zase další z mejch blbejch dotazů
mam na výběr 2 motory, a přemejšlim kterej zvolit...
1) 742.12, písty 120LS 3. výbrus -> 1188ccm, údajně 110LS/R vačka, nechyběj ani C vahadla... a bude upravená LS hlava (snížená o 0.6mm, tvrzený sedla ventilů, gufera na vodítka ventilů) KP s tou hlavou bude 10:1... teď je na něm hlava 105 upravená aby do ní nemlátily LS písty, KP je teda kolem 9.6, a jede docela pěkně (až na to že žere olej přes ventily, a teče všude kde může)
2) blok 742.13, vnitřek favo 135 -> 1289ccm, vačka serie favo, hlava je tam 105ka, takže KP 9.2... a až bude ta upravená LS, tak KP bude 9.5:1, vlastnosti v provozu zatim neověřeny, je to motor poskládanej ze ztoho co doma překáželo -> mixmotor
...
1ka je v autě, ale je potřeba to důkladně přetěsnit (a počkat až prijde ta upravená LS hlava), každopádně je potřeba kouknout na gufero u setrváku, takže motor pujde ven z auta tak jako tak, jo a jezdí se převážně na LPG...
takže jít cestou vyššího KP a ostřejší vačky, nebo většího objemu? mixmotor se mi nechce nějak moc rozebírat (měnit vačku, ...) protože je zatěsněnej víc než dobře...
pro LSku je + větší KP, udajně ta vačka a hlavně to že je to poskládaný v bloku kterej v tom autě byl od výroby...
a pro mixmotor je + těch 101ccm a to že mě zajímá jak se bude chovat v provozu