Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 13:47



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
 Felicie 1,3Mpi se přehřívá 
Autor Zpráva

Příspěvky: 1
Příspěvek Felicie 1,3Mpi se přehřívá
Měnil jsem už termostat,čidlo na chladiči,čidlo teploty..ale motor se stejně zahřívá,při těchto hicech mi teplota vystoupá tak 3 mm nad rysku optimálu a tam se drží,když zastavím,za chvíli teplota vystoupí o něco blíže ke 100 a sepne ventilátor...Když jedu přes vesnici a třeba do kopce tak to hned stoupne.Ateplota pak vůbec nechce sklesat.klesá hrozně pomalu a zasekne se zase tam tři milimetry nad půlkou.je to v pořádku nebo ne?


29.6.10, 15:51
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
no, a teraz zacni teplotu merat v stupnoch a nie v milimetroch, takze kolko tam mas?

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


29.6.10, 16:12
Profil Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
To že po zastavení sepne ventilátor je v pořádku, dělá mi to běžně, zaparkuju a ventilátorek si pár minut vesele hučí. Otázkou je, jak už naznačil darklord, jaká je opravdu teplota motoru, zda ti jen kecá teploměr nebo je něco v háji. Doporučuju použít laboratorní rtuťový teploměr do 150°C - vypneš motor, zapneš zapalování, do jednoho šroubu hlavy nakapeš trochu vody, do té vody strčíš teploměr a porovnáš co ti říká rtuť a co ti říká budík.


29.6.10, 17:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Když ale píše, že se teplota přiblíží ke 100°C, tak to nebude tak hrozné, podle mě. Že se to v hicech více zahřívá než v zimě, to je snad normální, ne? Kdyby byly běžně teploty kolem 100 nebo výše, to bych už řešil. Ale pokud je v zimě teplota třeba 85 a nyní 95, to je normál.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


29.6.10, 18:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 228
Bydliště: Praha
Příspěvek 
ja bych rekl,ze to co popisuje je v uplnym poradku. V takovych hicech jak motor nema napor vzduchu tak se hreje razdva,dulezity je ze sepne ventilator. Schvalne: kdyz mas rucicku kousek pred 100°C (treba jedes v kolone atd)a pak to rozjedes rychlejc a na vyssi rychlostni stupen(otacky mas asi 2000-3000)-za jak dlouho rucicka klesne k tem 3 mm nad pulkou na teplomeru?

_________________
mojito (Felda 1,3 MPI 50 kw/68 koni)


4.7.10, 00:00
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 5 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 88 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz