmensi sedim v aute, pichlej kabelem do auta ale nevim jak na ty adaptacni hodnoty :D Nak


30.1.10, 16:51
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Nakadah píše:
No to je to nejmensi sedim v aute, pichlej kabelem do auta ale nevim jak na ty adaptacni hodnoty :D Nak


nevím asi tam zadáš pendrek jen je smázneš a oni se načtou a uložit, máš ve visu uíkladní nastavení přizpůsobení no to jsem zvědav jak pochodíš

máš vis děláš to základní nastavení podle visu :?: miloš


30.1.10, 17:08
Profil

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Mam jenom VAG-COM 3.03 a motordiag - nic vic bohuzel nemam. No a navod k jednotce SIMOS 2P, takze vim v kde kterem bloku hledat jake hodnoty, ale to je vse. Nak


30.1.10, 17:11
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
odpoj klapku vytáhni ten konektor a dej průvodce resetu a udělej reset pak ti napíšu vis miloš


30.1.10, 17:15
Profil

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
S odpojenou klapkou to pri resetu hodi chybu, skonci to na 17%. Sice pak pruvodce pokracuje dal ale nevim esi to je spravne. Nak


30.1.10, 17:26
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
pak dej vag, adresa motoru 01, vymaž pamět závad, všechny spotřebiče vypnuty, telota motou 8O

kvikni přizpůsobení, vymazat adaptační hodnoty, zadat OOO a uložit,

pak kvikni základní nastavení zadat skupinu O98 pak nastartuj, nechej běžet motor uloží se nové hodnoty pak vypni klíček na 30s

pak si dej třikrát očenáš a nastartuj ppak napiš miloš


30.1.10, 17:29
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Nakadah píše:
S odpojenou klapkou to pri resetu hodi chybu, skonci to na 17%. Sice pak pruvodce pokracuje dal ale nevim esi to je spravne. Nak
to byl jen nápad zresetuj pak s připojenou máš to hned a pak ten vak jak ti píšu pozor na přesnost, teplota přizpůsobení, nastavení skupina 98 start a počkat přesně!!!!! miloš


30.1.10, 17:33
Profil

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Ty jo ja neumim otcenas to bude v pr .. :( Nak


30.1.10, 17:37
Profil ICQ

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Zkusil sem teda oboji, reset s klapkou i bez a pak presne podle toho navodu a houpe mrcha houpe. 1500-2500.
Jedine co vim, ze lambada funguje protoze vidim jak ji pri behu otacek nahoru a dolu lita napeti :D

Ted uz asi jenom projet co? Kdyz pridam plyn tak citim na pedalu jak si to furt samo pridava a ubira. Nak

edit. zkusil sem to jeste dvakrat presne jak pises Milosi a nic, houpe nahoru dolu


Naposledy upravil Nakadah dne 30.1.10, 18:11, celkově upraveno 1



30.1.10, 17:52
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
zkus ten reset s pipojenou klapkou a pak přesně to nastavení vagem jak píšu miloš


30.1.10, 18:08
Profil

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Pripojena nebo odpojena. Zadny rozdil Milosi, takze nevim. Jinou verzi VAG-COM? Zkusit to projet? No dneska uz ne, je tma. Zavrel sem garaz a sel do tepla, uz me byla kosa. Nak


30.1.10, 18:15
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz