Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 13:41



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 chip octavia 85kw/115k 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 34
Příspěvek chip octavia 85kw/115k
Ma smysl precipovat octavia I 2.0 85kw/115k, nasel jsem tohle: http://www.chiptuner.cz/cenik/skoda/#ch ... da-Octavia
slo by to na 94kw/127k, cena 6 tacu.

Jde mi o to jak dlouho ten vyssi vykon vydrzi. Znamy opravar mi rikal ze se na to mam vykaslat, ze po 2 letech se to zase ztrati, neboli uz ten narust vykonu nebude az tak poznat. Jake mate zkusenosti s vykonem po nejake dobe (rok, dva) ? Mam najeto 144tis. Diiik.

_________________
Octavia I 2.0 možná 85kW (možná 115k)


12.8.10, 01:09
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Akože ako dlho ten výkon vydrží? Raz keď sa urobí zásah, tak predpokladám, že natrvalo...no a či sa ti to oplatí? Ak je pravda 10 kW a 20 Nm, tak prečo nie? Stejnak si myslím, že 2,0 a 85 kW je značne poddimenzované...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


12.8.10, 04:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Po blbom chiptuningu to vydrzi tak rok alebo dva http://www.cimbu.cz/index.php?page=whole&lng=cze&item=3
Moj nazor je, ze inzinieri u VW niesu blbci.


12.8.10, 18:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
Peter50kw: pravdu mas, ale tieto konkretne fotky su z tudlidadli, to je na chipnutie haklivejsie

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


12.8.10, 21:47
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
V kazdom pripade - ked chiptuning, tak jedine od renomovanej firmy. U benzinu je potom potrebne tankovat lepsi benzin (viac oktanov), inak je prinos diskutabilny.


15.8.10, 19:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
jednodušší bude koupit jiný auto, protože tohle je líná svině...

ten výkon tam bude pořád, ale po půl roce si budeš myslet, že ne, ne po roce nebo dvou...akorát už ti to příde normální a budeš chtít zase víc... :)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


15.8.10, 20:39
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
na tenhle motor pasuje 20V hlava z 1.8Turbo 8)

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


15.8.10, 20:41
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 133
Bydliště: BA/NR
Příspěvek 
cipovat atmosferu? a dokonca 2.0 8V ? heh

a ten narast vykonu hmm uveril by som az po brzde pred a po..mozno max upravia krivku krut. momentu ale inak pochybujem ze cipom tam nazenu tych 9kW

_________________
Skoda Favorit 135LS r.v.92 "komfort" :)


15.8.10, 21:16
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
glider: uplně v pohodě...

než začneš polemizovat, najdi si o tom něco a přečti...

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


15.8.10, 23:08
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 34
Příspěvek 
No nevim zda do toho jit, je fakt ze i pres ten maly narust vykonu to bude asi jen o neco min linejsi :| S kamosem ale budem davat na slusovicke "dalnici" zavod, ma prechipovanou octu 1 TDI 81kw, takze asi do toho budu muset jit, to bohda nebude aby diesel porazil benal 8)

_________________
Octavia I 2.0 možná 85kW (možná 115k)


24.8.10, 23:56
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
ale porazí :wink: a sebelepší čip ti nepomůže :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


25.8.10, 11:06
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
No, je ale otázka, či je to 81kW pred CHipom, alebo po :wink: ...ale hej, na 8V atmosférickom benzíne nečakaj zázraky...s turbom, to je iná káva...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


25.8.10, 20:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
xhafan píše:
No nevim zda do toho jit, je fakt ze i pres ten maly narust vykonu to bude asi jen o neco min linejsi :| S kamosem ale budem davat na slusovicke "dalnici" zavod, ma prechipovanou octu 1 TDI 81kw, takze asi do toho budu muset jit, to bohda nebude aby diesel porazil benal 8)


dobrej důvod, proč čipovat auto...hlavně si nerozbite držku

a ten disl tě stejně porazí...dyk 2,0 oktu sem předjel s 1,6SR golfem IV :)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


26.8.10, 16:30
Profil ICQ

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Vy jste blázni. Vždyť diesel má tak obrovský krouťák od spodu, že ho ani 2.0 litrem neporazíš. Ještě nedávno chtěl típek, kteří si hrajou na těžké frajery, nyní mají passaty 1,9 TDI kdysy golfy III. porazit kámoše, který má taky Golfa III. Jenže kámoš má 1,9 TD a oni měli jeden 1,6 benzín a druhý 1,8 benzín. Jednou jsem byl někde s kámošem a potkali jsme je. Chtěli pofrajeřit a i když má kámoš starou svini, ještě staré TD bez ŘJ a výkon 55kW natrhl jim v pohodě prdel.
Octávkou benzínem bys dieselu dal na prdel možná tou 1,8T, to už jede slušně, ale 8V podle mě si ani neuprdneš. Ty 2 litry jsou zdechlé jak prase. Akorát to žere a výkon nikde.

S tím chiptuningem tomu osobně nevěřím, ale jsem na tohle laik. Ve firmě, kde jsem ještě nedávno dělal, si šéf koupil nějakého Seata XL, ale typ nevím, myslím altea. Taková velká obluda jako xsara picaso. Prý si ho nechal načipovat a výkon stoupl o 15kW což se mi moc nechce věřit. A to mu prý jen někdo přidal na tlaku turba, to je vše. Tohle vůbec nechápu. Turbo dokáže hodně, ale že by i tohle?
Teď k otázce: o těch pár kW to podle mě namá cenu. Jak psal myslím Ondráš83, tak za pár měsíců se to bude zdát jako nyní. Prostě si člověk na to zvykne a zbytečné prachy. Kdyby se šlo o třídu výše, to je něco jiného. Třeba kdyby jsi měl Octávku 1,6 55kW a chtěl by jsi koupit 1,8T, tam už by byl rozdíl znát.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


Naposledy upravil varok dne 5.9.10, 14:37, celkově upraveno 1



26.8.10, 17:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
nechci se do toho míchat, ale kdo stejným objemem benzínu neporazí naftu, tak s ním neumí jezdit. Jó bez turba proti turbu, to je jiná...ale ty kilowatty tam jsou a je jenom otázka je umět využít...
jinak čiptunink zvýšením plnícího tlaku turba je skvělá věc, oni totiž všichni konstruktéři byli neskuteční srabi a kokoti, že ho nedali vyšší, ono to totiž normálně zvládá tlačit víc jako, viš? Ještě přidáme délku vstřiku aby tam jako šlo vic nafty a ono to pojede jako raketa...do kovošrotu... :D

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


26.8.10, 17:15
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 81 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz