Autor |
Zpráva |
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
karburátor vs čerpadlo z bmmm
tak mi kouzelníci dovezli favo karbec a motor 136b i se zaslepeným blokem a nádrž z čerpadlem že to chcou předělat
já sem nebyl doma tatík to přebýral a neví o tom moc prý to tak půjde ale přece
bude stíhat přepad?
nebude to tomu čerpadlu vadit že pojede furt dokola?
ještě nějaký ale
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
5.2.10, 21:34 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
no a na BMM nejde furt dokola? pokial neni ziadny rozdiel medzi vracakom z karbec fava a BMM tak nevidim jediny problem. (ale zeby malo uz BMM zaslepenu dieru? nebolo to az MPi?)
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
5.2.10, 21:46 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
No ja tech problemu tu vidim dost...
1. na tom bloku je zaslepeno co...dira na AC pumpu..tam muzes tu zaslepku oddelat a dat tam pumpu..pokud to ma vacku...myslim ze jo ale jisty si nejsem
2. cerpadlo bmm dava oproti cerpadlu pro karbec obrovske mnozstvi paliva takze ten odbublinkovavac ti na to stacit nebude bude se ti preplavovat karbec pokud chteji karbec a elektro cerpadlo tak sehnat cerpadlo pro to urcene a nebo vyrobit redukcni ventil ktery to mnozstvi paliva zmirni....
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
5.2.10, 21:52 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Ak je to BMM, malo by to mať vačku na pohon čerpadla...takže ozaj neriešiť a dať obyč. Favo benz. pumpu...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
5.2.10, 22:05 |
|
|
p.s.
Příspěvky: 1486 Bydliště: Karlovarsko
|
já kdysi předělával suzuky samurai 1.3 na karbec ze 120ky a jede to na čerpadlo do dnes.
|
5.2.10, 22:47 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
psal jsem že je to zaslepený nemá to ani díry na závit ani otvor v bloku
jinak díky to jsem chtěl slyšet že to nejde
asik to přeskládám uvidím říkal mi majitel že to pozjištuje tak jsem zvědav ale díky každopádně za odezvy
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
5.2.10, 22:48 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
p.s. píše: já kdysi předělával suzuky samurai 1.3 na karbec ze 120ky a jede to na čerpadlo do dnes. to muselo být nějaký nízkotlaký že to ten karbec nepřeplavuje nebo se dějí věci mezi nebem a zemí
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
5.2.10, 22:49 |
|
|
p.s.
Příspěvky: 1486 Bydliště: Karlovarsko
|
já to tenkrát nezkoumal vyhodil sem iněkci protože to dost zlobilo a dal tam karbec předčilo to mí očekávání jelo to jak šlak a plovák to ustál.
|
5.2.10, 23:00 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
škodaři, někde sem to tady řešil v motoru, přestavba na karbec, najdi si to, je tam dost podstatnejch věcí
motor je celej zalitej, není tam záslepka ani díra a myslim, že tyhle ty novější BMM už tu vačku nemaj, mám doma ještě starý BMM a tam byla i záslepka a vačku má...
čerpadlo bude dávat moc tlaku a odbublinkovávač to stíhat nebude, nejlepší bude tam dát nádrž z karbecovýho favorita i s plovákem a tam nějaku FACETku nízkotlakou...taky bude problém s otáčkoměrem a natahat novou elektriku na rozdělovač...
jestli do toho pujdeš, zkus to sem nějak rozepsat, nebo mi písni PM, jaks vyřešil elektriku a otáčkoměr díkes
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
6.2.10, 13:22 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
je to starej favo s motorem co nejede a oni mi dovezli motor ten novej typ a nádrž s čerpadlem ať to prohodím facetka je drahá zatím zkouším rozchodit ten původní viz téma vedle
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
6.2.10, 13:30 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
No ja zaslepeny blok pochopil ze ma prave tu zaslepku....kdyby si napsal ze to diru vubec nema tak to je jina...tak pak jedine cerpadlo zvlast nizkotlake a nebo udelat redukcni ventil
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
6.2.10, 14:26 |
|
|
aeronaut7111
Příspěvky: 241
|
co furt řešíte ? to čerpadlo je ELEKTRICKE- tudíž regulovatelné - v nejhorším to odladíš výkonovýma diodama (po 0,7 V už se do správného výkonu trefíš) v lepším regulátorem... a můžeš to naladit aj na otáčky
|
6.2.10, 16:33 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
To je ale blbost. Radsi udelat prepad nez mu regulovat otacky.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
6.2.10, 16:36 |
|
|
Mig315
Příspěvky: 169
|
Nehlede na to ze on ma cerpadlo z MPIcka
|
6.2.10, 16:58 |
|
|
aeronaut7111
Příspěvky: 241
|
tak přepad tam snad musí být stejně, když zavře jehla burátoru.... a MPI čerpadlo je taky elektrické:)
|
6.2.10, 17:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|